חדשות

נחנך מרחב המח"ר באולפנת אמי"ת באר שבע

חדשות21 בפברואר 2019    2 דקות
0

במעמד ראשי העירייה ומינהל החינוך, נפתח מרחב חינוכי מיוחד במינו

נחנך מרחב המח"ר באולפנת אמי"ת באר שבע
תהליך למידה ייחודי. חנוכת המרחב | צילום: יוסי חן

מרחב חדשנות ייחודי נחנך, באחרונה, באולפנת אמי"ת (ע"ש דייקמן) בבאר שבע, במעמד ראש העירייה רוביק דנילוביץ', ממלאת ומחזיקת תיק החינוך ד"ר חפצי זוהר, ראש מינהל החינוך העירוני זהבה הראל, מנהלת האגף העל יסודי במינהל רחל פלג, המחמ"ד (מפקח החינוך הממלכתי דתי במחוז) הרב דוד חטואל, מנהל קהילת דרום ברשת אמי"ת הרב אביגדור ויצמן, שותפים נוספים בהקמת מרחב המח"ר, תלמידות וצוות החינוך וההוראה וההנהלה באולפנה. ל"שבע" נמסר, שבמרחב המח"ר (מרחב חדשנות רב תחומי) פועלות תלמידות חטיבת הביניים בחלל למידה משותף, המאפשר שיטות למידה חדשניות ומגוונות, אליהן נערך צוות החינוך וההוראה בתהליך ארוך של מחקר, פיתוח למידה והוראה חדשניים ומקוריים.

המרחב בנוי ומעוצב לפי עקרונות אדריכלות חינוכית מתקדמת, וכולל חלל למידה מרכזי, פינות ללמידה אישית, חדר קבוצה, אזורי ישיבה מזמינים, ספרייה, עמדות מחשב, מחשבים ניידים ומסכי הקרנה משוכללים. הוא מיועד לאפשר למידה משמעותית וחווייתית לקבוצות ויחידים, פיתוח מיומנויות למידה מתקדמות והפיכת התלמידה ללומדת עצמאית, הלוקחת אחריות על הלמידה. תוכנית הלימוד החדשנית משתלבת עם נתוני ההצלחה של בית החינוך; בית הספר מדורג ראשון בעיר עם 95 אחוזי זכאות לבגרות ודירוג ראשון במדד משרד החינוך להצלחה לימודית וערכית.

לאחר גזירת סרט חגיגית בידי ראש העירייה וראש האולפנה וקביעת מזוזה של הרב נעם הכהן (רב האולפנה), סיירו האורחים במתחם המח"ר, התרשמו מתהליך הלמידה הייחודי המתקיים בו, וצפו בסרט, הממחיש את מהפכת הלמידה המשמעותית בבית החינוך.

דנילוביץ' בירך את האולפנה על קידום התלמידות להצלחה: "אולפנת אמי"ת אוריה מובילה, ומהווה בשורה של ממש בחינוך לערכים וקידום מצוינות ולמידה משמעותית בעיר באר שבע, ובארץ כולה".

ד"ר זוהר הוסיפה, שהאולפנה "מהווה בית חינוך ערכי, המשלב במקצועיות ורגישות בין חוכמת הלב וחוכמת הראש. אנו גאים במנהלת האולפנה ובצוותה המסור על עשייה מקצועית, שכל העת פורצת דרכים פדגוגיות וחדשניות ללמידה יצירתית, אותנטית וייחודית ובהובלת בית החינוך, המתאפיין בעשייה מתוך מסירות ואהבה".

ראש האולפנה נעה הכהן הודתה לרשות ולאמי"ת על התמיכה בבית הספר וסיכמה: "ביחד עם העירייה, רשת אמי"ת ומשרד החינוך, נמשיך לפעול ולהוביל את התלמידות להצלחה ערכית ולימודית".

כתבות נוספות בחדשות

0

תושבת תל שבע נעצרה בחשד לקדר עם...

"זריחה מוקדמת": בפשיטה של כוחות המשטרה של המחוז הדרומי נעצרה תושבת תל שבע, קרובת משפחה של בכיר בארגון הטרור חמאס, בחשד לקיום קשר עם פעילי חמאס והזדהות עם ארגון הטרור תוך ביצוע הסתה ותמיכה למעשה טרור בישראל.

חדשות1 באפריל 2024    דקה אחת
0

יריד שישי במדרחוב קק"ל חוזר

ביריד המתחדש יציגו מעל 30 דוכנים מקוריים לצד העסקים במדרחוב, הברים התוססים ושדרת האוכל העשירה במקום באווירה שמחה עם מופעים של נגני רחוב. לצד היריד חוזר גם שוק האיכרים המתקיים במימון המשרד הנגב, הגליל והחוסן הלאומי, ויציע תוצרת מגוונת ועשירה של חקלאי האזור

חדשות25 במרץ 2024    דקה אחת

כתיבת תגובה