חדשות

באר שבע אומרת – די לאלימות נגד נשים!

חדשות4 בדצמבר 2018    דקה אחת
0

מאות השתתפו בעצרת זיכרון והזדהות עם 24 הנשים שנרצחו השנה בישראל על ידי גברים. דנילוביץ': "צריכים בקול רם וברור לומר-עד כאן! לא עוד!"

באר שבע אומרת – די לאלימות נגד נשים!
נשים סוף לאלימות | צילום: מירן שפילברג

מאות מעובדי ועובדות עיריית באר שבע התאספו הבוקר ברחבת הכניסה לבניין העירייה, תוך שהם לבושים בבגדים שחורים ונושאים שלטים "די לאדישות", "נשים סוף לאלימות", זאת במסגרת עצרת זיכרון והזדהות עם עשרים וארבע הנשים אשר נרצחו השנה בישראל בשנה האחרונה על ידי גברים.

בסמוך לשעה 9:00 בבוקר, החלה העצרת כאשר הנוכחים עמדו דקת דומיה לזכר הנרצחות, ולאחר מכן עובדי ועובדות עיריית באר שבע הדליקו 24 נרות זיכרון, שהוצבו על שולחן בסמוך ללוח עליו הודבקו מודעות אבל של שמות הנרצחות.

צילום: מירן שפילברג

ראש עיריית באר שבע, שנשא דברים בעצרת אמר בין השאר: "העצרת הזו ומאות העצרות שמתקיימות ברחבי מדינת ישראל מבטאות זעם, תסכול, כאב ואת זעקתן של הנשים ובמקביל את המחאה שהגברים צריכים בקול רם וברור לומר-עד כאן! לא עוד! המחאה הזו חייבת להישמע. אנחנו ביחד, כולנו ביחד. זו החברה שלנו, זו המדינה שלנו. היכולת שלנו לחולל שינוי מתחילה קודם כל ביחס לנשים. עד שמגיעים למקרים הטראגיים והנוראיים האלה, יש את הבסיס של איך מתייחסים לאישה, לחברה, לאמא, לעובדת, למנהלת. זה מתחיל בהערה, זה ממשיך באלימות מילולית, לאחר מכן באלימות פיזית וזה מגיע עד למקרי רצח נוראיים. את זה צריך לגדוע בהתחלה".

העצרת שנערכה בבאר שבע, הייתה כחלק משורה של מאות עצרות והפגנות שהתקיימו היום ברחבי הארץ, כמחאה על הטיפול באלימות כלפי נשים.

צילום: מירן שפילברג

צילום: מירן שפילברג

צילום: מירן שפילברג

צילום: מירן שפילברג

כתבות נוספות בחדשות

0

תושבת תל שבע נעצרה בחשד לקדר עם...

"זריחה מוקדמת": בפשיטה של כוחות המשטרה של המחוז הדרומי נעצרה תושבת תל שבע, קרובת משפחה של בכיר בארגון הטרור חמאס, בחשד לקיום קשר עם פעילי חמאס והזדהות עם ארגון הטרור תוך ביצוע הסתה ותמיכה למעשה טרור בישראל.

חדשות1 באפריל 2024    דקה אחת
0

יריד שישי במדרחוב קק"ל חוזר

ביריד המתחדש יציגו מעל 30 דוכנים מקוריים לצד העסקים במדרחוב, הברים התוססים ושדרת האוכל העשירה במקום באווירה שמחה עם מופעים של נגני רחוב. לצד היריד חוזר גם שוק האיכרים המתקיים במימון המשרד הנגב, הגליל והחוסן הלאומי, ויציע תוצרת מגוונת ועשירה של חקלאי האזור

חדשות25 במרץ 2024    דקה אחת

כתיבת תגובה