חדשות

ילדי באר שבע חוגגים בר מצווה

חדשות4 באפריל 2019    דקה אחת
0

במסגרת תוכנית מיוחדת של עמותת "בית מוריה" וחברת "כיוונים"

ילדי באר שבע חוגגים בר מצווה
אירוע השיא בכותל. חגיגת בר המצווה | צילום: "בית מוריה"

8 מפגשים של בני המצווה של עמותת "בית מוריה" וחברת "כיוונים" בבאר שבע הגיעו, באחרונה, לסיומם בטקס מיוחד בכותל המערבי בירושלים. ל"שבע" נמסר, שבמסגרת תוכנית בר המצווה של העמותה ו"כיוונים", יוצאים ילדי כיתות ז' הלומדים במוסדות הדתיים בעיר ל-8 מפגשים, ביניהם עם לוחמים, שיחות עם מנהלי עמותות וכמובן הסיור בירושלים והטקס בסופו בכותל.

ניסן סממה, רכז תוכנית נוער דב"ש (דתי באר שבע) של "בית מוריה": "במהלך התוכנית, עוברים הילדים תהליך יחד עם חבריהם לקבוצה, ולומדים על מהות 'אני עצמי', 'אני והמשפחה', 'שרשרת הדורות' ועוד. למפגשים יש אווירה נעימה, ואנו רואים חשיבות רבה בתוכנית, ושמחים להיות השליחים ליציקת תוכן מהותי בגיל חשוב זה".

כתבות נוספות בחדשות

0

תושבת תל שבע נעצרה בחשד לקדר עם...

"זריחה מוקדמת": בפשיטה של כוחות המשטרה של המחוז הדרומי נעצרה תושבת תל שבע, קרובת משפחה של בכיר בארגון הטרור חמאס, בחשד לקיום קשר עם פעילי חמאס והזדהות עם ארגון הטרור תוך ביצוע הסתה ותמיכה למעשה טרור בישראל.

חדשות1 באפריל 2024    דקה אחת
0

יריד שישי במדרחוב קק"ל חוזר

ביריד המתחדש יציגו מעל 30 דוכנים מקוריים לצד העסקים במדרחוב, הברים התוססים ושדרת האוכל העשירה במקום באווירה שמחה עם מופעים של נגני רחוב. לצד היריד חוזר גם שוק האיכרים המתקיים במימון המשרד הנגב, הגליל והחוסן הלאומי, ויציע תוצרת מגוונת ועשירה של חקלאי האזור

חדשות25 במרץ 2024    דקה אחת

כתיבת תגובה