חדשות

"דחף אותה לשירותים, פתח את מכנסיו ודרש"

חדשות12 בפברואר 2019    2 דקות
0

הברמן מה"פורום" החשוד בביצוע מעשה סדום, שוחרר בתנאים מגבילים - הורחק ממקום עבודתו והמתלוננת

"דחף אותה לשירותים, פתח את מכנסיו ודרש"
מועדון הפורום | צילום אילוסטרציה: Tisha myles

בסוף השבוע האחרון התקבלה במשטרת ישראל תלונה אודות ביצוע עבירת מין בצעירה, אשר באה לבלות במועדון ה"פורום" בבאר שבע. מהמשטרה נמסר כי נפתחה חקירה והחשוד, ברמן אשר עובד במועדון, תושב באר שבע, בן 26, נעצר בחשד לביצוע מעשה סדום ומעצרו הוארך עד היום (שלישי). על פי הנחיית הפרקליטות, החשוד שוחרר בתנאי הרחקה, מהמתלוננת וממקום עבודתו, כשתיק החקירה יועבר אליהם בהמשך, לקבלת החלטה.

בתוך כך, עורכת הדין רעות שדה, המייצגת את הצעירה, סיפרה ל"שבע: "ביום חמישי בערב הצעירה, בת 18 וכמה חודשים, יצאה לבלות במועדון הפורום, שם אחד הברמנים השקה אותה באלכוהול עד שכרון חושים. באיזשהו שלב הוא דחף אותה לתא השירותים, פתח את מכנסיו ודרש שתבצע בו מין אוראלי", לטענתה.

לפי שדה, "היא התעשתה, החלה לצרוח ולבכות ויצאה החוצה. הוזמנה משטרה למקום, הברמן נעצר והיא נתנה עדות". עוד נטען, כי למרות נוהל טיפול משטרתי במתלוננת על עבירות מין, המתלוננת לא עברה בדיקה בחדר המיועד לכך, בבית החולים "סורוקה".

יחד עם זאת, בנוהל אמנם נכתב כי "יש להציע לכל נפגעת עבירה לעבור בדיקה רפואית, גם אם עברה תקופת זמן ארוכה מהפגיעה. זאת כדי לוודא האם נגרמו לה נזקים כלשהם, ואם יש בגופה ממצאים פיזיים, העשויים לעזור באיסוף הראיות". מצד שני, בנוהל נכתב גם כי הפנייה לבדיקה כזו תיעשה רק במידה וקיימת סבירות כי הנפגעת זקוקה לטיפול רפואי, או על גופה עשויים להימצא ראיות המעידות על ביצוע העבירה.

ממועדון הפורום נמסר כי: "אנחנו משתפים פעולה באופן מלא עם המשטרה. כל מה שנתבקשנו, נתנו. יתרה מזאת, אנחנו אלה שפנינו למשטרה על האירוע, משנודע לנו ונפתחה חקירה".

ממשטרת ישראל נמסר: "משטרת ישראל רואה בחומרה עבירות מין באשר הן ובהתאם, עם קבלת התלונה, פעלו השוטרים לאיתור החשוד, ולאחר שנחקר, מעצרו הוארך בבימ"ש. מטעמי צנעת הפרט, כל שנוכל לומר הוא כי התלונה שהוגשה בידי המתלוננת ומאפייני התקיפה, כפי שמסרה לחוקרי המשטרה – אינם מעלים צורך בבדיקות מעין אלו. משטרת ישראל תמשיך במיצוי פעולות החקירה הנדרשות ובסיום החקירה יועברו ממצאיה לעיון והחלטת הפרקליטות כמקובל".

כתבות נוספות בחדשות

0

תושבת תל שבע נעצרה בחשד לקדר עם...

"זריחה מוקדמת": בפשיטה של כוחות המשטרה של המחוז הדרומי נעצרה תושבת תל שבע, קרובת משפחה של בכיר בארגון הטרור חמאס, בחשד לקיום קשר עם פעילי חמאס והזדהות עם ארגון הטרור תוך ביצוע הסתה ותמיכה למעשה טרור בישראל.

חדשות1 באפריל 2024    דקה אחת
0

יריד שישי במדרחוב קק"ל חוזר

ביריד המתחדש יציגו מעל 30 דוכנים מקוריים לצד העסקים במדרחוב, הברים התוססים ושדרת האוכל העשירה במקום באווירה שמחה עם מופעים של נגני רחוב. לצד היריד חוזר גם שוק האיכרים המתקיים במימון המשרד הנגב, הגליל והחוסן הלאומי, ויציע תוצרת מגוונת ועשירה של חקלאי האזור

חדשות25 במרץ 2024    דקה אחת

כתיבת תגובה