חדשות

מלגות לימוד מלאות לדימונאים

חדשות19 במרץ 2019    2 דקות
0

העירייה חילקה מלגות בסך כ-3.5 מיליון שקלים לכ-250 סטודנטים בני דימונה

מלגות לימוד מלאות לדימונאים
דחיפה להצלחה. מטקס חלוקת המלגות | צילום: באדיבות עיריית דימונה

בטקס שנערך, באחרונה, ב"אשכול פיס" של תיכון "זינמן" בדימונה, הוענקו לכ-250 סטודנטיות וסטודנטים בני העיר הדרומית מלגות לימוד מלאות (כ-13 אלף שקלים למלגה) בשווי כולל של 3.5 מיליון שקלים, זאת לזכר 9 מעובדי כי"ל מדימונה, שנפטרו בשנים האחרונות: אלברט אברהם אלביליה ז"ל, אורן טובל ז"ל, אליהו יפרח ז"ל, אריק אלפונטה ז"ל, ולרי סובול ז"ל, יוחאי אללוף ז"ל, יוסי פנקר ז"ל, יורם לוגסי ז"ל וצחי סרור ז"ל.

ל"שבע" נמסר, שבתמורה למלגות, יתנו הסטודנטים כ-34 אלף שעות חונכות שנתיים לילדים בעיר. את הסכום הנכבד של המלגות תרמו יחד חברת כי"ל, מפעל הפיס, קרן גרוס, פרויקט פרח והעירייה. את המלגות והברכות לסטודנטים העבירו ראש הרשות בני ביטון, מנכ"ל כי"ל רביב צולר, מנכ"ל מפעל הפיס עמרי לוטן ומנכ"ל "פרח" אלון גלרון. בנוסף לסטודנטים ובני המשפחות השכולות, השתתפו בטקס, בין היתר, מ"מ ראש העירייה ויו"ר מועצת העובדים של "מפעלי ים המלח" ארמונד לנקרי, יו"ר מועצת עובדי "רותם אמפרט" משה חדד, סמנכ"לית משאבי אנוש בחברת כי"ל אילנה פחימא ומנהל קשרי קהילה בחברה ארז קמה. את האירוע ארגן, תכלל והפיק "מרכז הצעירים" של הרשות, בניהולו של עדיאל אלגי, וכל אנשי צוותו, שהשקיעו ממיטב זמנם, מרצם וכישרונם.

ביטון ציין, ש"דימונה מובילה במספר ובגודל המלגות, שאנו מעניקים לסטודנטים שלנו. בשנה הבאה, בכוונת העירייה להעניק מלגות דומות לכ-400 סטודנטים וסטודנטיות בני העיר". ראש הרשות, שהציג עצמו כעובד לשעבר של כי"ל וכבן של עובד החברה, הזכיר בדבריו את 9 הנפטרים שלזכרם הוענקו המלגות.

צולר אמר: "כי"ל היא חלק מהנגב, והנגב הוא חלק מכי"ל, ולכן החברה רואה חשיבות רבה במתן הזדמנות לסטודנטים בני דימונה ללמוד באוניברסיטה". הוא קרא לסטודנטים לא להסתפק ביציאה ידי חובה, אלא להתייחס למשימה שלקחו על עצמם בחרדת קודש, במיוחד לאור העובדה שהמלגות ניתנות לזכרם של 9 העובדים שנפטרו ובנוכחות בני משפחותיהם.

ולוטן סיכם, שמפעל הפיס משקיע מדי שנה 2 מיליארד שקלים בקהילה, חצי מסכום זה בחינוך, וכ-130 מיליון שקלים רק במתן מלגות לסטודנטים. הוא סיפר על חניך של פרויקט מלגות כזה לפני שנים רבות, המשלים דוקטורט במכון ויצמן, ומבקש להכיר את הסטודנטים, שחנכו אותו במשך 3 שנים, והזניקו את סיכוייו להצליח בלימודים.

כתבות נוספות בחדשות

0

תושבת תל שבע נעצרה בחשד לקדר עם...

"זריחה מוקדמת": בפשיטה של כוחות המשטרה של המחוז הדרומי נעצרה תושבת תל שבע, קרובת משפחה של בכיר בארגון הטרור חמאס, בחשד לקיום קשר עם פעילי חמאס והזדהות עם ארגון הטרור תוך ביצוע הסתה ותמיכה למעשה טרור בישראל.

חדשות1 באפריל 2024    דקה אחת
0

יריד שישי במדרחוב קק"ל חוזר

ביריד המתחדש יציגו מעל 30 דוכנים מקוריים לצד העסקים במדרחוב, הברים התוססים ושדרת האוכל העשירה במקום באווירה שמחה עם מופעים של נגני רחוב. לצד היריד חוזר גם שוק האיכרים המתקיים במימון המשרד הנגב, הגליל והחוסן הלאומי, ויציע תוצרת מגוונת ועשירה של חקלאי האזור

חדשות25 במרץ 2024    דקה אחת

כתיבת תגובה