חדשות

כתב אישום: הגיח לפתע מאחורי הקשישה והיכה אותה בראשה

חדשות13 בדצמבר 2018    דקה אחת
0

פרקליטות מחוז דרום (פלילי) הגישה לפני זמן קצר לבית המשפט המחוזי בב"ש כתב אישום נגד תושב שגב שלום, ששדד בצוותא עם אחר ותקף בכניסה לביתה אישה מבוגרת, בת כ-74, בעלת דוכן מפעל הפיס במרכז "ביג" בב"ש

כתב אישום: הגיח לפתע מאחורי הקשישה והיכה אותה בראשה
דוכן מפעל פיס | צילום אילוסטרציה: אדי ישראל, מעריב

על פי עובדות כתב האישום, שהוגש באמצעות עו"ד אביב דמרי, הנאשם, פאיז אבו מערוף, בן 42, קשר בתחילת בחודש שעבר קשר עם אחר שזהותו אינה ידועה למאשימה, לשדוד את בעלת דוכן מפעל הפיס ליד ביתה, כשהיא חוזרת עם כספי הפדיון היומי של הדוכן.

כפי שעולה מכתב האישום, הנאשם והאחר הגיעו סמוך לבניין בו מתגוררת המתלוננת, המתינו להגעתה וכאשר המתלוננת לאחר סגירת הדוכן הגיעה לבניין, כשהיא נושאת עימה את תיקה ובתוכו בין היתר סכום של כ- 20,000 שקלים ומכשיר פלאפון נייד, "הגיח לפתע מי מהשודדים מאחוריה והיכה אותה בראשה". מעוצמת המכה, היא נפלה על הרצפה, כשהיא ממשיכה לאחוז בידה את התיק.

בעודה מוטלת על הרצפה, משך בחוזקה מי מהשודדים, את התיק מידה בכוח רב, תוך שהוא גורר אותה יחד עם התיק לאורך כל מסדרון הכניסה עד למפתן הכניסה. כל אותה העת צעקה המתלוננת לעזרה.

בשלב מסוים, תלש מי מהשודדים את התיק מידה, ברח בריצה מהמקום, והשניים נמלטו מהמקום בנסיעה מהירה ברכב, כשהם מותירים את המתלוננת מוטלת על הרצפה חבולה וכאובה. כתוצאה ממעשיהם, נגרמו למתלוננת חבלות והיא נזקקה לטיפול רפואי.

כתב האישום מייחס לנאשם ביצוע עבירות של שוד ותקיפת זקן, כשהפרקליטות מבקשת לעצור את הנאשם עד תום ההליכים המשפטיים נגדו.

בבקשת המעצר צוין, כי "שוד זה תוכנן בקפדנות רבה, ובוצע באכזריות רבה אף יותר, כאשר מדובר בשוד שבוצע כלפי קשישה, שהינה טרף קל, וגרם לה נזקים פיזיים ונפשיים שמלווים אותה עד לרגעים אלו".

כתבות נוספות בחדשות

0

תושבת תל שבע נעצרה בחשד לקדר עם...

"זריחה מוקדמת": בפשיטה של כוחות המשטרה של המחוז הדרומי נעצרה תושבת תל שבע, קרובת משפחה של בכיר בארגון הטרור חמאס, בחשד לקיום קשר עם פעילי חמאס והזדהות עם ארגון הטרור תוך ביצוע הסתה ותמיכה למעשה טרור בישראל.

חדשות1 באפריל 2024    דקה אחת
0

יריד שישי במדרחוב קק"ל חוזר

ביריד המתחדש יציגו מעל 30 דוכנים מקוריים לצד העסקים במדרחוב, הברים התוססים ושדרת האוכל העשירה במקום באווירה שמחה עם מופעים של נגני רחוב. לצד היריד חוזר גם שוק האיכרים המתקיים במימון המשרד הנגב, הגליל והחוסן הלאומי, ויציע תוצרת מגוונת ועשירה של חקלאי האזור

חדשות25 במרץ 2024    דקה אחת

כתיבת תגובה