חדשות

בואו להשתתף!

חדשות11 בדצמבר 2018    דקה אחת
1

עיריית באר שבע מזמינה את התושבים לכנסים של שיתוף ציבור בנושא תוכנית המתאר החדשה של העיר העתיקה

בואו להשתתף!
רואים את ההבדל? הדמיית רחוב עתידי בעיר העתיקה | הדמיה: דני לזר אדריכלים

כנסים של שיתוף ציבור בנושא תוכנית המתאר החדשה של העיר העתיקה בבאר שבע יתקיימו, ב"מרכז הצעירים", ב-24 בחודש ב-17:00 לבעלי עסקים ונכסים באזור (במעמד ראש העירייה רוביק דנילוביץ') וכעבור יומיים ב-9:00 עבור יזמים ואנשי מקצוע מתחומי השימור, האדריכלות והתכנון (במעמד מ"מ ראש הרשות ומחזיק תיק ההנדסה טל אל על). ל"שבע" נמסר, שהמפגשים פתוחים לציבור, אך יש להירשם אליהם מראש בטלפון: 08-6464978

לאחר מכן, יתקיימו 3 ימים פתוחים לקבלת קהל פרטנית ומענה על שאלות בתיאום מראש, בימים ב', ג', ד' בתאריכים 7-8-9.1.2019, בין השעות 12:00 – 16:00 במינהלת העיר העתיקה באר שבע.

בימים אלה, מקדמת העירייה ואגף הנדסה בשיתוף החברה הכלכלית מינהלת העיר העתיקה והתיירות תוכנית מתאר להתחדשות האזור בתכנון משרד האדריכלים דני לזר. מטרת התוכנית היא שימור ופיתוח העיר העתיקה כמנוף להתחדשות עירונית, תוך קביעת הוראות וזכויות בנייה למגורים, מסחר, תעסוקה ומוסדות ציבור בתחומי התוכנית וקביעת הוראות שימור.

היא מגדילה באופן אינטנסיבי את הפעילות באזור, כך שתעודד את תפקוד העיר העתיקה כמרכז תרבותי, מסחרי וחברתי לתושבי בירת הנגב והסביבה. התוכנית תקיים זאת, בין היתר, באמצעות יצירת מגוון רחב של שימושים במרכז התרבותי במשך כל שעות היממה, לצד הקפדה על שימור מבנים, אתרים וערכים היסטוריים. כמו כן, היא שואפת לחזק את הקשר של העיר העתיקה עם המרחב הסובב לה, ובעיקר עם המרכז האזרחי של העיר, הסמוך אליה.

כתבות נוספות בחדשות

0

תושבת תל שבע נעצרה בחשד לקדר עם...

"זריחה מוקדמת": בפשיטה של כוחות המשטרה של המחוז הדרומי נעצרה תושבת תל שבע, קרובת משפחה של בכיר בארגון הטרור חמאס, בחשד לקיום קשר עם פעילי חמאס והזדהות עם ארגון הטרור תוך ביצוע הסתה ותמיכה למעשה טרור בישראל.

חדשות1 באפריל 2024    דקה אחת
0

יריד שישי במדרחוב קק"ל חוזר

ביריד המתחדש יציגו מעל 30 דוכנים מקוריים לצד העסקים במדרחוב, הברים התוססים ושדרת האוכל העשירה במקום באווירה שמחה עם מופעים של נגני רחוב. לצד היריד חוזר גם שוק האיכרים המתקיים במימון המשרד הנגב, הגליל והחוסן הלאומי, ויציע תוצרת מגוונת ועשירה של חקלאי האזור

חדשות25 במרץ 2024    דקה אחת

כתיבת תגובה

  • שגב
    העיר העתיקה

    רגע לפני שימור העתיקה, מוזמנים כל הנוגעים בדבר לתת קפיצה למתחם רמב"ם-אסף שמחוני. דירות בנות 50 שנה ומעלה. אמנם כבר שנים דובר על פינוי ובינוי שכרגע נראה כמו חלום באספמיה. ועד שהחלום יתגשם אם בכלל, הגיע הזמן לתת את הדעת לשבילים השבורים, לירק שנשאר שמתחנן לנגע יד אדם. בקיצור, אולי המתחם לא "מצטלם" טוב ואולי לא מספיק "אין", אבל זה מרכז העיר!