חדשות

אופקים: מסיימים רישום לגני הילדים

חדשות24 במאי 2018    2 דקות
0

בשנת הלימודים הקרובה, יפעלו בעיר 33 גנים, שלושה הם חדשים

אופקים: מסיימים רישום לגני הילדים
לשביעות רצון ההורים. ילדים בגן באופקים | צילום: עיריית אופקים

הרישום לגני הילדים באופקים בשלבי סיום: ל"שבע" נמסר, שבשנת הלימודים הקרובה, ייפתחו בעיר 33 גנים, שלושה מהם חדשים. עד כה, נרשמו לגני הילדים באופקים 860 ילדים, ותהליך הרישום ממשיך עבור מספר משפחות בודדות. מרבית הילדים שובצו לפי בקשת ההורים, והדבר התאפשר הודות להיערכות מוקדמת של העירייה בבניית הגנים החדשים והצבת קריטריונים ברורים ואחידים. עם זאת, הועלו מספר דילמות, במטרה לסיים את השיבוצים בימים הקרובים, ובהם הביקוש הרב לגני הילדים בקריית החינוך של פרויקט "מבוקר על אופק", במסגרתו ייפתחו הגנים לפעילות משבע בבוקר, כך שהורי הילדים יוכלו לצאת למקום עבודתם בשעה מוקדמת.

בישיבת עבודה, שהתקיימה באחרונה, בלשכת ראש הרשות יחד עם מנהל מינהל החינוך אבי ביתן, ורכזת גני הילדים סימה בוקובזה, הועלו מספר נושאים, הקשורים לרישום לגנים בשנת הלימודים הבאה, שהחל באמצע ינואר. במהלך הליך הרישום ניתנה להורים האפשרות לבחור את גן הילדים המתאים ביותר לילדיהם, ובקשותיהם נבחנו לפי קריטריונים שנקבעו מראש, ולבצע את התהליך במספר אפשרויות ונוחותם.

עוד הוחלט בדיון בלשכת ראש העירייה להעתיק את גן "רקפת" לילדים בעלי צרכים מיוחדים, הממוקם בשכונת מישור הגפן, לשכונת שפירא, שכן מדובר על ילדים המוסעים לגן האופן שוטף, ולכן המעבר לא ישנה דבר. במקום הגן שיתפנה, ייפתח במקום גן חדש, שייתן מענה לצורך ולביקוש, שנותר בשפירא. עוד הובהר, שלחטיבה הצעירה שהוחלט לפתוח השנה בפעם הראשונה (מתחם משותף לגן חובה ולכיתות א') כחלק מבית הספר "אשלים", היה ביקוש גדול, והגן אוכלס באופן מלא. בימים הקרובים, יישלחו מכתבי השיבוץ לכל ההורים, ולאחר מכן תיפתח תקופת הערעורים עבור מי שאינו מרוצה, שתימשך עד סוף יוני.

מהעירייה נמסר, "לאחר שבועות מאומצים של התהליך, הצלחנו לענות על רוב בקשות ההורים, והדברים נבחנו לפי קריטריונים ברורים ואחידים. עם סיום בנייתם של שאר הגנים החדשים, אנו מאמינים שתהליך השיבוץ יהיה קל יותר, וייתן מענה לכלל ההורים. בימים אלה, מועברת רשימת הצטיידות של כל הגנים בעיר, כדי שבאחד בספטמבר יעמדו כולם מוכנים לקבלת הילדים".

כתבות נוספות בחדשות

0

יריד שישי במדרחוב קק"ל חוזר

ביריד המתחדש יציגו מעל 30 דוכנים מקוריים לצד העסקים במדרחוב, הברים התוססים ושדרת האוכל העשירה במקום באווירה שמחה עם מופעים של נגני רחוב. לצד היריד חוזר גם שוק האיכרים המתקיים במימון המשרד הנגב, הגליל והחוסן הלאומי, ויציע תוצרת מגוונת ועשירה של חקלאי האזור

חדשות25 במרץ 2024    דקה אחת
0

עוצמה נשית בחזית ובעורף

מאות השתתפו באירוע הצדעה לנשים שהתקיים בבאר שבע

חדשות21 במרץ 2024    דקה אחת

כתיבת תגובה