חדשות

בלעדי: ד"ר חפצי זוהר דחתה הצעה לניהול מחוז דרום במשרד החינוך

חדשות20 באוגוסט 2018    דקה אחת
0

מ"מ ראש עיריית באר שבע ומחזיקת תיקי החינוך והרווחה ל"שבע": "מבחינתי, הנושא כלל לא על הפרק"

בלעדי: ד"ר חפצי זוהר דחתה הצעה לניהול מחוז דרום במשרד החינוך
ד"ר חפצי זוהר. השתתפה בכנס בארה"ב | צילום: יניב סול

מ"מ ראש עיריית באר שבע ומחזיקת תיקי החינוך והרווחה, ד"ר חפצי זוהר, דחתה באחרונה, הצעה להחליף את מנהלת מחוז הדרום הפורשת של משרד החינוך, עמירה חיים, כמובן לאחר מעבר מכרז כדין.

ל"שבע" נודע, שבעבר דחתה ד"ר זוהר על הסף הצעה דומה, כשפרישתה מהתפקיד של חיים הייתה בזמנו על הפרק. בימים אלה, כשהתברר באופן סופי שמנהלת המחוז הוותיקה מאוד אכן מסיימת את תפקידה מיד לאחר פתיחת שנת הלימודים, הועברה למ"מ ראש העירייה הצעה חוזרת בעניין. הפעם, לא דחתה זוהר מיד את ההצעה, וביקשה זמן לחשוב. לאחר מספר ימים, העבירה תשובה שלילית בנושא.

ד"ר חפצי זוהר הוצבה כמספר 2 ברשימתו של ראש הרשות רוביק דנילוביץ', בבחירות המוניציפליות ב-2008 (שבהן הביס דנילוביץ' את ראש העירייה הקודם, יעקב טרנר), ומיד לאחר הבחירות מונתה למחזיקת תיק החינוך, כמחליפתו של דנילוביץ'. בבחירות האחרונות, לפני כ-5 שנים, הועבר לאחריותה גם תיק הרווחה המשמעותי.

תגובת ד"ר זוהר: "מבחינתי, הנושא כלל לא על הפרק. אני ממשיכה בדרכי"!

כתבות נוספות בחדשות

0

תושבת תל שבע נעצרה בחשד לקדר עם...

"זריחה מוקדמת": בפשיטה של כוחות המשטרה של המחוז הדרומי נעצרה תושבת תל שבע, קרובת משפחה של בכיר בארגון הטרור חמאס, בחשד לקיום קשר עם פעילי חמאס והזדהות עם ארגון הטרור תוך ביצוע הסתה ותמיכה למעשה טרור בישראל.

חדשות1 באפריל 2024    דקה אחת
0

יריד שישי במדרחוב קק"ל חוזר

ביריד המתחדש יציגו מעל 30 דוכנים מקוריים לצד העסקים במדרחוב, הברים התוססים ושדרת האוכל העשירה במקום באווירה שמחה עם מופעים של נגני רחוב. לצד היריד חוזר גם שוק האיכרים המתקיים במימון המשרד הנגב, הגליל והחוסן הלאומי, ויציע תוצרת מגוונת ועשירה של חקלאי האזור

חדשות25 במרץ 2024    דקה אחת

כתיבת תגובה