חדשות

מיתר הצטרפה לאשכול נגב מזרחי

חדשות11 בדצמבר 2018    2 דקות
0

כבר בישיבת המועצה הראשונה של מועצת מיתר הנבחרת, העביר ראש המועצה החדש שמעון מזוז את ההחלטה החשובה

מיתר הצטרפה לאשכול נגב מזרחי
לא מבזבזים זמן. ישיבת המועצה הראשונה במיתר | צילום: דלית קודיש

מועצת מיתר החדשה, בראשות שמעון מזוז, קיבלה כבר בישיבתה הראשונה, ביום ראשון השבוע, החלטה חשובה: להצטרף לאשכול הרשויות נגב מזרחי, הכולל בין היתר, את דימונה, ערד והמועצות האזוריות תמר, ערבה תיכונה ורמת נגב.

מזוז אמר ל"שבע", שההחלטה התקבלה לאחר השבעת חברי המועצה: "זה היה לי מאוד חשוב, כי העניין יחסוך לנו כסף רב, מאות אלפי שקלים בשנה; הייתי בעל זכות חתימה שם, עד לפני כמה ימים, ואני יודע איך האשכול מתנהל ומהם היתרונות שלו. זה יתרום לנו הרבה מאוד למיתר".

לדברי ראש המועצה החדש, "לא אישרתי את מנכ"ל המועצה; המנכ"ל הקודם היה משרת אמון; הוא בא עם ראש מועצה, והולך עם ראש מועצה כשהוא הולך. המנכ"ל היה ללא מכרז. איחדתי תפקידים (כפי שהתחייבתי לחסוך), ואיחדתי את מנכ"ל החברה הכלכלית ומנכ"ל המועצה, עשיתי מהם אדם אחד, כדי לחסוך כסף. לא פיטרתי אפילו אדם אחד מהמועצה; המזכירה זו אותה מזכירה של אבנר (בן גרא, ראש המועצה הקודם – י.ס.ד), למרות שזו משרת אמון שיכולתי להביא. לא הבאתי אף אחד חדש, ואני רק מתכוון לחסוך, לפחות בתקופה הקרובה".

– הבנתי שיש קצת גירעונות, ואתה גזבר במקצוע (עד ימים אלה, בעיריית דימונה) שמבין בזה…

"אתה עדין ב'קצת', יש הרבה; הגירעון השנה הוא גבוה מאוד. בסוף הרבעון ה-3, שזה 30.9, הוא עמד על 4.1 מיליון שקלים. באחוזים זה 7 אחוזים, גירעון שוטף, לא מצטבר; אני מקווה, שהגירעון לא יגדל עד סוף השנה, אבל באחוזים זה יישאר אותו דבר. בדימונה לדעתי, יהיה בסוף השנה גירעון מצטבר (מאז קום דימונה…) של 2.5 אחוזים. וגם ה-2.5 אחוזים הללו זה הפרשות לתביעות משפטיות, ולא ממש גירעון".

ולסיום, "לגבי הנבחרים, עשינו הסכם קואליציוני; דוד לוי הוא מ"מ ראש המועצה ומחזיק תיק איכות הסביבה ובעל זכות חתימה, חדווה שקד סגנית ראש המועצה ואחראית על תיק ההנדסה (שני התפקידים ללא שכר – י.ס.ד), ומספר 2 שלה דוד קודיש, שהוא (כמעט) ד"ר למשחוק (Gamification) והוראה, מונה למחזיק תיק החינוך".

כתבות נוספות בחדשות

0

תושבת תל שבע נעצרה בחשד לקדר עם...

"זריחה מוקדמת": בפשיטה של כוחות המשטרה של המחוז הדרומי נעצרה תושבת תל שבע, קרובת משפחה של בכיר בארגון הטרור חמאס, בחשד לקיום קשר עם פעילי חמאס והזדהות עם ארגון הטרור תוך ביצוע הסתה ותמיכה למעשה טרור בישראל.

חדשות1 באפריל 2024    דקה אחת
0

יריד שישי במדרחוב קק"ל חוזר

ביריד המתחדש יציגו מעל 30 דוכנים מקוריים לצד העסקים במדרחוב, הברים התוססים ושדרת האוכל העשירה במקום באווירה שמחה עם מופעים של נגני רחוב. לצד היריד חוזר גם שוק האיכרים המתקיים במימון המשרד הנגב, הגליל והחוסן הלאומי, ויציע תוצרת מגוונת ועשירה של חקלאי האזור

חדשות25 במרץ 2024    דקה אחת

כתיבת תגובה