חדשות

בלעדי: התאבדות שנייה בתוך שנתיים של דיירי אותו בית?

חדשות10 ביולי 2018    דקה אחת
0

צירוף מקרים מזעזע: מנהל המחלקה ב"סורוקה" ששם קץ לחייו, קנה את ביתו מתושב עומר, שאף הוא מצא את מותו בנסיבות טרגיות. ההסתדרות הרפואית בישראל הקימה ועדת בדיקה בעניין ברזובסקי ז"ל

בלעדי: התאבדות שנייה בתוך שנתיים של דיירי אותו בית?
התאבדות מסתורית. מודעת האבל, שנתלתה על דלת ביתו של ד"ר אלכס ברזובסקי

חשיפה: ד"ר אלכס ברזובסקי ז"ל, מנהל המחלקה לכירורגיה פלסטית ואסתטית בבית החולים "סורוקה", ששם בשבוע שעבר קץ לחייו, התגורר בביתו לשעבר בעומר של איש עסקים, שגם הוא מצא את מותו בנסיבות לא טבעיות, לפני כשנתיים.

ל"שבע" נודע, שאותו איש עסקים בנה ושיפץ את הבית ביישוב הווילות היוקרתי, ואף התגורר בו לתקופה קצרה, בטרם מכר את הבית למשפחת ברזובסקי. כזכור, נסיבות התאבדותו של ד"ר ברזובסקי (59), דמות מוכרת בקהילה הרפואית ומומחה בעל שם גם ברפואה הפרטית, הכו בתדהמה את עולם הרפואה הישראלי ואת הקולגות שלו, זאת לאחר שמנהל המחלקה נמצא תלוי בחדר הניתוח בבית החולים, ולצידו מכתב, בו האשים את ההסתדרות הרפואית בישראל בכך שמעמדו הרפואי נפגע. בעקבות זאת, הקימה ההסתדרות הרפואית ועדת בדיקה בעניין.

ברזובסקי הצטרף לצוות "סורוקה" ב-1993, ולאחר ההתמחות עבד כרופא בכיר וכמנהל יחידה, ובהמשך ניהל מ-2012 את המחלקה לכירורגיה פלסטית.  כמו כן, שימש כמרצה בכיר בפקולטה למדעי הבריאות באוניברסיטת בן גוריון.

כתבות נוספות בחדשות

0

תושבת תל שבע נעצרה בחשד לקדר עם...

"זריחה מוקדמת": בפשיטה של כוחות המשטרה של המחוז הדרומי נעצרה תושבת תל שבע, קרובת משפחה של בכיר בארגון הטרור חמאס, בחשד לקיום קשר עם פעילי חמאס והזדהות עם ארגון הטרור תוך ביצוע הסתה ותמיכה למעשה טרור בישראל.

חדשות1 באפריל 2024    דקה אחת
0

יריד שישי במדרחוב קק"ל חוזר

ביריד המתחדש יציגו מעל 30 דוכנים מקוריים לצד העסקים במדרחוב, הברים התוססים ושדרת האוכל העשירה במקום באווירה שמחה עם מופעים של נגני רחוב. לצד היריד חוזר גם שוק האיכרים המתקיים במימון המשרד הנגב, הגליל והחוסן הלאומי, ויציע תוצרת מגוונת ועשירה של חקלאי האזור

חדשות25 במרץ 2024    דקה אחת

כתיבת תגובה