חדשות

מתייחדים עם זכר הנספים

חדשות12 באפריל 2018    דקה אחת
0

יום הזיכרון לשואה והגבורה נפתח אמש בבאר שבע בעצרת מרכזית שהתקיימה במשכן לאמנויות הבמה

מתייחדים עם זכר הנספים
יום הזיכרון לשואה ולגבורה בשנה שעברה | צילום: באדיבות עיריית באר שבע

במסגרת העצרת אתמול (רביעי) שהנחה דן כנר, נשא דברים ראש העירייה רוביק דנילוביץ'. לאחר מכן, ניצולי שואה תושבי העיר הדליקו נרות לזכרם של הנספים. השנה הדליקו את הנרות: אילנה ושמואל אוקמן, אברהם אנוך, ברטה ביסמוט, חנה ומיכאל וינטר, יחיאל נייסברג וולרי שיינמן.

בתום הדלקת הנרות, נאמרו פרק תהילים, קדיש ואל מלא רחמים. תלמידי תיכון מקיף ג' העלו את מסכת: "הכפילים" – סיפורם השזור של עודד חי (ז"ל) בארץ ישראל ויוסף סרוקה בקרקוב, מתקופת השואה ועד להקמת המדינה.

באירוע השתתפו אישי ציבור, ניצולי שואה וקהל רב. במבואת המשכן הוצגה התערוכה "במילים ובמכחול" של ניצולי שואה חברי ארגון "עמך" ב"ש, ובני הדור השני.

הבוקר (חמישי) ברחבת בית "יד לבנים" בסמוך לאנדרטה לניצולי השואה, התקיים טקס זיכרון בביצוע תלמידי בית הספר התיכון מקיף א'. בטקס הוצגה המסכת "בצל האמת".

כתבות נוספות בחדשות

0

תושבת תל שבע נעצרה בחשד לקדר עם...

"זריחה מוקדמת": בפשיטה של כוחות המשטרה של המחוז הדרומי נעצרה תושבת תל שבע, קרובת משפחה של בכיר בארגון הטרור חמאס, בחשד לקיום קשר עם פעילי חמאס והזדהות עם ארגון הטרור תוך ביצוע הסתה ותמיכה למעשה טרור בישראל.

חדשות1 באפריל 2024    דקה אחת
0

יריד שישי במדרחוב קק"ל חוזר

ביריד המתחדש יציגו מעל 30 דוכנים מקוריים לצד העסקים במדרחוב, הברים התוססים ושדרת האוכל העשירה במקום באווירה שמחה עם מופעים של נגני רחוב. לצד היריד חוזר גם שוק האיכרים המתקיים במימון המשרד הנגב, הגליל והחוסן הלאומי, ויציע תוצרת מגוונת ועשירה של חקלאי האזור

חדשות25 במרץ 2024    דקה אחת

כתיבת תגובה