חדשות

ניבי זגורי נעצר

חדשות21 במאי 2018    דקה אחת
0

בהמשך למעצר שבעה חשודים בחשד למעורבות ברצח דבורה קורקוס-הירש, ביום רביעי שעבר

ניבי זגורי נעצר
זירת רצח של דבורה הירש | צילום: "שבע"

מאבקה הנחוש של משטרת ישראל בפשיעה החמורה ובאלימות נמשך; ל"שבע" נמסר, שהבוקר, עיכבו בלשי היחידה המרכזית במשטרת מרחב הנגב לחקירה שני חשודים תושבי הדרום, אחד מהם מזוהה כניבי זגורי המוגדר כראש ארגון פשיעה, זאת בהמשך לחקירה המתנהלת בנוגע לרצח דבורה קורקוס-הירש, עליה דיווחנו כאן ביום רביעי האחרון.

בכפוף לצו איסור הפרסום, שהוצא בנוגע לחקירה, מסרה המשטרה שלא מן הנמנע, שכבר במהלך היום, ובהתאם לממצאי חקירתם, תבקש משטרת ישראל את המשך מעצרם של השניים, וייתכנו אף מעצרים נוספים של חשודים.

כזכור, ביום רביעי שעבר, נמסר שבתום חקירה סמויה שערכה המשטרה, יחד עם פרקליט מלווה מפרקליטות דרום, שעברה לשלביה הגלויים באותו יום, נעצרו בשעות הבוקר בידי בלשי משטרת ישראל, שבעה תושבי הדרום בחשד למעורבות ברצח קורקוס- הירש (גרושתו של עד המדינה לשעבר, טל קורקוס, שחוסל ב-27 ביוני 2017, לאחר שמטען שהוצמד לרכבו בשכונת מגורים באשקלון, התפוצץ בשעה שקורקוס נכנס למכוניתו בשעת לילה מאוחרת).

החשודים שנעצרו הועברו לחקירה ביחידה המרכזית בבאר שבע, והובאו במהלך היום אל בית המשפט השלום בעיר, לדיון בדלתיים סגורות, שם הוארך מעצרם. כאמור, צו איסור פרסום הוטל על כל פרט מפרטי החקירה.

 

כתבות נוספות בחדשות

0

תושבת תל שבע נעצרה בחשד לקדר עם...

"זריחה מוקדמת": בפשיטה של כוחות המשטרה של המחוז הדרומי נעצרה תושבת תל שבע, קרובת משפחה של בכיר בארגון הטרור חמאס, בחשד לקיום קשר עם פעילי חמאס והזדהות עם ארגון הטרור תוך ביצוע הסתה ותמיכה למעשה טרור בישראל.

חדשות1 באפריל 2024    דקה אחת
0

יריד שישי במדרחוב קק"ל חוזר

ביריד המתחדש יציגו מעל 30 דוכנים מקוריים לצד העסקים במדרחוב, הברים התוססים ושדרת האוכל העשירה במקום באווירה שמחה עם מופעים של נגני רחוב. לצד היריד חוזר גם שוק האיכרים המתקיים במימון המשרד הנגב, הגליל והחוסן הלאומי, ויציע תוצרת מגוונת ועשירה של חקלאי האזור

חדשות25 במרץ 2024    דקה אחת

כתיבת תגובה