חדשות

"חם" בעומר: "אין בכוונתנו לקבל את ההתנהגות הברוטלית והבריונית"

חדשות11 בדצמבר 2018    4 דקות
5

4 חברי סיעתה האופוזיציונית של סימה כחלון נטשו את המועצה, אפילו מבלי לקרוא את התחייבותם לשמש כחברי מועצה...

"חם" בעומר: "אין בכוונתנו לקבל את ההתנהגות הברוטלית והבריונית"
צילום: "עידן הצילום" ומטה הבחירות של פיני בדש

הקדנציה הקרובה של ראש מועצת עומר פיני בדש, הולכת כנראה להיות סוערת מקודמותיה. השבוע, נטשו סימה כחלון שלא הצליחה לגבור על בדש בבחירות המקומיות האחרונות ו-3 חברי סיעתה את ישיבת המועצה החגיגית, אפילו בטרם קראו את התחייבותם לשמש כחברי מועצה…

כחלון טענה: "כמעט חודש וחצי עברו מיום הבחירות, חודש וחצי בהם בחר ראש המועצה להתעלם התעלמות מוחלטת מהחלטת הבוחר. מבחינתנו, תוצאות הבחירות היו חד משמעיות: יותר ממחצית המצביעים בחרו בשינוי הרכב המועצה ובשינוי דרכי עבודתה. 49 אחוזים מתושבי עומר אפילו בחרו להחליף את ראש הרשות. מיום הבחירות ועד היום, מתנהל ראש המועצה כאילו דבר לא קרה. לשיטתו, מה שהיה הוא שיהיה".

והיא פירטה: "עם הסלמת המצב הביטחוני, ביקשנו לכנס ישיבה דחופה שאינה מן המניין, כדי לדון במיגון בתי הספר ומוכנות היישוב לשעת חירום. ראש המועצה בחר להתעלם גם מאיתנו וגם מנהלי משרד הפנים. בימים האחרונים, קיבלנו את רשימת החלוקה לוועדות המועצה. מדובר ברשימה מביכה ומעליבה, כזו שאיננה עומדת בהנחיות משרד הפנים, ומכאן כזו שלא נוכל לשתף איתה פעולה. לפי החוק, מחויב ראש הרשות להקצות ל'עומר יכולה יותר' (סיעתה של כחלון – י.ס.ד) 44 אחוזים בכל ועדה. בפועל, ראש המועצה אכן דאג ל-44 אחוזים, אבל בחר לרכז אותם בוועדות מסוימות מאוד, למשל בוועדת הביטחון היישובית נתן לנו ראש המועצה מקום 1 בלבד מתוך 9 חברי ועדה. בוועדת החינוך קיבלנו 2 חברים מתוך 10 חברי ועדה. לעומת זאת, בוועדה לשימור אתרים (והרי ידוע שעומר שופעת אתרים…), הקצה לנו ראש המועצה 4 חברים מתוך 5".

ויו"ר האופוזיציה במועצה סיכמה: "לצערנו, לאחר המתנה של יותר מחודש לכינוס הישיבה הראשונה של המועצה החדשה, רגע חגיגי שאמור היה לסמן התחלה של דרך חדשה עבור כולנו, נאלצנו לעזוב את הישיבה הראשונה, עוד לפני ההשבעה. אין בכוונתנו לקבל את ההתנהגות הברוטלית והבריונית, שמפגינה זלזול מוחלט ביותר מ-50 אחוזים מתושבי היישוב. ההבנה שבשלב הזה אין רצון לשיתוף פעולה או עבודה אמיתית למען התושב, מצערת אותנו מאוד, ונפעל במלוא המרץ במטרה לשנות את המצב בהקדם".

ובדש? הוא לא נשאר חייב, והודיע לתושבי עומר: "ישיבת המועצה הראשונה נפתחה אמש בהדלקת נר שמיני של חנוכה ובאווירה חגיגית. טרם הצהרת האמונים של חברי המועצה בהתאם לחוק וטרם תחילת הישיבה, בחרו חברי סיעת 'עומר יכולה יותר' לעזוב את הישיבה. המועצה המשיכה את הישיבה לפי סדר היום, כמתוכנן. ברשותכם, אבקש להתייחס לנושא מועד הישיבה; הישיבה הראשונה הייתה אמורה להתקיים כבר ב-29.11.18, שזה 9 ימים מהמועד החוקי של כניסת המועצה החדשה. אולם, חברת המועצה סימה כחלון, פנתה אליי, וביקשה לדחותה, מאחר שהיא תהיה בחופשה בחו"ל. החלטתי להיענות לבקשתה, ונקבע מועד חדש לישיבה, כדי לערוך ישיבה חגיגית, בה ניפרד מחברי המועצה היוצאים, נקבל את חברי המועצה החדשים, נצהיר אמונים כחוק, ונצא לדרך חדשה למען היישוב".

