חדשות

אין אכיפה נגד משאיות חונות בבאר שבע!

חדשות18 בפברואר 2018    דקה אחת
0

העירייה מטפלת שנים רבות בפרויקט המתמהמה של הקמת חניון לרכב כבד, ובינתיים מתרחשות תאונות (חלקן קטלניות) במעורבות משאיות

אין אכיפה נגד משאיות חונות בבאר שבע!
המשאיות ימשיכו לחנות בשכונות. עניין של זמן עד ההרוג הבא | צילום: מד"א

עיריית באר שבע איננה אוכפת כלל (גם לא באמצעות חוק עזר, למשל) את איסור החנייה של משאיות כבדות ברחבי בירת הנגב. כזכור, לפני כשבועיים התרחשה בעיר תאונת דרכים קטלנית, במעורבות של משאית. בנוסף, תושבים בבאר שבע מתלוננים גם שמשאיות רבות החונות בשכונות המגורים, מהוות גם מטרדי חנייה, ופוגעות בשדה הראייה של נהגים והולכי רגל. בה בעת, מתמהמהת הקמתו של חניון לרכב כבד בעמק שרה, לצורך פיתרון הבעיה התחבורתית הקשה.

דובר העירייה אמנון יוסף, מסר בתגובה, שהרשות "אינה מבצעת פעולות אכיפה נגד משאיות, החונות ברחבי העיר. פעולות האכיפה מתבצעות נגד נהגי משאיות, החונים בניגוד לחוק, כדוגמת אדום לבן, על מדרכה, בהפרעה לתנועה ובצמתים. כפי שמסרתי בעבר, חניון לרכב כבד יוקם בעמק שרה באמצעות יזם פרטי, שזכה במכרז של רמ"י (רשות מקרקעי ישראל – י.ס.ד). היזם קידם בקשה להיתר, שתידון בוועדת בנייה מקומית. מיד עם קבלת ההיתר, ותוך מספר שבועות, יוכל היזם להתחיל בהקמתו של החניון".

כתבות נוספות בחדשות

0

תושבת תל שבע נעצרה בחשד לקדר עם...

"זריחה מוקדמת": בפשיטה של כוחות המשטרה של המחוז הדרומי נעצרה תושבת תל שבע, קרובת משפחה של בכיר בארגון הטרור חמאס, בחשד לקיום קשר עם פעילי חמאס והזדהות עם ארגון הטרור תוך ביצוע הסתה ותמיכה למעשה טרור בישראל.

חדשות1 באפריל 2024    דקה אחת
0

יריד שישי במדרחוב קק"ל חוזר

ביריד המתחדש יציגו מעל 30 דוכנים מקוריים לצד העסקים במדרחוב, הברים התוססים ושדרת האוכל העשירה במקום באווירה שמחה עם מופעים של נגני רחוב. לצד היריד חוזר גם שוק האיכרים המתקיים במימון המשרד הנגב, הגליל והחוסן הלאומי, ויציע תוצרת מגוונת ועשירה של חקלאי האזור

חדשות25 במרץ 2024    דקה אחת

כתיבת תגובה