חדשות

דורשות שוויון | גברים במיתר

חדשות4 בדצמבר 2018    דקה אחת
0

במועצת מיתר לא תמצאו מנכ"לית, גזברית או מהנדסת, שכן בכל התפקידים הללו מחזיקים גברים. ובאלו תפקידים מחזיקות נשים? הן מכהנות בתפקידי מבקרת המועצה, מנהלת המחלקה לשירותים חברתיים וכדומה...

דורשות שוויון |  גברים במיתר
שמעון מזוז. יקלוט יותר נשים בתפקידי מפתח? | צילום: תומר וקנין

בדיקת הייצוג הנשי בעיריות ובמועצות המקומיות באזור הנגב הצפוני של "שבע" נמשכת. והשבוע, נחתנו במועצת מיתר, שבראשה עומד ראש המועצה החדש שמעון מזוז, שגבר בפוטו פיניש בסיבוב השני בבחירות, על שמעון פרץ.

אם לשפוט לפי הנתונים המגדריים, המופיעים באתר מועצת מיתר, למזוז (גזבר עיריית דימונה היוצא…) יש הרבה עבודה; ובכן, לפי האתר, מחזיקים גברים כמעט בכל תפקיד החובה  (המכונים "סטטוטוריים") המשמעותיים במועצה: כמנכ"ל מועצת מיתר משמש שי בנימין, בתפקיד גזבר המועצה מכהן שוקי מנשה, ומהנדס מועצת מיתר הוא רומן זבורוב. בתפקידים בכירים נוספים משמשים ציון אלמלם (מנכ"ל החברה הכלכלית לפיתוח מיתר), ארנון שקמה (קב"ט המועצה), רועי ברקוביץ' (מנהל יחידת האבטחה), חיים אטיאס (מנהל חשבונות ראשי), רן בן יאיש (מנהל פרויקטים), איתי בורוכוביץ' (רכז תרבות ודוברות) ושמעון סרוסי (מנהל אחזקה).

התפקיד הסטטוטורי היחיד, בו מחזיקה אישה במועצת מיתר, הוא מבקרת המועצה וממונה על תלונות הציבור (מטי מויאל). כמנהלי מחלקות בכירות יחסית במועצת מיתר מכהנות סיגל זבולון (מנהלת המחלקה לשירותים חברתיים) ואתי טפר (מנהלת מחלקת החינוך). וטרינרית המועצה היא הילה מיקולשיק, כמנהלת המוקד משמשת רחלי קרקובסקי, אחראית הרכש היא שולמית עמר, בתפקיד רכזת החינוך לגיל הרך מכהנת דפי גדליהו, מנהלת מחלקת הנוער היא גלית פיקמן, כמנהלת מחלקת הספורט משמשת סימה שמיט ורכזת כוח אדם במחלקת משאבי אנוש היא רות שטרית.

כתבות נוספות בחדשות

0

תושבת תל שבע נעצרה בחשד לקדר עם...

"זריחה מוקדמת": בפשיטה של כוחות המשטרה של המחוז הדרומי נעצרה תושבת תל שבע, קרובת משפחה של בכיר בארגון הטרור חמאס, בחשד לקיום קשר עם פעילי חמאס והזדהות עם ארגון הטרור תוך ביצוע הסתה ותמיכה למעשה טרור בישראל.

חדשות1 באפריל 2024    דקה אחת
0

יריד שישי במדרחוב קק"ל חוזר

ביריד המתחדש יציגו מעל 30 דוכנים מקוריים לצד העסקים במדרחוב, הברים התוססים ושדרת האוכל העשירה במקום באווירה שמחה עם מופעים של נגני רחוב. לצד היריד חוזר גם שוק האיכרים המתקיים במימון המשרד הנגב, הגליל והחוסן הלאומי, ויציע תוצרת מגוונת ועשירה של חקלאי האזור

חדשות25 במרץ 2024    דקה אחת

כתיבת תגובה