חדשות

לומדים מהלב

חדשות24 בפברואר 2019    דקה אחת
0

תלמידים בבית הספר "מרחבים ירוקים" שבמועצת מרחבים העמיקו למידה על מערכות הלב והנשימה

לומדים מהלב
אביה של התלמידה נרתם למשימה. הרצאתו של ד"ר ישי | צילום: מועצת מרחבים

המדענים הצעירים מבית הספר "מרחבים ירוקים" (כיתות ד' – ו') שבמועצה האזורית מרחבים העמיקו, באחרונה, את הלמידה על מערכות הלב והנשימה. ל"שבע" נמסר, שהתלמידים ערכו ניסויים, האזינו לדופק באמצעות מסכת, חקרו ופענחו בדיקות דם, ויצרו דגמים מרשימים של מערכת הלב ומערכת הנשימה. בנוסף, הם נחשפו להרצאה מיוחדת של ד"ר ירון ישי, מנתח לב חזה, ואביה של הדר, תלמידת כיתה ה' בבית הספר, שנרתם לטובת המשימה.

רכזת לימודי מדעים ב"מרחבים ירוקים", הילה סבג: "אנחנו לוקחים את תחום המדע והטכנולוגיה צעד אחד קדימה, בשאיפה מתמדת למצוינות ללא פשרות. התלמידים מגלים אהבה גדולה למקצוע ומוטיבציה רבה ללמידה. הניסויים בשיעורים והחוויה שביצירה לטובת העשרה מביאים ללמידה משמעותית, ויוצרים סקרנות רבה אצל התלמידים המוכשרים. התערוכה הראשונה יוצאת לדרך", בקרוב, "והתלמידים נרגשים מאוד".

כתבות נוספות בחדשות

0

תושבת תל שבע נעצרה בחשד לקדר עם...

"זריחה מוקדמת": בפשיטה של כוחות המשטרה של המחוז הדרומי נעצרה תושבת תל שבע, קרובת משפחה של בכיר בארגון הטרור חמאס, בחשד לקיום קשר עם פעילי חמאס והזדהות עם ארגון הטרור תוך ביצוע הסתה ותמיכה למעשה טרור בישראל.

חדשות1 באפריל 2024    דקה אחת
0

יריד שישי במדרחוב קק"ל חוזר

ביריד המתחדש יציגו מעל 30 דוכנים מקוריים לצד העסקים במדרחוב, הברים התוססים ושדרת האוכל העשירה במקום באווירה שמחה עם מופעים של נגני רחוב. לצד היריד חוזר גם שוק האיכרים המתקיים במימון המשרד הנגב, הגליל והחוסן הלאומי, ויציע תוצרת מגוונת ועשירה של חקלאי האזור

חדשות25 במרץ 2024    דקה אחת

כתיבת תגובה