חדשות

מסתיים שדרוג "הכביש היתום"

חדשות10 ביולי 2018    דקה אחת
0

דבר שיביא ליצירת שלוש כניסות ויציאות מרווחות ומוארות ליישוב עומר

מסתיים שדרוג "הכביש היתום"
כבר לא יתום. הכביש המשתדרג | צילום: כרמל ניר

מסתיימות עבודות שדרוג התאורה לאורך כביש הכניסה הדרומית לעומר, ששנים רבות הוגדר כ"כביש יתום", שאינו שייך לאף רשות (משום שהוא גובל בשלוש רשויות מקומיות: באר שבע, תל שבע ועומר), ועבר באחרונה, לאחריותה של חברת "נתיבי ישראל". ל"שבע" נמסר, שהדבר יביא לכך שלעומר יהיו שלוש כניסות ויציאות מרווחות ומוארות.

בעקבות לחץ ופניות מרובות של ראש המועצה פיני בדש, לשר התחבורה ישראל כץ, ולמנכ"ל "נתיבי ישראל" נסים פרץ, התקבלה החלטה להפוך את "הכביש היתום" לכביש השייך לחברה, ולבצע את שדרוג התאורה לרווחת ובטיחות הנוסעים בכביש זה, זאת בעלות של כמיליון שקלים.

פרץ שוחח עם בדש, ועדכן אותו שהפרויקט העומד להסתיים בוצע בצורה יסודית, הוחלפו כל תשתיות התאורה הקיימות, לרבות החלפת קווי החשמל התת קרקעיים ועמודי התאורה הישנים בעמודי תאורה תקניים והתקנת פנסי לד חדישים. העבודות ארכו כחודשיים, שבמהלכן נחסמו נתיבי תנועה לזמנים קצובים, והתנועה התאפשרה בנתיב אחד בלבד.

ראש מועצת עומר ציין: "בירכתי את ידידי שר התחבורה כץ, על העובדה שכל פנייה שלי אליו זוכה לסיוע בצורה המיטבית, אם זה בפגישות אישיות או בשיחה אישית לטלפון הסלולארי שלו. בנוסף, בירכתי את מנכ"ל נתיבי ישראל פרץ, על ביצוע הפרויקט בצורה מהירה, בטוחה ויעילה. הופתעתי לקבל עשרות שיחות טלפון מתושבי תל שבע. שהודו לי על שדרוג כביש הכניסה היחיד לתל שבע".

כתבות נוספות בחדשות

0

תושבת תל שבע נעצרה בחשד לקדר עם...

"זריחה מוקדמת": בפשיטה של כוחות המשטרה של המחוז הדרומי נעצרה תושבת תל שבע, קרובת משפחה של בכיר בארגון הטרור חמאס, בחשד לקיום קשר עם פעילי חמאס והזדהות עם ארגון הטרור תוך ביצוע הסתה ותמיכה למעשה טרור בישראל.

חדשות1 באפריל 2024    דקה אחת
0

יריד שישי במדרחוב קק"ל חוזר

ביריד המתחדש יציגו מעל 30 דוכנים מקוריים לצד העסקים במדרחוב, הברים התוססים ושדרת האוכל העשירה במקום באווירה שמחה עם מופעים של נגני רחוב. לצד היריד חוזר גם שוק האיכרים המתקיים במימון המשרד הנגב, הגליל והחוסן הלאומי, ויציע תוצרת מגוונת ועשירה של חקלאי האזור

חדשות25 במרץ 2024    דקה אחת

כתיבת תגובה