חדשות

הארכת שירות למנהלת מקיף ולספרנית

חדשות11 ביולי 2018    דקה אחת
0

מועצת העיר באר שבע אישרה את המשך עבודתן מעבר לגיל 70 של מנהלת מקיף א' גילה באליש והספרנית סילביה רוטשטיין

הארכת שירות למנהלת מקיף ולספרנית
ניר גורליצקי. המשך העסקה הכרחי | צילום: ארכיון "שבע"

מועצת עיריית באר שבע אישרה (פה אחד), בישיבתה האחרונה, את המלצותיה של הוועדה להארכת שירות בעירייה, להמשיך בהעסקתן של שתי עובדות רשות מעבר לגיל 70, עד סוף אוגוסט 2019: מנהלת מקיף א' גילה בלאיש והספרנית בסניף "בארי" של הספרייה העירונית סילביה רוטשטיין. את הבקשות לכך העביר מנהל אגף משאבי אנוש ברשות ניר גורליצקי, למנכ"לית העירייה אבישג אבטובי, זאת לאחר שראש הרשות רוביק דנילוביץ', אישר את המלצות הוועדה בעניין שתי העובדות.

לגבי בלאיש, ציין גורליצקי בפנייתו לאבטובי, שהארכת שירותה של מנהלת המקיף "הכרחית לאור תפקידה כמנהלת מוסד חינוכי מהגדולים בעיר, שביעות הרצון הרבה מתפקודה והצורך המהותי שתסיים את שנת הלימודים במועדה" (סוף אוגוסט 2019), וכדי "לא לפגוע במוסד". לפי פרוטוקול הוועדה להארכת שירות, שדנה בנושא, נקלטה בלאיש לעירייה בספטמבר 1979, והייתה אמורה לפרוש מהרשות בסוף ינואר 2016, אך "בוצעו בעניינה הארכות שירות עד ליום 31.8.18, לאחר החלטת ראש העירייה והמלצת הוועדה (זכויותיה שמורות בפנסיה צוברת)", כאשר המנהלת תגיע לגיל 70 בינואר 2019, בעיצומה של שנת הלימודים הבאה.

ובאשר לרוטשטיין, כתב גורליצקי למנכ"לית, שהארכת שירותה "הכרחית, שכן בשוק העבודה הנוכחי קיים קושי מהותי לרשות לגייס ספרניות למערכת בעלות ניסיון רב בתחום", כשל הספרנית הוותיקה. "בנסיבות אלו, ישנה חשיבות רבה להמשך תפקודו של סניף הספרייה העירונית, בו משובצת העובדת (סניף 'בארי'), על כל המשתמע מכך". בפרוטוקול הוועדה בעניינה, נרשם שרוטשטיין נקלטה לרשות במאי 2012, והייתה אמורה לפרוש מהעירייה בסוף אוגוסט 2015, כאשר גם לגביה בוצעו "הארכות שירות עד ליום 31.8.18 לאחר החלטת ראש" הרשות "והמלצת הוועדה (זכויותיה שמורות בפנסיה צוברת)", כאשר הספרנית תהיה בת 70 באוגוסט השנה. "מדובר באחת הספרניות המקצועיות במערכת. התנהלותה החיובית באה לביטוי מול לקוחות הספרייה ומול בית הספר 'בארי'", סיכמו החברים בוועדה להארכת שירות, והדגישו ש"עבודתה תיטיב עם העירייה".

כתבות נוספות בחדשות

0

תושבת תל שבע נעצרה בחשד לקדר עם...

"זריחה מוקדמת": בפשיטה של כוחות המשטרה של המחוז הדרומי נעצרה תושבת תל שבע, קרובת משפחה של בכיר בארגון הטרור חמאס, בחשד לקיום קשר עם פעילי חמאס והזדהות עם ארגון הטרור תוך ביצוע הסתה ותמיכה למעשה טרור בישראל.

חדשות1 באפריל 2024    דקה אחת
0

יריד שישי במדרחוב קק"ל חוזר

ביריד המתחדש יציגו מעל 30 דוכנים מקוריים לצד העסקים במדרחוב, הברים התוססים ושדרת האוכל העשירה במקום באווירה שמחה עם מופעים של נגני רחוב. לצד היריד חוזר גם שוק האיכרים המתקיים במימון המשרד הנגב, הגליל והחוסן הלאומי, ויציע תוצרת מגוונת ועשירה של חקלאי האזור

חדשות25 במרץ 2024    דקה אחת

כתיבת תגובה