חדשות

"מעצבים מציאות" במועדוניות

חדשות13 בפברואר 2019    דקה אחת
0

כנס המועדוניות של כי"ל נערך, באחרונה, בירוחם

"מעצבים מציאות" במועדוניות
"החממה הטובה ביותר להצלחת הילדים". מימין, רחמים, קמה, אוחנה וטרופר | צילום: רוברטו אולפני צילום

הכנס השנתי של מועדוניות משרד החינוך וחברת כי"ל  בנושא "מעצבים מציאות", התקיים באחרונה, בירוחם. ל"שבע" נמסר, שבמהלך האירוע, הודו נציגי קשרי קהילה בכי"ל, משרד החינוך ומועצת ירוחם לצוותי המועדוניות לילדים ולנוער ברחבי הדרום.

עשרות מדריכות, אימהות בית ורכזות מכל המועדוניות לילדים ונוער בנגב הגיעו לכנס, בו השתתפו ראש מועצת ירוחם טל אוחנה, מנהל קשרי קהילה וסביבה בכי"ל ארז קמה, ורכזת קשרי קהילה בחברה בבאר שבע והסביבה חגית רחמים. בנוסף, הרצה איש החינוך חילי טרופר. לאחר ההרצאה, יצאו עובדי המועדוניות לסיור בפרויקטים החברתיים של כי"ל, "חושבים עושים", בירוחם כדוגמת הגינות הקהילתיות והנגרייה הקהילתית.

אוחנה בירכה את הנוכחים, וסיפרה על החשיבות של המועדוניות, בדרום בכלל ובירוחם בפרט: "כל ילד צריך אתגר, אחריות ותוכן. אם לילדים יהיו את 3 הדברים הללו, הם יהיו מוכנים לעתיד. אנו בירוחם בונים כיום את קומפלקס המועדוניות היפה והמתקדם ביותר בארץ. הקומפלקס משלב את ערכי המועדוניות הישנים עם ערכי החינוך החדשים, המתאימים לעולם המשתנה של 2019. החלטנו לעשות שינוי בתפישה שלנו את המועדוניות ואת תפקידן, מתוך הבנה שעלינו לעשות את כל מה שאנחנו יכולים למען הילדים. מעבר לארוחות חמות ומפגשים עם אנשי חינוך, אנו רוצים להקנות לילדי המועדוניות שלנו כלים לעתיד, וללמוד מהם ומהצוות מה הכי טוב עבור הילדים".

קמה הוסיף: "באתי להגיד תודה למי שעושים במלאכה כל השנה. הדבר הבסיסי ביותר להצלחה בקרב ילדים הוא הרגשה של תחושת מסוגלות, חוויה של הצלחה, היוצרת הערכה עצמית גבוהה. מסיבה זו, בחרה כי"ל להיות שותפה לפרויקט המועדוניות בדרום. אנחנו מאמינים שהתפקיד שלנו, כולנו יחד, הוא למצוא את הכישרון הטמון בכל ילד וילד, לפתחו ולהעצימו. המועדוניות הן החממה הטובה ביותר להצלחת הילדים, ואני שמח על כך שכי"ל לוקחת חלק קטן וצנוע בתהליך זה. אני מודה למאות מתנדבי כי"ל; בלעדיהם, כל הפרויקט הזה לא היה יכול להתאפשר".

כתבות נוספות בחדשות

0

תושבת תל שבע נעצרה בחשד לקדר עם...

"זריחה מוקדמת": בפשיטה של כוחות המשטרה של המחוז הדרומי נעצרה תושבת תל שבע, קרובת משפחה של בכיר בארגון הטרור חמאס, בחשד לקיום קשר עם פעילי חמאס והזדהות עם ארגון הטרור תוך ביצוע הסתה ותמיכה למעשה טרור בישראל.

חדשות1 באפריל 2024    דקה אחת
0

יריד שישי במדרחוב קק"ל חוזר

ביריד המתחדש יציגו מעל 30 דוכנים מקוריים לצד העסקים במדרחוב, הברים התוססים ושדרת האוכל העשירה במקום באווירה שמחה עם מופעים של נגני רחוב. לצד היריד חוזר גם שוק האיכרים המתקיים במימון המשרד הנגב, הגליל והחוסן הלאומי, ויציע תוצרת מגוונת ועשירה של חקלאי האזור

חדשות25 במרץ 2024    דקה אחת

כתיבת תגובה