והוא המשיך: "לתדהמתי הרבה, נמסר לי הבוקר, שכחלון מלינה על העובדה שהישיבה הראשונה והחגיגית מתכנסת לאחר המתנה של יותר מחודש. גם עובדה זו אינה נכונה, אלא 19 יום בלבד, וזאת בהתאם לבקשתה לדחות את הישיבה! חמורה בעיניי העובדה שחברי מועצה נבחרים לא מקבלים את הכרעת הרוב, בוחרים שלא לכבד את חברי המועצה היוצאת, לא נשארים להצהרת אמונים בהתאם לחוק, ומזלזלים בצורה פוגעת בכל תושבי היישוב; באלו שבחרו בהם, ולא פחות באלו שלא! חמור לא פחות הוא שללא הודעה או בקשה, בחרה כחלון באופן נסתר לצייד את אחד המשתתפים במכשיר הסלולרי שלה, כדי להעלות בשידור חי ברשתות החברתיות את ישיבת המועצה, זאת ללא אישור חברי המועצה כמתבקש. למען הסר ספק אציין, שישיבות המועצה מוקלטות, כך שמלבד פרובוקציה וחוסר כבוד אלמנטרי, אינני מוצא שום ערך במעשיה".

ובדש סיכם: "בתום הבחירות כתבתי לכל תושבי היישוב: 'עומר חשובה לנו לכולנו, אתם חשובים לי, אלו שבחרו בי ואלו שלא. אני ראש המועצה של כולם, וליבי ומשרדי פתוחים תמיד לכולם, ללא יוצא מהכלל'. אני מאחל לכולנו הצלחה והמשך עשייה משותפת".

כתבות נוספות בחדשות

0

תושבת תל שבע נעצרה בחשד לקדר עם...

"זריחה מוקדמת": בפשיטה של כוחות המשטרה של המחוז הדרומי נעצרה תושבת תל שבע, קרובת משפחה של בכיר בארגון הטרור חמאס, בחשד לקיום קשר עם פעילי חמאס והזדהות עם ארגון הטרור תוך ביצוע הסתה ותמיכה למעשה טרור בישראל.

חדשות1 באפריל 2024    דקה אחת
0

יריד שישי במדרחוב קק"ל חוזר

ביריד המתחדש יציגו מעל 30 דוכנים מקוריים לצד העסקים במדרחוב, הברים התוססים ושדרת האוכל העשירה במקום באווירה שמחה עם מופעים של נגני רחוב. לצד היריד חוזר גם שוק האיכרים המתקיים במימון המשרד הנגב, הגליל והחוסן הלאומי, ויציע תוצרת מגוונת ועשירה של חקלאי האזור

חדשות25 במרץ 2024    דקה אחת

כתיבת תגובה

  • משתמש אנונימי (לא מזוהה)
    ראש מועצה קטנוני שבז לציבור התושבים .

    מתנהג כאילו הישוב שייך רק לו. לא דלת פתוחה ולא נעלים…

  • משתמש אנונימי (לא מזוהה)
    לפיני יש בלעדיות לישוב עומר

    עושה בעומר כרצונו, כאליו זה העסק הפרטי שלו.

  • משה לוי
    פיצוץ הישיבה החגיגית של מועצת עומר

    לישיבה החגיגית הוקלטה. רק השמעת הקלטת תבהיר למה הישיבה פוצצה.

  • עומר
    הכסא חשוב לו יותר מעומר

    ראש המועצה לא מקבל את העובדה ש49% מהתושבים לא רצו בו. במקום לנהוג בחוכמה ובשיתוף הוא ממשיך בדרכו הכוחנית שמטרתה לשמור על הכסא

  • שימי
    פיני בדש הוא רודן שמתנהג כמו אחרון העבריינים

    פיני בדש הוא רודן שעושה בעומר ככל העולה על רוחו. מי שלא בדעתו או הולך בדרך שלו, משלם ביוקר. הוא בא חשבון עם כולם