חדשות

מחדשים בבנייה

חדשות19 במרץ 2019    דקה אחת
0

מאות סטודנטים מהמחלקה להנדסת בניין הגיעו לכנס חדשנות בבנייה, שהתקיים ב-SCE המכללה האקדמית להנדסה ע"ש סמי שמעון בבאר שבע

מחדשים בבנייה
"שינוי אמיתי". כנס החדשנות | צילום: באדיבות SCE

SCE המכללה האקדמית להנדסה ע"ש סמי שמעון בבאר שבע ערכה, באחרונה, כנס חדשנות בעולם הבנייה. ל"שבע, נמסר, שלאירוע הגיעו מאות סטודנטים מהמחלקה להנדסת בניין, אנשי סגל מהמכללה ונציגי חברות סטארט-אפ מתחום הבנייה. הכנס אורגן בשיתוף CivilEng, הפורטל הישראלי להנדסה אזרחית, בנייה וסביבה.

רבים מאמינים, שעולם הבנייה מיושן וחסר קידמה טכנולוגית או יכולת להשתפר מבחינת יכולות הנדסיות דיגיטליות. כנס "חדשנות בעולם הבנייה" שהתקיים בסמי שמעון מוכיח אחרת; באירוע הובאו מגוון מוצרים ופיתוחים טכנולוגיים שישפרו את תחום הבנייה, יקצרו את זמן הבנייה, וישמרו על חיי העובדים. בין שלל החברות שהיו בכנס, חברת iMeasure שהציגה קסדת בנייה חדשה עם סורק תלת מימד מובנה ומסך חכם במשקפי המגן. פאנל רחב עם אנשי מקצוע מתחום ההנדסה האזרחית ועם מהנדסים מהתעשייה, שיתף ידע וחידושים בתחום המתפתח.

מנכ"לית SCE, זהר וולפרט-כהן, בירכה את הסטודנטים, ושוחחה על האחריות שלהם כמהנדסים: "במכללה אנו חדורי אמונה במשפט 'מהנדסים לעולם טוב יותר'. זהו לא רק סלוגן; אנו מכשירים את מהנדסות ומהנדסי העתיד, כדי שייצאו לעולם העבודה עם כלים מקצועיים, ויהפכו את סביבתם לטובה יותר. מעבר למקצועיות שבעולם ההנדסה, אסור לשכוח את האחריות החברתית. מהפכות רבות, מאז המהפכה התעשייתית, קרו במידה רבה במעורבות גבוהה של מהנדסים".

וראש המחלקה להנדסת בניין ב-SCE קמפוס בירת הנגב, ד"ר דגן בקון-מזור, סיכם: "לענף הבנייה יש פוטנציאל גדול לצמיחה ולהשקעה בתחום. הביקוש הגבוה ללימודים לתואר מהנדס בניין הוא ביטוי לתנופת הבנייה בשנים האחרונות, ומסיבה זו ענף זה מהווה כר פורה להזדמנויות עבור הסטודנטים שלנו. אנחנו נמצאים בקשר עם התעשייה כל עת, ומעדכנים את תוכנית הלימודים בהתאם לדרישות התעשייה המשתנות; ראיה לכך, באחרונה, הוכנסו 2 קורסים חדשים, העוסקים בטכנולוגיות חדשניות בבנייה. אני מאחל לסטודנטים שלנו לצאת לעולם התעסוקה, להוביל מיזמים חדשים, ולחולל שינוי אמיתי בעולם הבנייה".

כתבות נוספות בחדשות

0

תושבת תל שבע נעצרה בחשד לקדר עם...

"זריחה מוקדמת": בפשיטה של כוחות המשטרה של המחוז הדרומי נעצרה תושבת תל שבע, קרובת משפחה של בכיר בארגון הטרור חמאס, בחשד לקיום קשר עם פעילי חמאס והזדהות עם ארגון הטרור תוך ביצוע הסתה ותמיכה למעשה טרור בישראל.

חדשות1 באפריל 2024    דקה אחת
0

יריד שישי במדרחוב קק"ל חוזר

ביריד המתחדש יציגו מעל 30 דוכנים מקוריים לצד העסקים במדרחוב, הברים התוססים ושדרת האוכל העשירה במקום באווירה שמחה עם מופעים של נגני רחוב. לצד היריד חוזר גם שוק האיכרים המתקיים במימון המשרד הנגב, הגליל והחוסן הלאומי, ויציע תוצרת מגוונת ועשירה של חקלאי האזור

חדשות25 במרץ 2024    דקה אחת

כתיבת תגובה