חדשות

שיא של כל הזמנים

חדשות17 במאי 2018    דקה אחת
0

ועדת התכנון והבנייה באר שבע אישרה היתרים לכ-700 יחידות דיור בוועדה אחת!

שיא של כל הזמנים
טל אל על. "לעשות סדר" | צילום: ארכיון "שבע"

בישיבתה השבוע, אישרה ועדת התכנון והבנייה המקומית באר שבע, בראשות מ"מ ראש העירייה ומחזיק תיקי ההנדסה ורישוי העסקים טל אל על, הוצאת היתרי בנייה ל-697 יחידות דיור חדשות, זאת במהלך בזק של ישיבה אחת.

ל"שבע" נמסר, שההיתרים הוצאו בעיקר בשתי שכונות חדשות, המוקמות במסגרת הסכם הגג, עליו חתמה הרשות עם הממשלה: בשכונת "סיגליות" שבמבואה המערבית של העיר, אישרה הוועדה הוצאת היתרי בנייה ל-236 דירות ב-7 בנייני מגורים. ואילו בשכונת "הפארק" שבמבואה הדרום מזרחית של בירת הנגב (סמוך למחלף שרה), אישרה ועדת התכנון לראשונה הוצאת היתרים ל-449 יחידות דיור ב-15 מבני מגורים.

בעירייה מציינים, שבסך הכל אושרו, בישיבה המדוברת, היתרי בנייה לכ-700 דירות, כ-60 אחוזים מכל ההיתרים, שהופקו בשנה שעברה (2017). צפי גמר הבנייה של יחידות הדיור שאושרו להקמה הוא שנה וחצי עד שנתיים.

אל על: "העיר באר שבע ממשיכה להתפתח ולשגשג בקצב מהיר, זאת לאורו של חזון ראש הרשות רוביק דנילוביץ', כפי שבא לידי ביטוי הן בהסכם הגג שלנו עם ממשלת ישראל והן לפי תוכנית המתאר החדשה של העיר. הודות למאמציהם הרבים של עובדי עיריית באר שבע, ובייחוד עובדי מינהל ההנדסה, בראשותו של מהנדס העיר אינג' דמיטרי פיגליאנסקי, חזון עיר המטרופולין קורם עור וגידים, ויוצא מן הכוח אל הפועל. האמת, שאותי אישית זה מרגש".

כתבות נוספות בחדשות

0

תושבת תל שבע נעצרה בחשד לקדר עם...

"זריחה מוקדמת": בפשיטה של כוחות המשטרה של המחוז הדרומי נעצרה תושבת תל שבע, קרובת משפחה של בכיר בארגון הטרור חמאס, בחשד לקיום קשר עם פעילי חמאס והזדהות עם ארגון הטרור תוך ביצוע הסתה ותמיכה למעשה טרור בישראל.

חדשות1 באפריל 2024    דקה אחת
0

יריד שישי במדרחוב קק"ל חוזר

ביריד המתחדש יציגו מעל 30 דוכנים מקוריים לצד העסקים במדרחוב, הברים התוססים ושדרת האוכל העשירה במקום באווירה שמחה עם מופעים של נגני רחוב. לצד היריד חוזר גם שוק האיכרים המתקיים במימון המשרד הנגב, הגליל והחוסן הלאומי, ויציע תוצרת מגוונת ועשירה של חקלאי האזור

חדשות25 במרץ 2024    דקה אחת

כתיבת תגובה