חדשות

מצטיינת קצין משטרה צבאית ראשי מבאר שבע

חדשות16 באפריל 2018    דקה אחת
2

סמלת קרולינה איזבל ריינגולד משרתת ביחידת מעצר ענתות במשטרה הצבאית, במחוז איו"ש וירושלים

מצטיינת קצין משטרה צבאית ראשי מבאר שבע
סמלת קרולינה איזבל ריינגולד. "להיות אוזן קשבת" | צילום: דובר צה"ל

עוד חיילת מצטיינת מבאר שבע, לקראת יום העצמאות: סמלת קרולינה איזבל ריינגולד (המשרתת ביחידת מעצר ענתות במשטרה הצבאית, במחוז איו"ש וירושלים) נבחרה למצטיינת קצין משטרה צבאית ראשי.

ל"שבע" נמסר, שריינגולד היא חיילת בודדת, שעלתה ארצה לפני כשנתיים. בגיל 20, התגייסה לצבא, ולדבריה "ביום הגיוס, ביקשתי להגיע לתפקיד פיקודי, ולשרת את המדינה בצורה המשפיעה ביותר". למרות שהנגדת המצטיינת מתארת את תפקידה כמאתגר, היא אומרת שאין הרגשה יותר מספקת מלדעת, שהרמת מישהו שאף אחד לא האמין בו. בתור סמלת, ריינגולד אחראית על תפקוד הסגל, לו"ז הכלואים ותפעול כל אירוע לא שגרתי, המתרחש במעצר. על ביצוע תפקידה בצורה הטובה ביותר, היא קיבלה, כאמור, את תעודת ההצטיינות היוקרתית.

וריינגולד מסכמת: "התפקיד שלי, בתור מישהי שהתחילה כמפקדת כלואים, הוא בראש ובראשונה להחזיר חיילים לשירות תקין, שמהווה (את) דלת הכניסה שלהם לחיים כבוגרים במדינה; מגיעים אלינו, בדרך כלל, חיילים מכל האוכלוסיות, עם בעיות משמעת וסיפורים אישיים קשים. אנחנו מנסים לא רק להעמיד את המשמעת, אלא גם להיות אוזן קשבת, ולעזור לכל חייל למצוא את הדרך והמקום שלו במערכת הצבאית".

כתבות נוספות בחדשות

0

תושבת תל שבע נעצרה בחשד לקדר עם...

"זריחה מוקדמת": בפשיטה של כוחות המשטרה של המחוז הדרומי נעצרה תושבת תל שבע, קרובת משפחה של בכיר בארגון הטרור חמאס, בחשד לקיום קשר עם פעילי חמאס והזדהות עם ארגון הטרור תוך ביצוע הסתה ותמיכה למעשה טרור בישראל.

חדשות1 באפריל 2024    דקה אחת
0

יריד שישי במדרחוב קק"ל חוזר

ביריד המתחדש יציגו מעל 30 דוכנים מקוריים לצד העסקים במדרחוב, הברים התוססים ושדרת האוכל העשירה במקום באווירה שמחה עם מופעים של נגני רחוב. לצד היריד חוזר גם שוק האיכרים המתקיים במימון המשרד הנגב, הגליל והחוסן הלאומי, ויציע תוצרת מגוונת ועשירה של חקלאי האזור

חדשות25 במרץ 2024    דקה אחת

כתיבת תגובה

  • אלדד בן אבו
    באר שבע זה עיר חרא

    איכס משטרה צבאית

  • אלדד בן אבו
    באר שבע זה עיר חרא

    זזי בזזי