חדשות

תלמיד בית הספר "רמות" בבאר שבע התראיין לחינוכית

חדשות18 בפברואר 2018    דקה אחת
0

דורון סרודי סיפר על פרויקט הגינה האקולוגית, בו השתתף בבית הספר שבניהול שרית הינדי

תלמיד בית הספר "רמות" בבאר שבע התראיין לחינוכית
"פתאום יש משהו, שלא היה קודם, ואני יצרתי אותו"! סרודי מתראיין | צילום: באדיבות עינבל סרודי

תלמיד כיתה ד' 2 בבית הספר "רמות" בבאר שבע, דורון סרודי, התראיין באחרונה, לטלוויזיה החינוכית על פרויקט הגינה האקולוגית, שהובילה מנהלת בית הספר שרית הינדי. ל"שבע" נמסר, שסרודי הצעיר התרגש מ"הפרויקט המיוחד": "שמחתי וקיבלתי ידע וכלים, שלא היו לי בעבר, שאני בטוח שישמשו אותי בעתיד".

הוא סיפר: "עברנו תהליך של שתילת צמחים, כמו עגבניות, מלפפונים, גזר, קולרבי, ברוקולי, צנונית, כרוב ואפונת שלג. זמן הגדילה וההתפתחות של הצמחים, הפירות והירקות היה כשלושה חודשים. שתלנו שתילים רכים, דאגנו לטיפול אורגני במזיקים בלי ריסוס בכלל, הכנו דשן מסרפדים אותו אספנו בסיר, הנחנו אבן, ונתנו לזה לתסוס במשך שבועיים. אחר כך, השקינו וטיפחנו, גזמנו וקילטרנו, וביצענו הדלייה לצמחים כמו העגבנייה הזקוקה להכוונה של השתיל בדרך של סלסולו סביב חוט מתכתי, כדי שהירק לא יגע ברצפה".

וסרודי סיכם: "הכי חשוב בעיניי היה החוויה, שבה קטפנו את הירקות, ומכרנו אותם לילדי בית הספר. את הכסף תרמנו לעמותת 'סלק', עמותה מקומית הדואגת לחלוקת מזון לנזקקים. היה לי כיף לתרום לקהילה, ונהניתי מהעשייה, ולראות איך הירקות גדלים, ופתאום יש לי משהו שלא היה קודם, ואני יצרתי אותו"!

כתבות נוספות בחדשות

0

תושבת תל שבע נעצרה בחשד לקדר עם...

"זריחה מוקדמת": בפשיטה של כוחות המשטרה של המחוז הדרומי נעצרה תושבת תל שבע, קרובת משפחה של בכיר בארגון הטרור חמאס, בחשד לקיום קשר עם פעילי חמאס והזדהות עם ארגון הטרור תוך ביצוע הסתה ותמיכה למעשה טרור בישראל.

חדשות1 באפריל 2024    דקה אחת
0

יריד שישי במדרחוב קק"ל חוזר

ביריד המתחדש יציגו מעל 30 דוכנים מקוריים לצד העסקים במדרחוב, הברים התוססים ושדרת האוכל העשירה במקום באווירה שמחה עם מופעים של נגני רחוב. לצד היריד חוזר גם שוק האיכרים המתקיים במימון המשרד הנגב, הגליל והחוסן הלאומי, ויציע תוצרת מגוונת ועשירה של חקלאי האזור

חדשות25 במרץ 2024    דקה אחת

כתיבת תגובה