חדשות

פרס לחוקרת מאב"ג

חדשות12 באפריל 2018    דקה אחת
0

ד"ר אילת הראל-שלו תקבל את פרס החוקרת הצעירה ל-2018 מטעם האגודה הבינלאומית ללימודי ישראל

פרס לחוקרת מאב"ג
עבודות בעלות ממד גלובלי". ד"ר אילת הראל-שלו | צילום: דני מכליס

ד"ר אילת הראל-שלו, מרצה בכירה, חוקרת וראש התוכנית לניהול ויישוב סכסוכים, חוקרת במרכז המצוינות לחקר המרות דת ויחסים בין דתיים ומרצה נלווית במחלקה לפוליטיקה וממשל באוניברסיטת בן גוריון, זכתה באחרונה, בפרס החוקרת הצעירה מטעם האגודה הבינלאומית ללימודי ישראל (AIS).

ל"שבע" נמסר, שהפרס מוענק אחת לשנה לחוקר צעיר עד גיל 45, שלו תרומה ייחודית ומשמעותית בזירת המחקר של לימודי ישראל, כזה המצטיין במחקר, ושיש למחקרו חשיבות לתחום עד כה. ההחלטה מתקבלת בידי ועדה אקדמית בינלאומית, הבוחנת את המחקר והפרסומים של החוקרים הצעירים המבטיחים בתחום. הפרס יוענק בסוף יוני השנה, במהלך הכנס הבינלאומי של האגודה הבינלאומית, שייערך באוניברסיטת ברקלי.

בכתב הזכייה נכתב, שהוועדה שיבחה את רוחב היריעה של המחקר של הראל-שלו ומצוינותו, ומצאה את עבודותיה של החוקרת מאב"ג "רחבות היקף, בעלות ממד גלובלי, חשובות וחדשניות בתחום לימודי ישראל". מחקריה של ד"ר הראל-שלו עוסקים ביישום מודלים דמוקרטיים בחברות שסועות, זכויות מיעוטים וזכויות נשים, תיאוריות פמיניסטיות וביקורתיות בלימודי ביטחון, קונפליקטים אתנו דתיים בחברות שסועות, דמוקרטיה, חברה ומשפט בהודו המודרנית וכן שסעים בחברה הישראלית.

כתבות נוספות בחדשות

0

תושבת תל שבע נעצרה בחשד לקדר עם...

"זריחה מוקדמת": בפשיטה של כוחות המשטרה של המחוז הדרומי נעצרה תושבת תל שבע, קרובת משפחה של בכיר בארגון הטרור חמאס, בחשד לקיום קשר עם פעילי חמאס והזדהות עם ארגון הטרור תוך ביצוע הסתה ותמיכה למעשה טרור בישראל.

חדשות1 באפריל 2024    דקה אחת
0

יריד שישי במדרחוב קק"ל חוזר

ביריד המתחדש יציגו מעל 30 דוכנים מקוריים לצד העסקים במדרחוב, הברים התוססים ושדרת האוכל העשירה במקום באווירה שמחה עם מופעים של נגני רחוב. לצד היריד חוזר גם שוק האיכרים המתקיים במימון המשרד הנגב, הגליל והחוסן הלאומי, ויציע תוצרת מגוונת ועשירה של חקלאי האזור

חדשות25 במרץ 2024    דקה אחת

כתיבת תגובה