חדשות

סימה כחלון מאוכזבת אבל גם "מלאת מוטיבציה"

חדשות6 בנובמבר 2018    2 דקות
0

מי שהפסידה לראש מועצת עומר ב-87 קולות בלבד מבטיחה: "אקדם את הדברים שהיו לי במצע"

סימה כחלון מאוכזבת אבל גם "מלאת מוטיבציה"
"אנשים מרגישים פחות בטוח בעומר". סימה כחלון | צילום: עידן הצילום

תוצאות הבחירות לראשות מועצת עומר, ביום שלישי שעבר, היו מהצמודות ביותר בבחירות המוניציפליות הנוכחיות, והוכרעו בהפרש של 87 קולות בלבד לטובת ראש המועצה הוותיק פיני בדש, שהתמודד מול סימה כחלון (2,448 – 2,361, ובאחוזים 50.9 מול 49.1). המועמדת החזקה הצליחה גם להכניס 4 חברי מועצה מתוך 9, כך שלבדש יהיה קשה מאוד להתנהל ללא תמיכה של לפחות חלק מחברי סיעתה.

מטבע הדברים, כחלון איננה מרוצה מתוצאות הבחירות לראשות המועצה, ואומרת ל"שבע": "מאכזב שלא החלפתי את פיני בדש, ופספסתי ב-87 קולות, מאכזב מאוד. למרות זאת, זו הייתה חוויה מדהימה, מרגשת, מעניינת, מפגש עם תושבים רבים, מקסימים ומדהימים; יש בעומר משאב אנושי מדהים. 4 מנדטים שקיבלתי, זה משמעותי פחות ממה שרציתי; רציתי 5 מנדטים וראשות המועצה, והייתי קרובה לשם; בקולות למועצה, הובלנו עליו, והוא זכה מההפקר, והצליח להכניס מנדט רביעי, בגלל העודפים".

והיא ממשיכה: "50 אחוזים מהציבור פחות 87 איש, הלכו אחריי, ואנשים רבים בחרו בי; יש לזה משמעות גדולה. הציבור רוצה שינוי, ומאמין באג'נדה שלי, ושעומר יכולה יותר, אז אני מחויבת לציבור הזה שבחר בי, אעבוד בשבילו קשה בתוך המועצה, ואקדם את הדברים שהיו לי במצע. זה כמובן לא כמו להיות ראש המועצה, שהוא בעל ההשפעה הגדולה ביותר, אבל אעשה את כל המאמץ, מתוך התפישה ש-4 מנדטים זה מספיק כוח בשביל לפעול למען הציבור, שבחר בי".

– אבל האם תעדיפי להיות בעשייה, במסגרת הקואליציה?

"אני לא יודעת אם זה יהיה מהקואליציה; אני במועצה; אף אחד לא קרא לי להיות בקואליציה. אני גם בתוך המועצה, גם בלי להיות בקואליציה, יכולה לעבוד עם כוח כזה. אני מניחה, שגם פיני מבין את המשמעות של הכוח שמאחוריי, ושיש חשיבות לציבור בעדכון הפעולות הנעשות, בשיתוף ושיקוף, אותה אג'נדה שהלכתי עליה לבחירות. אני מניחה, שנעשה דברים טובים ורבים למען היישוב והתושבים הנפלאים שבו".

ולסיום, על התהייה המתבקשת, מדוע כחלון לא דרשה ספירה חוזרת של הקולות, לנוכח הפער הקטן, היא משיבה: "לא מצאתי מקום לספירה חוזרת; הזכייה של ראש המועצה הייתה כי הציבור קבע; קיבלתי את מה שהבוחר קבע. פספסתי, אני חושבת, קצת את הקהל המבוגר, חלקו כנראה; זו המסקנה שלי. זו מדינה דמוקרטית. התאכזבתי, אבל אני מלאת מוטיבציה ושמחה על מה שהיה והתהליך שעברתי ועברנו. יש עכשיו 5 שנים לעבוד, אולי פחות; החיים יותר דינמיים ומפתיעים ממה שאנחנו מדמיינים"…

כתבות נוספות בחדשות

0

תושבת תל שבע נעצרה בחשד לקדר עם...

"זריחה מוקדמת": בפשיטה של כוחות המשטרה של המחוז הדרומי נעצרה תושבת תל שבע, קרובת משפחה של בכיר בארגון הטרור חמאס, בחשד לקיום קשר עם פעילי חמאס והזדהות עם ארגון הטרור תוך ביצוע הסתה ותמיכה למעשה טרור בישראל.

חדשות1 באפריל 2024    דקה אחת
0

יריד שישי במדרחוב קק"ל חוזר

ביריד המתחדש יציגו מעל 30 דוכנים מקוריים לצד העסקים במדרחוב, הברים התוססים ושדרת האוכל העשירה במקום באווירה שמחה עם מופעים של נגני רחוב. לצד היריד חוזר גם שוק האיכרים המתקיים במימון המשרד הנגב, הגליל והחוסן הלאומי, ויציע תוצרת מגוונת ועשירה של חקלאי האזור

חדשות25 במרץ 2024    דקה אחת

כתיבת תגובה