חדשות

דנילוביץ' פתח את מערכת הבחירות שלו

חדשות16 בספטמבר 2018    דקה אחת
0

ערך כנס ענק באולמי "הינומה", בו הדגיש את חשיבות הבחירה ברשימתו למועצת העיר

דנילוביץ' פתח את מערכת הבחירות שלו
רוביק דנילוביץ'. ניצחונו מובטח לפי ההערכות, אבל בכל זאת יש מתמודדים נגדו | צילום: אודי אבן חיים

ראש עיריית באר שבע רוביק דנילוביץ', פתח אתמול (מוצ"ש), באולמי "הינומה" בעיר, את קמפיין הבחירות השלישי שלו לראשות העירייה והרביעי שלו למועצת העיר. באירוע נכחו, לטענת המארגנים, כ-2,800 איש.

למרות שמול דנילוביץ' מתמודדים פוטנציאלית (ההרשמה להתמודדות על כס ראש הרשות תתקיים רק בעוד כשבועיים וחצי… – י.ס.ד) שלושה אישים: יו"ר האופוזיציה במועצה משה ינאי, חבר מועצת העיר לשעבר אפרים (פימה) פיינבלום ופעיל השכונות הוותיק יהודה אלוש, די ברור (וראש העירייה ממש לא הסתיר זאת בדבריו לנוכחים… – י.ס.ד), שזכייתו בבחירות מובטחת. אולם, בלא המשך אחיזה ברוב במועצה (כיום, יש לרשימת "דרך חדשה" 14 מבין 27 החברים – י.ס.ד), הדגיש דנילוביץ', הוא לא יוכל למלא את תפקיד ראש הרשות בצורה אופטימלית, ולכן קרא ראש העירייה לנוכחים להצביע גם עבור רשימת "דרך חדשה" למועצת העיר.

כתבות נוספות בחדשות

0

תושבת תל שבע נעצרה בחשד לקדר עם...

"זריחה מוקדמת": בפשיטה של כוחות המשטרה של המחוז הדרומי נעצרה תושבת תל שבע, קרובת משפחה של בכיר בארגון הטרור חמאס, בחשד לקיום קשר עם פעילי חמאס והזדהות עם ארגון הטרור תוך ביצוע הסתה ותמיכה למעשה טרור בישראל.

חדשות1 באפריל 2024    דקה אחת
0

יריד שישי במדרחוב קק"ל חוזר

ביריד המתחדש יציגו מעל 30 דוכנים מקוריים לצד העסקים במדרחוב, הברים התוססים ושדרת האוכל העשירה במקום באווירה שמחה עם מופעים של נגני רחוב. לצד היריד חוזר גם שוק האיכרים המתקיים במימון המשרד הנגב, הגליל והחוסן הלאומי, ויציע תוצרת מגוונת ועשירה של חקלאי האזור

חדשות25 במרץ 2024    דקה אחת

כתיבת תגובה