חדשות

"גדולים החולמים חלומות והופכים חלומות למציאות"

חדשות7 באפריל 2019    דקה אחת
0

אירוע מיוחד של בית הספר "חזון עובדיה" בבאר שבע על דמותו של הרב משה צבי נריה זצ"ל

"גדולים החולמים חלומות והופכים חלומות למציאות"
למען אחדות ישראל. האירוע בהיכל התרבות | צילום: באדיבות בית הספר "חזון עובדיה"

במסגרת שבוע החמ"ד (החינוך הממלכתי דתי – י.ס.ד) ועיסוקו בדמות השנתית של החמ"ד, הרב משה צבי נריה ורעייתו זצ"ל, וכן סביב הנושא השנתי במחוז דרום "שומרים על אחדות, שומרים על ייחודיות", צפו באחרונה, תלמידי בית הספר היסודי "חזון עובדיה" בבאר שבע משני הנתיבים (המדעי והתורני) בהצגה חינוכית "נר למאה", אודות דמות הרב נריה ופועלו ודרכו החינוכית המיוחדת והמאחדת.

ל"שבע" נמסר, שבערב שהתקיים בהיכל התרבות בעיר, ביוזמת צוות חינוך חברתי ב"חזון עובדיה" ובהובלת הרכזת סיון אברהם ורב בית הספר הרב יהושפט אוריין, נהנו ההורים והתלמידים מסרטון שהציג את העשייה החברתית לימודית ב"חזון עובדיה", ובהמשך צפו, כאמור, בהצגה.

בפתיחת האירוע, נשאה דברים מנהלת המחלקה לחינוך יסודי במינהל החינוך העירוני דינה דוד, שציטטה מדברי הרב נריה ("אשרי מי  שרואה את החלום בתוך המציאות"), ושיבחה את העבודה החינוכית של בית הספר. מנהל "חזון עובדיה", רם חדד, הודה לצוות החינוכי, וחיבר בדבריו בין הערכים הנלמדים מדמות הרב נריה לערכים הנרכשים בבית הספר. כן נאם הרב אברהם ואזאנא, רב נתיב תלמוד תורה ב"חזון עובדיה", שדיבר על מעלת לימוד התורה מתוך שמחה, והחיבור והאחדות בעם ישראל על גווניו השונים, הבאים לידי ביטוי בהווי הבית ספרי על כלל נתיביו".

כתבות נוספות בחדשות

0

תושבת תל שבע נעצרה בחשד לקדר עם...

"זריחה מוקדמת": בפשיטה של כוחות המשטרה של המחוז הדרומי נעצרה תושבת תל שבע, קרובת משפחה של בכיר בארגון הטרור חמאס, בחשד לקיום קשר עם פעילי חמאס והזדהות עם ארגון הטרור תוך ביצוע הסתה ותמיכה למעשה טרור בישראל.

חדשות1 באפריל 2024    דקה אחת
0

יריד שישי במדרחוב קק"ל חוזר

ביריד המתחדש יציגו מעל 30 דוכנים מקוריים לצד העסקים במדרחוב, הברים התוססים ושדרת האוכל העשירה במקום באווירה שמחה עם מופעים של נגני רחוב. לצד היריד חוזר גם שוק האיכרים המתקיים במימון המשרד הנגב, הגליל והחוסן הלאומי, ויציע תוצרת מגוונת ועשירה של חקלאי האזור

חדשות25 במרץ 2024    דקה אחת

כתיבת תגובה