חדשות

אלפים בכנס של הרב קנייבסקי בבאר שבע

חדשות7 באפריל 2019    דקה אחת
1

כ-5,000 בני אדם הגיעו, ביום חמישי האחרון, לאירוע של בכירי הרבנים התומכים במפלגת "דגל התורה", בהם "בגין החרדי"...

אלפים בכנס של הרב קנייבסקי בבאר שבע
מעמד מרומם. חלק מהקהל בכנס | צילום: פרטי

קרוב ל-5,000 בני אדם מבאר שבע והנגב הגיעו, ביום חמישי האחרון, לכנס הראשון שקיים מנהיג רוב הציבור החרדי ליטאי, המאוגד פוליטית תחת מפלגת "דגל התורה", הרב חיים קנייבסקי (91), תחת הכותרת "חיזוק הדרום".

ל"שבע" נמסר, שהאירוע שהתקיים ברחבת החנייה של היכל התרבות בעיר ובסביבתו. בכנס השתתפו שורה מרשימה של רבנים חרדים, ביניהם הרב יעקב עדס, הרב ברוך מרדכי אזרחי (ראש ישיבת "עטרת ישראל" בירושלים, זקן ראשי הישיבות בארץ, שיותר מ-50 שנה עומד בראש "עטרת ישראל", ומכונה בציבור החרדי "בגין החרדי") והרב אביעזר פילץ (ראש ישיבת תפרח). דברי תורה.

רוב הדוברים נשאו דברי תורה, מלבד 2: הרב אזרחי והרב קנייבסקי, שהבטיח שמי שיצביע 'ג' (אות ההצבעה של מפלגת "יהדות התורה", הכוללת את "דגל התורה" – י.ס.ד) "יהיו לו בנים צדיקים וסייעתא דשמיא". יו"ר "דגל התורה", ח"כ משה גפני נאם על פעילות מפלגתו, והודה אישית לחבר מועצת העיר וראש רשימת "גשר" (נציגת "דגל התורה" בבאר שבע) שמעון טובול, על פעילותו בבירת הנגב וההישג של 2 המושבים במועצה וארגון הבאת הרב קנייבסקי לעיר.

 

טובול אמר ל"שבע": "התרגשות מאוד מאוד גדולה; באר שבע התברכה. אנחנו מקווים שנצליח לעשות עוד למען התושבים ולמען הציבור, כדי להרים את המורשת ואת היהדות בבאר שבע, ולחזק אותה יותר".

כתבות נוספות בחדשות

0

תושבת תל שבע נעצרה בחשד לקדר עם...

"זריחה מוקדמת": בפשיטה של כוחות המשטרה של המחוז הדרומי נעצרה תושבת תל שבע, קרובת משפחה של בכיר בארגון הטרור חמאס, בחשד לקיום קשר עם פעילי חמאס והזדהות עם ארגון הטרור תוך ביצוע הסתה ותמיכה למעשה טרור בישראל.

חדשות1 באפריל 2024    דקה אחת
0

יריד שישי במדרחוב קק"ל חוזר

ביריד המתחדש יציגו מעל 30 דוכנים מקוריים לצד העסקים במדרחוב, הברים התוססים ושדרת האוכל העשירה במקום באווירה שמחה עם מופעים של נגני רחוב. לצד היריד חוזר גם שוק האיכרים המתקיים במימון המשרד הנגב, הגליל והחוסן הלאומי, ויציע תוצרת מגוונת ועשירה של חקלאי האזור

חדשות25 במרץ 2024    דקה אחת

כתיבת תגובה

  • שלומי
    מרגש מאוד

    התרגשתי לראות את זה במיוחד את הרב בסירטון