חדשות

"צופים" נמוך

חדשות13 בפברואר 2019    דקה אחת
0

מאות מתנדבי תנועת "הצופים" מרחבי הארץ, במיצג מרשים על חופי ים המלח, לכבוד שנת ה-100 של התנועה

"צופים" נמוך
"100 שנה של פעילות ערכית". הסמינר בים המלח | צילום: רועי ברקוביץ

כ-555 מתנדבים מתנועת "הצופים" מרחבי הארץ הגיעו, באחרונה, לים המלח לסמינר השנתי של התנועה, במהלכו עברו הכשרות מקצועיות, פעילויות חינוכיות וערכיות ושיח רחב על ערכי "הצופים" והחזון החינוכי של התנועה.

ל"שבע" נמסר, שהמתנדבים (נציגי כל ההנהגות והשבטים) זכו גם לטייל באזור, והקליטו את שיר "הצופים" בטבע בשירה המונית, תוך שהם מסתדרים לפי המספר 100, המסמל את שנת החגיגות של התנועה. הסמינר התקיים בהשתתפות מזכ"ל "הצופים" קלי כהן, ויו"ר התנועה אלי בן יוסף. על המרצים בו נמנה גם העיתונאי בוגר "הצופים" ברוך קרא.

הסמינר בים המלח | צילום: רועי ברקוביץ

כהן אמרה: "100 שנה של פעילות ערכית הן לא דבר של מה בכך, ושנת ה-100 היא ההזדמנות שלנו להודות לכל מאות אלפי הבוגרים והשותפים שלנו לאורך הדרך הארוכה, וכמובן גם למתנדבים שלנו: ראשי השבטים וההנהגות, המתנדבים בוועדות השונות ואלה שעוזרים ומסייעים בכל עניין ובכל שעות היום. בלעדיהם, כל הטוב הזה לא היה יכול להתקיים. חגיגות ה-100 נערכות לאורך כל השנה בשלל אירועים ופעילויות, שיחשפו ויקרבו את הציבור הרחב לערכי התנועה, ואילו בשבטים עצמם נקיים עשרות פעילויות ופרויקטים התנדבותיים לרגל שנת ה-100. הדרג המתנדב בתנועת 'הצופים' הוא הרוח החיה שלנו ומי שהופך את 'הצופים' לתנועה כל כך משמעותית במדינת ישראל. אני מודה להם, בשם כל חניכי ובוגרי התנועה".

כתבות נוספות בחדשות

0

תושבת תל שבע נעצרה בחשד לקדר עם...

"זריחה מוקדמת": בפשיטה של כוחות המשטרה של המחוז הדרומי נעצרה תושבת תל שבע, קרובת משפחה של בכיר בארגון הטרור חמאס, בחשד לקיום קשר עם פעילי חמאס והזדהות עם ארגון הטרור תוך ביצוע הסתה ותמיכה למעשה טרור בישראל.

חדשות1 באפריל 2024    דקה אחת
0

יריד שישי במדרחוב קק"ל חוזר

ביריד המתחדש יציגו מעל 30 דוכנים מקוריים לצד העסקים במדרחוב, הברים התוססים ושדרת האוכל העשירה במקום באווירה שמחה עם מופעים של נגני רחוב. לצד היריד חוזר גם שוק האיכרים המתקיים במימון המשרד הנגב, הגליל והחוסן הלאומי, ויציע תוצרת מגוונת ועשירה של חקלאי האזור

חדשות25 במרץ 2024    דקה אחת

כתיבת תגובה