חדשות

הקדים תרופה למכה: שודד בריאותא נעצר

חדשות12 בפברואר 2019    דקה אחת
0

גיבור היום: השוטר צחי מדינה כבר היה בדרך לביתו, אבל אז הבחין בשודד התרופות ועצר אותו. ל"מזלו" של השודד, השלל שלו בשוד: אספירין, להקלה בכאב הראש במעצר. הסרטון בפנים

הקדים תרופה למכה: שודד בריאותא נעצר
רס"ר צחי מדינה. 24 שעות ביממה בתפקיד | צילום: פרטי

רס"ר צחי מדינה, שוטר סיור במשטרת באר שבע, היה לבדו בזמן שהתקבל דיווח על מקרה גניבה בסניף "בריאותא" בבאר שבע. במרפאה דיווחו על בחור שהיה כעשרים דקות במקום, נכנס לתוך חדר הטראומה וגנב מתוך ארון התרופות מספר פריטים רפואיים ובהם תרופות ומזרקים.

 

"בתוך דקה, השוטר צחי כבר היה איתי בטלפון", מספרת קרן מ"בריאותא", שמוסיפה: "הוא היה מאוד מהיר ומאוד בעניין וזה הפתיע אותי לטובה. כל הכבוד לו ואני רוצה להגיד לו תודה רבה ושהוא היה מקסים". אלא שזה רק חלק מהסיפור.

לדברי קרן מבריאותא, "מטופל נכנס בשעה 11:30 לבריאותא, מהדלת הראשית, הסתובב במתחם כמה דקות ונתפס על ידי המנקה והמזכירות, אך הצליח להימלט מהמקום". לשאלתן אגב, לגבי מה הוא עושה שם, ענה שהוא מחכה לאורטופד.

רס"ר מדינה שהתקשר למודיעה מהטלפון הפרטי, ביקש שתשלח תמונות ותיאור של החשוד והחל בסריקות במרכז מבנה (one). תחילה לא הצליח לאתר את החשוד, אך בסיום המשמרת ובדרך לביתו, הבחין בחשוד העונה לתיאור בעיר העתיקה בב"ש. מדינה עצר את הרכב ברחוב, ניגש אליו מבלי לעורר חשד ועיכב את הבחור לאחר שמצא את ה"שלל" שגנב. אמנם השוטר הזה כבר לא היה במשמרת, אבל "התפקיד הוא 24 שעות ביממה", כפי שבמשטרה אוהבים להגיד. אגב, החשוד מוכר למשטרה.

"צחי מדינה הוא שוטר נחמד שלקח את הדבר הזה ממש ברצינות ותפס אותו", מספרים במרפאה. "מגיע לו כל הכבוד והוא באמת מדהים. הוא אפילו חשב שאני כועסת עליו שהוא לא בא אלינו ויצא לסריקות. לא כעסתי, פשוט הייתי מאוד לחוצה שלא נגנבו בטעות תרופות מהותיות ומסוכנות. אבל לדעתי הוא לא ידע מה הוא לוקח, כי לא היה לו מספיק זמן לפני שהוא נתפס והוא לקח בעיקר אספירין".

עכשיו לפחות, לא תהיה לו בעיה של כאב ראש במעצר.

כתבות נוספות בחדשות

0

תושבת תל שבע נעצרה בחשד לקדר עם...

"זריחה מוקדמת": בפשיטה של כוחות המשטרה של המחוז הדרומי נעצרה תושבת תל שבע, קרובת משפחה של בכיר בארגון הטרור חמאס, בחשד לקיום קשר עם פעילי חמאס והזדהות עם ארגון הטרור תוך ביצוע הסתה ותמיכה למעשה טרור בישראל.

חדשות1 באפריל 2024    דקה אחת
0

יריד שישי במדרחוב קק"ל חוזר

ביריד המתחדש יציגו מעל 30 דוכנים מקוריים לצד העסקים במדרחוב, הברים התוססים ושדרת האוכל העשירה במקום באווירה שמחה עם מופעים של נגני רחוב. לצד היריד חוזר גם שוק האיכרים המתקיים במימון המשרד הנגב, הגליל והחוסן הלאומי, ויציע תוצרת מגוונת ועשירה של חקלאי האזור

חדשות25 במרץ 2024    דקה אחת

כתיבת תגובה