חדשות

נשיא כנס אירופי חשוב מאב"ג

חדשות16 בספטמבר 2018    דקה אחת
0

פרופ' קובי מורן-גלעד מהפקולטה לבריאות באוניברסיטת בן גוריון הוא הנשיא הכנס האירופי למיקרו-ביולוגיה קלינית ומחלות זיהומיות

נשיא כנס אירופי חשוב מאב"ג
פרופ' קובי מורן-גלעד. עוד מינוי | צילום: יחסי ציבור

איש הפקולטה למדעי הבריאות באב"ג, פרופ' קובי מורן-גלעד, נבחר באחרונה, מטעם האיגוד האירופי למיקרו-ביולוגיה קלינית ומחלות זיהומיות (ESCMID) ליו"ר הנכנס של הקונגרס האירופי למיקרו-ביולוגיה קלינית ומחלות זיהומיות (ECCMID).

ל"שבע" נמסר, שכנס ECCMID הינו המוביל והחשוב בעולם בתחומו. הפרויקט מצוי במגמת גידול מתמדת, ובשנה החולפת נטלו בו חלק 13 אלף משתתפים מ-125 מדינות, כאשר בכנס התנהלו יותר מ-200 מושבים מדעיים, והוצגו כ-3,500 עבודות מחקריות. פרופ' מורן-גלעד יוביל את תכנון וביצוע הכנס המדובר מהשנה הבאה, זאת למשך 4 שנים.

מורן-גלעד הוא בוגר הפקולטה למדעי הבריאות באוניברסיטת בן גוריון ורופא בעל שילוב ייחודי של מומחיות במיקרו-ביולוגיה קלינית ובבריאות הציבור. הוא חבר סגל אקדמי בכיר במחלקה לניהול מדיניות בריאות בבית הספר לבריאות הציבור, ועיסוקו המחקרי מתמקד בפיתוח שיטות חדשות לאבחון, ניטור ומניעת מחלות זיהומיות. מינויו האחרון של פרופ' מורן-גלעד מצטרף לשורה של תפקידים מדעיים, אותם הוא ממלא, לרבות יו"ר קבוצת המחקר האירופית לאבחון מולקולרי וגנומי של מחלות זיהומיות (ESGMD), חבר בוועד המנהל של האיגוד האירופי לליגיונלה (ESGLI), גזבר האיגוד הישראלי למחלות זיהומיות ועורך בכתב העת המדעי היוקרתי של האיחוד האירופי Eurosurveillance.

כתבות נוספות בחדשות

0

תושבת תל שבע נעצרה בחשד לקדר עם...

"זריחה מוקדמת": בפשיטה של כוחות המשטרה של המחוז הדרומי נעצרה תושבת תל שבע, קרובת משפחה של בכיר בארגון הטרור חמאס, בחשד לקיום קשר עם פעילי חמאס והזדהות עם ארגון הטרור תוך ביצוע הסתה ותמיכה למעשה טרור בישראל.

חדשות1 באפריל 2024    דקה אחת
0

יריד שישי במדרחוב קק"ל חוזר

ביריד המתחדש יציגו מעל 30 דוכנים מקוריים לצד העסקים במדרחוב, הברים התוססים ושדרת האוכל העשירה במקום באווירה שמחה עם מופעים של נגני רחוב. לצד היריד חוזר גם שוק האיכרים המתקיים במימון המשרד הנגב, הגליל והחוסן הלאומי, ויציע תוצרת מגוונת ועשירה של חקלאי האזור

חדשות25 במרץ 2024    דקה אחת

כתיבת תגובה