חדשות

"דורון אלמוג לא רק מדבר, אלא גם מיישם"

חדשות21 במרץ 2019    דקה אחת
0

כך אמר מנכ"ל המשרד לשוויון חברתי אבי כהן, בביקור שקיים השבוע, בכפר השיקומי "עלה נגב – נחלת ערן"

"דורון אלמוג לא רק מדבר, אלא גם מיישם"
אומר ועושה. ביקור משלחת המשרד | צילום: יח"צ

אנשי המשרד לשוויון חברתי, בהובלת מנכ"ל המשרד אבי כהן, שסייעו לכפר השיקומי "עלה נגב – נחלת ערן" לאשר בממשלה את ההחלטה על הקמת כפר סטודנטים בסמוך לכפר, ולקיים תוכנית אירועים שנתית, המשלבת בין חלקי האוכלוסייה בישראל, סיירו השבוע, בכפר השיקומי וראו מקרוב כיצד נראה תהליך שיקומי.

ל"שבע" נמסר, שיחד עם מנכ"ל הכפר אבי וורצמן, וראש מועצת מרחבים שי חג'ג', ביקרו האורחים במחלקות השיקום ב"עלה נגב", בגן הילדים ובבית הספר לחינוך מיוחד, בבריכה ההידרו-תראפית ובמרכז החקלאי."

"דורון לא רק מדבר, אלא גם מיישם את מה שהוא מאמין בו, ופועל למען האוכלוסיות הכי חלשות בחברה", אמר כהן, בתום הסיור. לדבריו, "אדם המגיע לכפר השיקומי 'עלה נגב – נחלת ערן' אינו אותו אדם כאשר הוא יוצא ממנו; היום, התחדש לי שגם אנשים המבקרים בכפר פעם שנייה ופעם שלישית, לא יוצאים אותו דבר".

וורצמן ציין, ש"המשרד לשוויון חברתי, בראשות השרה גילה גמליאל ומנכ"ל המשרד אבי כהן, הוא שותף חשוב של הכפר, ומוביל יחד איתנו שינוי חברתי ביחס לאנשים עם מוגבלות בחברה הישראלית. זו זכות עבורנו להציע שירותים רבים, ולפעול לטובת הבית שלנו, אנשי הנגב, ולהעניק להם את זכותם הבסיסים לשיקום קרוב לבית, בשילוב שירותי חינוך, בריאות, תרבות ועוד".

כידוע, בכפר השיקומי החלו כבר בבניית בית החולים השיקומי הראשון באזור הדרום, שייתן מענה לאוכלוסיית הנגב, ההולכת וגדלה אך נותרת מאחור בכל הקשור לשירותי שיקום ורפואה. בית החולים השיקומי ב"עלה נגב" יכלול 108 מיטות אשפוז, ולמעשה יקרב את מספר מיטות השיקום לממוצע ברחבי הארץ, במהפכה של ממש.

כתבות נוספות בחדשות

0

תושבת תל שבע נעצרה בחשד לקדר עם...

"זריחה מוקדמת": בפשיטה של כוחות המשטרה של המחוז הדרומי נעצרה תושבת תל שבע, קרובת משפחה של בכיר בארגון הטרור חמאס, בחשד לקיום קשר עם פעילי חמאס והזדהות עם ארגון הטרור תוך ביצוע הסתה ותמיכה למעשה טרור בישראל.

חדשות1 באפריל 2024    דקה אחת
0

יריד שישי במדרחוב קק"ל חוזר

ביריד המתחדש יציגו מעל 30 דוכנים מקוריים לצד העסקים במדרחוב, הברים התוססים ושדרת האוכל העשירה במקום באווירה שמחה עם מופעים של נגני רחוב. לצד היריד חוזר גם שוק האיכרים המתקיים במימון המשרד הנגב, הגליל והחוסן הלאומי, ויציע תוצרת מגוונת ועשירה של חקלאי האזור

חדשות25 במרץ 2024    דקה אחת

כתיבת תגובה