חדשות

שירלי המצטיינת

חדשות20 בספטמבר 2018    2 דקות
0

סגן שירלי מרדכי מבאר שבע היא אחת ממצטיינות אוגדה 36 המשוריינת הסדירה

שירלי המצטיינת
סגן שירלי מרדכי. "מה שבאמת חשוב לי זו העשייה" | צילום: דו"צ

קצינת האימון הגופני של חטיבה 188, סגן שירלי מרדכי מבאר שבע, היא אחת ממצטיינות אוגדה 36 המשוריינת הסדירה, הנמצאת תחת פיקוד צפון. ל"שבע" נמסר, שביום שני השבוע, קיבלה סגן מרדכי את אות ההצטיינות האוגדתי בטקס, שהתקיים במעמד מפקד האוגדה, תא"ל (תת אלוף – י.ס.ד) אבי גיל.

מרדכי (22) נולדה וגדלה בבירת הנגב, למדה במקיף רב תחומי, והרחיבה כימיה ולימודי א"י. "העיר באר שבע תומכת ודוחפת למצוינות", היא מציינת. "לאורך השנים, הדרכתי במש"צים (מדרכי של"ח צעירים – י.ס.ד) ובתנועת נוער של 'הסוכנות היהודית'. אני יודעת, שהמסגרות האלו עזרו לי להגיע למקום הזה, עם הניסיון שיש לי. העיר מאוד מאפשרת לנוער להתפתח וללמוד".

לאחר סיום לימודיה, המשיכה סגן מרדכי לשנת מכינה קדם צבאית, בעין פרת. באוגוסט 2015, היא התגייסה לצה"ל, לתפקיד מדריכת אימון גופני, עברה טירונות וקורס ב"ווינגייט", ושובצה כמדא"גית (מדריכת אימון גופני – י.ס.ד) בבה"ד 1. גם שם הצטיינה מרדכי, בזכות ההשקעה, האחריות והיוזמה הרבה, וקיבלה תעודה ממערך הכושר הקרבי.

בהמשך, החליטה לצאת לקורס קצינים: "הרגשתי שאני רוצה לעשות ולתרום יותר. העיסוק עם נוער והדרכה טבוע בי עוד מלפני הצבא, ורציתי להשפיע ולהפוך את השירות של מי שסביבי להכי טוב שאפשר. גם היום, האנשים מבחינתי נמצאים במרכז העשייה, ואני גאה בחיילות שלי מאוד".

בתפקידה הנוכחי משמשת מרדכי, כאמור, כקצינת האימון הגופני בחטיבה 188: "אני אחראית על הכושר הקרבי בכל גדודי החטיבה, וצריכה להצליח לתמרן ולהסתכל על כולם. אנחנו מאמנות את החיילים, שתופסים בהמשך קווים בגבולות; מדובר בתפקיד משמעותי מאוד. חשוב לדעת לתת מעטפת מקצועית ראויה, להיות גמישים ולמצוא פיתרונות יצירתיים. כל זה מתאפשר הודות למפקדים בשטח ולשינוי, שנעשה במערך הכושר הקרבי; המערך המתנייע מקבל התייחסות בהתאם לאופי הלחימה שלהם, והחיילים נדרשים לתפקד בקווי חי"ר (חיל רגלים – י.ס.ד) וטנקים כאחד. הם גם נדרשים לפיתוח כוח שריר ושמירה על יכולות אירוביות. אנו בתהליך של הטמעת נושא הקרב מגע כחלק בלתי נפרד משגרת האימונים. מרגש לקבל תעודה של הערכה, אבל מה שבאמת חשוב לי זו העשייה, אותה לא הייתי יכולה לעשות לולא התמיכה של המפקדים, ובראשם מפקד החטיבה, אל"מ (אלוף משנה – י.ס.ד) גל שוחמי, הרואה את הכושר הקרבי כחלק בלתי נפרד ממקצועיות הלוחם".

כתבות נוספות בחדשות

0

תושבת תל שבע נעצרה בחשד לקדר עם...

"זריחה מוקדמת": בפשיטה של כוחות המשטרה של המחוז הדרומי נעצרה תושבת תל שבע, קרובת משפחה של בכיר בארגון הטרור חמאס, בחשד לקיום קשר עם פעילי חמאס והזדהות עם ארגון הטרור תוך ביצוע הסתה ותמיכה למעשה טרור בישראל.

חדשות1 באפריל 2024    דקה אחת
0

יריד שישי במדרחוב קק"ל חוזר

ביריד המתחדש יציגו מעל 30 דוכנים מקוריים לצד העסקים במדרחוב, הברים התוססים ושדרת האוכל העשירה במקום באווירה שמחה עם מופעים של נגני רחוב. לצד היריד חוזר גם שוק האיכרים המתקיים במימון המשרד הנגב, הגליל והחוסן הלאומי, ויציע תוצרת מגוונת ועשירה של חקלאי האזור

חדשות25 במרץ 2024    דקה אחת

כתיבת תגובה