מגזין

הלוחשת למספרים

מגזין24 באוקטובר 2018    8 דקות
1

מה יעלה בגורלו של ראש הממשלה, בנימין נתניהו? האם ראש עיריית באר שבע, רוביק דנילוביץ', יעבור לזירה הארצית? ומתי יפגוש את אהבת חייו? אלין שלמה, מתקשרת, נומרולוגית, מנטורית רוחנית ויועצת אישית ועסקית עם התשובות

הלוחשת למספרים
אלין שלמה | צילום: פזית עוז

הכירו את אלין שלמה, שעוסקת בייעוץ ומנטורינג מזה 15 שנה.

לתודעה הציבורית נכנסה שלמה בעשור האחרון, כשהתפרסמה בין השאר כמי שמתמחה באיתור נעדרים ופיענוח פשעים, כשהיא עובדת מול גורמי הביטחון כדוגמת יחידת את"ן, המשטרה וצה"ל. כמו כן, חזתה לאחרונה את עלייתו המטאורית של מטבע הביטקוין, זכייתה של נטע ברזילי באירוויזיון ובשנת 2017 את מעבר שגרירות ארצות הברית לירושלים.

לדבריה, בין לקוחותיה נמנים שרים, חברי כנסת, מנכ"לים, אנשי בורסה, ולאחרונה גם אוליגרכים רוסים שרוצים את עזרתה בחיפוש גז ונפט. היא מסבירה כי העולם העסקי הוא דינמי ולא צפוי וכי כל מנכ"ל יודע שלעיתים לא יספיקו לו רק הדו"חות הכספיים והמאזנים לצורך קבלת ההחלטות.

"כל מנכ"ל או איש עסקים מבין כי לפעמים עליו ללכת אחרי האינטואיציות ורחשי ליבו ולהתעלם לרגע מהמספרים המוחלטים המופיעים בדו"חות האקסל", היא אומרת. "הדבר נובע מכך שישנם גורמים רבים שאינם צפויים היכולים להשפיע בכל רגע נתון על רווחיותה של החברה – זה יכול להיות שינויים בערך המטבע, אסונות טבע, אירועים מלחמתיים מקומיים או עולמיים, תלונות צרכניות המובילות למשבר תקשורתי או אף כניסתו של שחקן חדש ושובר שוק לענף בו פועלת החברה. במסגרת הייעוץ שלי אני מסייעת ללקוחות בתהליך קבלת ההחלטות העסקיות, תוך שאני בוחנת את השותפים העסקיים עימם הם מתחברים, מועדים אופטימאליים או מסוכנים לביצוע השקעה ותחומים וענפים בהם המזל יאיר להם פנים".

מטבע עיסוקה היא קשורה מאוד לרוחניות ואף לקבלה ולדבריה, יש קשר הדוק בין רוחניות להתפתחות הטכנולוגית של האדם: "בספר הזוהר העתיק, שנכתב לפני 2,000 שנה, ניתנו נבואות שבסביבות שנת 1840 יתחיל תור הזהב של האנושות, ואכן בתקופה זו החלה המהפכה התעשייתית – שהמשיכה בגילוי החשמל, דרך האנרגיה הגרעינית ועד פיתוח המחשב והשפעותיו מרחיקות הלכת. נבואה נוספת של ספר הזוהר מדברת על כניסתן של טכנולוגיות מתקדמות לביולוגיה של גוף האדם, לכן, לפני עשור ייעצתי לאנשי עסקים להשקיע במיזמים וסטארט-אפים העוסקים בטכנולוגיה רפואית. הצלחתי להביא להצלחות עסקיות רבות בתחום הזה תוך שאני מתבססת על דברי מידע רוחני", היא מספרת.

מהי שיטת הייעוץ שלך?

