חדשות

המלצה לשר הפנים: להרחיב את להבים

חדשות27 במאי 2018    דקה אחת
1

ועדת גבולות של משרד הפנים מציעה להגדיל באלפי דונם את שטח השיפוט של מועצת להבים

המלצה לשר הפנים: להרחיב את להבים
אלי לוי. הבין שיהיה לו קשה מאוד עד בלתי אפשרי לשמור על כיסאו? | צילום: "שבע"

הוועדה לשינוי גבולות בין המועצה המקומית להבים והמועצה האזורית בני שמעון במשרד הפנים המליצה, לא מכבר, לשר הפנים אריה דרעי, ולמנכ"ל המשרד מרדכי כהן, להגדיל את שטח השיפוט של מועצת להבים ב-4,638 דונם מצפון וממערב, דבר שיוסיף לשטחה יותר מ-66 אחוזים.

לפני כארבע שנים, ביקשה מועצת להבים בראשות אלי לוי, ממנכ"ל משרד הפנים להקים ועדת גבולות, שתביא לתוספת שטח מוניציפלי עבורה של כ-7,000 דונם על חשבון המועצה האזורית השכנה בני שמעון, כדי להגדיל את עתודות הקרקע למגורים ולתעשייה ולתעסוקה, לעודד מעבר תושבים מהמרכז ליישוב הווילות היוקרתי, ולהגדיל את הכנסות המועצה.

לוי ציין בבקשתו, שלאור יעד אוכלוסייה של 20 אלף תושבים עד 2040 (ומיצוי פוטנציאל ההרחבה הקיים, לפי תוכנית המתאר המאושרת מ-2009), נדרש לייצר שטחי קרקע, לצורך בניית מפעלים, אתר פסולת, מתקני צבא ועוד. כזכור, אמר ראש מועצת להבים אלי לוי, בראיון שער לעיתון "שבע" (גיליון 2384 מה-10 בחודש), שהוא פועל להקמת מיני פארק היי-טק לבוגרי יחידה 8200, שיתגוררו בלהבים.

ממשרד הפנים נמסר, בתגובה: "הוועדה הגישה המלצותיה לשר; טרם התקבלה החלטת השר".

כתבות נוספות בחדשות

0

תושבת תל שבע נעצרה בחשד לקדר עם...

"זריחה מוקדמת": בפשיטה של כוחות המשטרה של המחוז הדרומי נעצרה תושבת תל שבע, קרובת משפחה של בכיר בארגון הטרור חמאס, בחשד לקיום קשר עם פעילי חמאס והזדהות עם ארגון הטרור תוך ביצוע הסתה ותמיכה למעשה טרור בישראל.

חדשות1 באפריל 2024    דקה אחת
0

יריד שישי במדרחוב קק"ל חוזר

ביריד המתחדש יציגו מעל 30 דוכנים מקוריים לצד העסקים במדרחוב, הברים התוססים ושדרת האוכל העשירה במקום באווירה שמחה עם מופעים של נגני רחוב. לצד היריד חוזר גם שוק האיכרים המתקיים במימון המשרד הנגב, הגליל והחוסן הלאומי, ויציע תוצרת מגוונת ועשירה של חקלאי האזור

חדשות25 במרץ 2024    דקה אחת

כתיבת תגובה

  • איציק
    נמאס

    בעבר לא האמנתי, וכיום אינני מאמין יותר באיש הזה.. רוב תושבי להבים מתנגדים להרחבה.. טוב לנו בגודל הקיים.