חדשות

פרידה מנשיא

חדשות7 בנובמבר 2018    דקה אחת
0

עמותת "יחדיו" נפרדה מנשיא קרן רש"י, הוברט לאוון, המסיים את תפקידו

פרידה מנשיא
אירוע הוקרה. מעביר את השרביט | צילום: "צבי תקשורת"

עמותת "יחדיו" אירחה, באחרונה, את משפחת לאוון, המחזיקה בקרן רש"י, לאירוע הוקרה חגיגי. ל"שבע" נמסר, שבמסגרת האירוע, הביעו אנשי העמותה את הוקרתם והערכתם להוברט לאוון, המסיים את תפקידו כנשיא הקרן, ומעביר את שרביט קידום השירותים החברתיים בפריפריה לבנו, פרנסואה.

משפחת לאוון ביקרה בכפר לטיפול בהתמכרויות "רוח מדבר" ובכפר הנוער "העוגן הקהילתי", שמפעילה "יחדיו", כשהיא מלווה באנשי קרן רש"י, היו"ר גבי אשכנזי והמנכ"לית מיכל כהן, ובאירוח יו"ר עמותת "יחדיו" ד"ר אסתר לוצאטו ומנכ"ל העמותה יאיר באר.

המנכ"ל העניק לבני המשפחה מדליות הוקרה מיוחדות ומתנה אישית להוברט, כאות הוקרה על שיתוף הפעולה עם "יחדיו". את המתנות עיצבו והכינו רכזת השותפויות בעמותה מיכל פינטו ומטופלים ב"יחדיו". באר הציג בפני משפחת לאוון את פעילות העמותה, במסגרת כ-80 תוכניות ברשויות רבות בדרום, שיתף את המשפחה במגמות ובאתגרים בפניהם ניצבת "יחדיו", וסיפר על היכולות המקצועיות הגבוהות של העמותה (שהביאו לה, בשנה האחרונה, 3 פרסים ארציים) ועל הקמת "קתדרת יחדיו", פלטפורמה מקצועית להנחלת הידע של אנשי העמותה.

לאוון הודה ל"יחדיו" על פעילותה למען הפריפריה, ואמר: "אני זוכר את הביקור הראשון שלי כאן, אצלכם. זה מדהים לראות לאלו ממדים הגיעה העמותה, ובכמה מטופלים היא 'נוגעת' מדי יום. אלה דברים שמרגשים אותי".

ד"ר לוצאטו הודתה למשפחת לאוון על פועלה בנגב ועל שיתוף הפעולה ההדוק עם "יחדיו" (המאפשר לה לטפל ב-10,000 נפש), הזכירה את הסב המייסד גוסטאב, וציינה ש"בזכותכם, העמותה מחוללת מהפכה חברתית, משנה את פני השירותים החברתיים בדרום, ומעניקה שירות נפלא לאלפי התושבים באזור".

כתבות נוספות בחדשות

0

תושבת תל שבע נעצרה בחשד לקדר עם...

"זריחה מוקדמת": בפשיטה של כוחות המשטרה של המחוז הדרומי נעצרה תושבת תל שבע, קרובת משפחה של בכיר בארגון הטרור חמאס, בחשד לקיום קשר עם פעילי חמאס והזדהות עם ארגון הטרור תוך ביצוע הסתה ותמיכה למעשה טרור בישראל.

חדשות1 באפריל 2024    דקה אחת
0

יריד שישי במדרחוב קק"ל חוזר

ביריד המתחדש יציגו מעל 30 דוכנים מקוריים לצד העסקים במדרחוב, הברים התוססים ושדרת האוכל העשירה במקום באווירה שמחה עם מופעים של נגני רחוב. לצד היריד חוזר גם שוק האיכרים המתקיים במימון המשרד הנגב, הגליל והחוסן הלאומי, ויציע תוצרת מגוונת ועשירה של חקלאי האזור

חדשות25 במרץ 2024    דקה אחת

כתיבת תגובה