"אני לא עושה הכנות ולא משתמשת בספרים קדושים וכיוצא בזה. כשהאדם מתיישב מולי, אני מקבלת באינטואיציה מידע לגביו ומעבירה לו אותו. במסגרת הייעוץ אני מנתחת את מחזוריות החיים של אנשי העסקים או החברות ומצביעה על נקודות בהן הם נמצאים – בשלבי עלייה, כשהמזל מאיר פנים, או להבדיל בשלבי ירידה וקיפאון. אני בונה גרף ללקוח בו הוא רואה באיזה שלב מחזורי הוא ממוקם. אם הוא בשלב עלייה, אני ממליצה לו להשקיע ולהתרחב. אם חלילה הוא נמצא בשלב קיפאון או שפל, אני מזהירה אותו ומייעצת לו לשמור על עצמו ולתחזק את הקיים. אני עושה זאת יחד עם מידע המגיע אליי מהתקשור. כשאני בוחנת את המחזוריות האישית של האדם היושב מולי, אני בודקת, כאמור, גם את המחזוריות של החברה שלו והאם יש סנכרון בין שני המחזורים. דבר נוסף אותו אני עושה, הוא בדיקת המחזוריות של שותפים, או מנכ"לים וסמנכ"לים. יש מקרים בהם אנשי עסקים שואלים אותי האם לחבור לשותף או להעסיק מנכ"ל מסוים ואם אני מוצאת שאותו אדם בשלב של שפל במחזוריות החיים אני ממליצה להתרחק ממנו. החיזוי שאני מספקת לאנשי העסקים הוא לא מידע שניתן להגיע אליו באמצעות כלים אנליטיים קרים".

לאילו תחומים עסקיים את מייעצת כיום?

"באופן כללי אני מייעצת לכל איש עסקים המגיע אליי עם צורך בקבלת החלטה אסטרטגית. יחד עם זאת, אני יכולה לספר שאני מלווה חברות בארץ ובחו"ל באיתור מרבצי גבישים ויהלומים ובמציאת שדות נפט וגז בכמויות מסחריות. אני יכולה להגיד שאני יודעת כבר היום על עוד מקום אחד בים התיכון שיש בו גז בכמות מסחרית שטרם נחשף עד כה".

ספרי על הצלחות לדוגמה.

"הגיע אליי איש עסקים בשוק ההון הישראלי והבינלאומי, אשר השקיע במניות של חברות נפט ולאור ירידת מחירי הנפט באותה תקופה הוא הפסיד כסף רב. בדקתי את מחזוריות מחירי הנפט ואת המחזוריות האישית של אותו משקיע וקיבלתי תשובה ברורה שאותו אדם נמצא בתקופה של פוטנציאל עסקי לרווחיות גבוהה ואין סיבה שיירתע מההפסד הזמני. ייעצתי לו להשקיע באופן זמני בשורט במניות ולאחר מכן לחזור לקנות מניות בדרך הרגילה. הוא עשה כך ואכן בסופו של התהליך שארך מספר חודשים מחירי הנפט עלו ב-20 אחוז מהמחיר בו נמצאו בתקופה בה הוא הגיע אליי, והשקעתו עלתה יפה.

במקרה אחר, נפגשתי עם לקוח ששקל לקנות נכס באנגליה. הבניין אותו תיאר היה בן שלוש קומות ולא היה ברור מה מספר יחידות הדיור שהרשויות באזור יאשרו להוסיף בו. בדקתי את המחזוריות של הלקוח וראיתי שהוא נמצא במגמת הצלחה בחיים והמלצתי לו לקדם את העסקה בכל הכוח. לאחר שלושה חודשים, הוא קיבל מכתב בו הודיעו לו כי יש אישור עקרוני להוסיף 19 יחידות דיור על המבנה הקיים. מטבע הדברים הוא הרוויח בעסקה הזאת כסף רב".

שלמה מוסיפה: "כשלקוח נכנס לחדר, אני מיד מרגישה את האנרגיות שלו. אני אישה של אנשים, תמיד היו לי אינטואיציות גבוהות וחיבור לאנשים. במשך רוב חיי הבוגרים פנו אלי חברים לעצות והתייעצויות, ושמחתי לעזור. לאחר זמן מה הרגשתי שזה תופס את רוב זמני, ואזרתי אומץ לעסוק בכך באופן קבוע. המקצוע בעצם בחר בי, לקח לי זמן להבין שזה הייעוד שלי".

