חדשות

גיבור היום

חדשות20 באוגוסט 2018    דקה אחת
1

תושייה של עו"ד חגי אסולין הצילה את חייהם של דיירים בבניין שעלה באש בשכונת רמות בבאר שבע

גיבור היום

דרמה גדולה שיכלה בקלות להיות סצנה בסרט הוליוודי, התרחשה היום ברחוב נחום שריג שבשכונת רמות בבאר שבע.

עו"ד חגי אסולין, דמות מוכרת בבאר שבע והסביבה, הגיע למקום בשעות הצהריים על מנת להסתפר במספרה שנמצאת באזור. תוך כדי שהוא מסתפר, עובר אורח שהיה במקום צעק שישנה שריפה. אסולין ואנשים נוספים שהיו במספרה יצאו החוצה וראו עשן מדירה שנמצאת בקומה השנייה בבניין סמוך. אסולין לא חשב פעמיים, רץ לתוך הבניין ודפק בדלתות כדי לפנות את כל הדיירים מהבניין עד שהגיע לדירה הבוערת. אסולין פרץ את הדלת של הדירה שבה הייתה אישה מבוגרת שלא הייתה מודעת לסכנה, מפני שלדבריה היא חולה ומתקשה להריח דברים. הוא חילץ את האישה מהבית, ולאחר מכן חזר לדירה כדי לנסות ולכבות את האש כדי שזו לא תתפשט למקומות נוספים.

 

תוך מספר דקות הגיעו למקום כוחות של כיבוי ואש ומד"א ולקחו שליטה על המצב, שבזכות התושייה של עו"ד אסולין ושלושה צעירים שהצטרפו אליו בניסיון לכבות את האש ולפנות את שאר הדיירים מהבניין (חלקם אנשים מבוגרים), הסתיים האירוע ללא נפגעים בנפש.

עו"ד אסולין אמר ל"שבע": "הייתה לי תחושה בתור אב לילדים שחלילה אולי יש מישהו בבית ולא היססתי לרגע. רצתי אל עבר הבניין ועברתי בית בית, עד שהגעתי לדירה. מצאתי בבית אישה מבוגרת. גם לבית הסמוך, שבו היו באותו הזמן שני ילדים, אשר נותרו לבד בשל החופש הגדול, נכנס עשן רב. ברוך השם שאין חלילה נפגעים, למעט שאיפת עשן. יש להודות לבורא עולם על הנס אשר קרא. חשוב לי לציין שהיו מספר חבר׳ה צעירים, אשר גם היו במספרה והתפרצו יחד איתי אל תוך האש. הם גברים אחד אחד. מעל הכל, יש להודות ללוחמי האש אשר בקור רוח השתלטו על האש".

כתבות נוספות בחדשות

0

תושבת תל שבע נעצרה בחשד לקדר עם...

"זריחה מוקדמת": בפשיטה של כוחות המשטרה של המחוז הדרומי נעצרה תושבת תל שבע, קרובת משפחה של בכיר בארגון הטרור חמאס, בחשד לקיום קשר עם פעילי חמאס והזדהות עם ארגון הטרור תוך ביצוע הסתה ותמיכה למעשה טרור בישראל.

חדשות1 באפריל 2024    דקה אחת
0

יריד שישי במדרחוב קק"ל חוזר

ביריד המתחדש יציגו מעל 30 דוכנים מקוריים לצד העסקים במדרחוב, הברים התוססים ושדרת האוכל העשירה במקום באווירה שמחה עם מופעים של נגני רחוב. לצד היריד חוזר גם שוק האיכרים המתקיים במימון המשרד הנגב, הגליל והחוסן הלאומי, ויציע תוצרת מגוונת ועשירה של חקלאי האזור

חדשות25 במרץ 2024    דקה אחת

כתיבת תגובה

  • Ido

    יפה מאוד. כל הכבוד!