חדשות

דימונה: ביקור ביטחוני כלכלי

חדשות13 בדצמבר 2018    דקה אחת
0

ראש המנה"ר (מינהלת הרכש) במשרד הביטחון אבי דדון, סייר במפעלים בעיר, במטרה לקדם ולשתף פעולה לרווחתם

דימונה: ביקור ביטחוני כלכלי
עוד יביא לתוצאות? האורחים ממשרד הביטחון בדימונה | צילום: לשכת דובר עיריית דימונה

ביקור חשוב: ראש המנה"ר (מינהלת הרכש) במשרד הביטחון אבי דדון, ביקר באחרונה, בדימונה. ל"שבע" נמסר, שהוא פתח את היום בישיבה עם ראש העירייה בני ביטון, ובכירים ברשות.

דדון הגיע לעיר עם צוות גדול של המינהלת, מתחומי רכש ועבודה מגוונים, כשהמטרה היא להכיר את דימונה ומפעליה, ולפתוח למנהליהם ובעליהם צוהר לשיתוף פעולה עם המנה"ר, זאת תוך כדי הנחיה של מנהלי המפעלים, כיצד לפנות ולמי, כדי שיוכלו להיות חלק מהמשתתפים במכרזים של המינהלת, לעבוד איתה, וליהנות מתקציביה הגדולים, שכן מדובר ברכש ומכרזים של משרד הביטחון.

ראש המנה"ר ואנשיו סיירו ברחבי העיר המתפתחת ובמפעלים "על בד", "אבגול" ומפעלים בפארק תמ"ד (תעשיות מדע) שליד הקמ"ג, שם הונחו מנהלי המפעלים, השמיעו, הסבירו, ונבחנו דרכי שיתוף הפעולה עם המינהלת, דבר שיוכל להביא לגידול תפוקת המפעלים, שפועל יוצא ממנו גידול והרחבת כוח התעסוקה במפעלים אלה.

את יום העבודה חתמה הפמליה מהמנה"ר באכסניית "דרכים" שבכניסה לדימונה, שגם בה נבחנה דרך לשיתוף פעולה עם המינהלת. האורחים הודו לראש העירייה וצוותו על האירוח לו זכו בדימונה וסביבתה, והביעו את אמונתם שיום הלימוד עוד יביא לתוצאות, שכולן טובת המפעלים ורווחתם.

כתבות נוספות בחדשות

0

תושבת תל שבע נעצרה בחשד לקדר עם...

"זריחה מוקדמת": בפשיטה של כוחות המשטרה של המחוז הדרומי נעצרה תושבת תל שבע, קרובת משפחה של בכיר בארגון הטרור חמאס, בחשד לקיום קשר עם פעילי חמאס והזדהות עם ארגון הטרור תוך ביצוע הסתה ותמיכה למעשה טרור בישראל.

חדשות1 באפריל 2024    דקה אחת
0

יריד שישי במדרחוב קק"ל חוזר

ביריד המתחדש יציגו מעל 30 דוכנים מקוריים לצד העסקים במדרחוב, הברים התוססים ושדרת האוכל העשירה במקום באווירה שמחה עם מופעים של נגני רחוב. לצד היריד חוזר גם שוק האיכרים המתקיים במימון המשרד הנגב, הגליל והחוסן הלאומי, ויציע תוצרת מגוונת ועשירה של חקלאי האזור

חדשות25 במרץ 2024    דקה אחת

כתיבת תגובה