בנימין נתניהו

ביבי נתניהו

בנימין נתניהו | צילום: מרק ישראל סלם, "ג'רוזלם פוסט"

"ביבי נתניהו נולד ב-21 באוקטובר 1949, הוא בן מזל מאזניים ובדיוק כמו מזלו – הכל אצלו חייב להיות מאוזן. עיקר ההצלחה של ביבי עד בחירות 2019 תהיה בנושאים הקשורים לכל מה שקשור לבינלאומי ולארצות אחרות, בדמות פיתוח קשרים עם מנהיגים וראשי ממשלות. אני ממליצה לו שיקדים את הבחירות ובמיידי. במידה ויעשה כן, ייבחר שוב. החלון שלו הוא עד אוקטובר 2019. מאוקטובר 2019, במידה ולא יקדים את הבחירות – הוא נכנס למסלול התנגשות בקרקע. בכל מקרה, גם אם יקדים את הבחירות וייבחר שוב כפי שאני צופה, הוא לא מסיים כהונה של ארבע שנים בעקבות חקירות, הסתבכויות ואף מצב בריאותי. עד אוקטובר 2019 אני לא רואה כתבי אישום או מימוש הסתבכויות. מאוקטובר 2019 הוא נכנס לבעייתיות רצינית, גם חוקית וגם בריאותית. בכל מקרה, אם הבחירות יוקדמו או יתקיימו במועדן, ביבי לא יסיים קדנציה מלאה בכנסת ה-21".

רוביק דנילוביץ'

רוביק דנילוביץ' | צילום: נדב מיטלברג

"רוביק נולד ב-24.1.1971. הוא אדם מדהים כריזמתי ומסונכרן עם ליבו ומחשבותיו. איש שירות מדהים לבבי ועוצמתי.

בואו נכנס לנבכי נשמתו: רוביק מלך המלכים ומשם הוא הגיע אלינו ובענק. בעל לב מדהים, נתינה אין סופית, שוחר צדק ויושר. מעריך נאמנות. בעל תודעת שירות גבוהה, עד כדיי רמה טיפולית בכל החלש והנזקק. בעל חזון ומעוף…דבק במטרות ומצליחן.

המילים "אי אפשר", "לא יכול", או "בלתי ניתן", לא כלולים בלקסיקון שלו. הוא הולך עם האמונה בעצמו עד הסוף.

ה-6 בתחילת תאריך לידו הם אלו שהעניקו לו את היותו איש שירות לקהילה בצורה מדהימה.

אם רוביק לא היה ראש עיר, קרוב לוודאי שהיה חי בחו"ל מספר שנים (ואולי בהמשך חייו עוד יממש זאת). נפשו של רוביק מעריכה אומנות, פילוסופיה וחכמה. רוביק חוקר מטבעו וסוגד לכל היפה, המעניין והמאתגר. בבחירות הקרובות נראה את רוביק לוקח את הבחירות, אך בשנת 2019 מצפים לו משברים בהנהגה מאנשים שסובבים אותו או מחיבורים לא נכונים. בשנת 2022 יפלוש רוביק להנהגה ארצית וינטוש את הנהגת באר שבע לעד. לרוביק יש אינטואיציות גבוהות למדיי והוא משתמש בהן בעיקר מול אנשים שקרובים אליו.

בכל הקשור לזוגיות. שנת 2019 היא שנה דומיננטית בתחום הזוגי עבור רוביק. אני צופה שבשנה זו הוא ימצא את אהבת חייו. כנראה מישהי מהתחום הטיפולי ובעלת נגיעה מובהקת לחו"ל (ישיר או עקיף). בשנת 2019 נראה את רוביק במהלכים בחייו הפרטים וצועד בצעדי ענק למיסוד ואף לפיריון וילודה. נאחל לרוביק הצלחה ענקית".

טלפון: 052-5159606
היכנסו לאתר: www.alinshlomo.co.il
אלין בפייסבוק: Alin Shlomo

כתבות נוספות במגזין

0

מסעדה עם ערכים

במסעדת כרמים היו רגילים בשנים האחרונות לסגור את המסעדה בגלל המצב הבטחוני, אבל לאירועי השבעה באוקטובר אף אחד לא ציפה. בחודשים האחרונים בישלו ותרמו לחיילים, לכוחות הביטחון ולפונים ועכשיו חזרו לשגרה עם סדרת ההרצאות כרמים של ידע שהפכה לשם דבר בעיr

מגזין13 בפברואר 2024    10 דקות
0

גיבורה על מדים

רפ"ק מורן טדגי התעוררה בשבת השחורה לקול האזעקות באופקים שם היא גרה. כשהבינה שמדובר ביותר מירי רקטי היא נישקה את משפחתה לשלום ויצאה לחזית הלחימה בעיר. כך, במשך 48 שעות פיקדה על הלוחמים ונלחמה לצד שוטרי משטרת ישראל שהגנו על הבית

מגזין11 בינואר 2024    7 דקות

כתיבת תגובה

  • בת

    איך מגיעים לאלין