מגזין

ממן, אביב ממן

מגזין3 באוקטובר 2018    7 דקות
1

הדוגמן הבאר שבעי, אביב ממן, נחשב בגיל 21 לשם חם בתחום, לאחר שדגמן כמעט לכל חברות האופנה בישראל. אם שם המשפחה שלו נשמע לכם מוכר, אז אתם צודקים. אביב הוא אחיה של מלכת היופי במיל' של ישראל ולמרות הקריירה המבטיחה, הוא ממש לא מסתנוור מאור הזרקורים

ממן, אביב ממן
צילום: טל עבודי

עולם היופי לרוב מתחלק לשניים. אלה שצריכים לעבוד קשה על הלוק שלהם, מכף רגל ועד ראש, וכאלה שנולדים עם גנים טבעיים שהרבה היו מקנאים בהם. אביב ממן (21) מבאר שבע הוא מהסוג השני. ממן, התברך בגנים טבעיים. ולמרות זאת, הוא לא ממש רצה ללכת לכיוון של דוגמנות. היום, ממן הוא כבר דוגמן מבוקש שדגמן כמעט לכל חברות האופנה בישראל, מבוקש בקמפיינים ומקבל עבודה אחרי עבודה. והוא? הוא בכלל הגיע לזה במקרה.

"בזכות עצמי"

אם שם המשפחה שלו נשמע לכם מוכר, אז אתם צודקים. אביב הוא אח של מור ממן, מלכת היופי במיל' של ישראל משנת 2014. מאז ממן הספיקה לדגמן בארץ ובעולם ולהפוך לדוגמנית מבוקשת, לחזור בתשובה, להיכנס לעולם העסקים, למצוא את אהבת חייה ואפילו להפוך לאם טרייה. בכל התהליך הזה אחיה הקטן, אביב, היה שם, והלך בדרכה אל עולם הדוגמנות. עוד לפני זה אגב, גם האמא, אילנה, עשתה חיל בעולם הזה. בקיצור, משפחה שכזו.

ממן מודה שמגיל קטן "גילו" את הפוטנציאל שלו, אבל הוא בכלל לא תכנן לעסוק בתחום. רצה הגורל ואודישן אחד הכניס אותו לעולם היופי. "בהתחלה לא רציתי ללכת לזה", הוא משחזר בראיון ל"שבע" ומוסיף: "הציעו לי כמה פעמים וסירבתי. אמא שלי ואחותי אמרו לי לזרום עם זה, לנסות ולעשות כסף טוב. הכסף באמת טוב. "זרמתי עם זה ואחרי האודישן הראשון הגיעה העבודה הראשונה. התחברתי לזה וזרמתי. ככה זה התגלגל מקמפיין לקמפיין".

צילום: טל עבודי

כנראה שהזכייה של אחותו במלכות היופי הביאה את ממן לשקול ולהיכנס לעולם הדוגמנות. גם הדחיפה של מור והטיפים עזרו. "אחרי שמור זכתה, הזמינו אותי לאודישן. זה היה לקמפיין של קסטרו ולשמחתי התקבלתי ועשיתי את הקמפיין. מור בעיקר אמרה לי לנסות, נתנה כמה טיפים ואמרה לי להיות פשוט אני. כשהתחלתי לקבל יותר עבודות, היא אמרה לי להיות אחראי ולנהל רשימה מסודרת של הצילומים, לא לאחר לצילומים. פשוט לקחת את זה ברצינות", הוא מספר.

ממן מבהיר שהעובדה שהיה אח של מור, היא לא זו שהביאה את העבודה הראשונה: "לא הגעתי כי הייתי אח של מלכת היופי. אנשים צריכים להבין שאתה מגיע לאודישן, אתה אומר את שם המשפחה שלך, מסתכלים על תמונות והופ אתה כבר מוצא את עצמך מחליף בגדים. לא דיברו אותי אפילו פעם אחת על אחותי. זה לא עניין אף אחד. לא מהצד שלהם ולא מהצד שלי. הגעתי בזכות עצמי". משם ממן החל לקבל עוד ועוד הצעות. אם בעבר היה אומר לא על הכל, פתאום הוא מצא את עצמו אומר כן ליותר ויותר עבודות. הוא אפילו מצא עצמו על אותו המסלול יחד עם וונדר וומן, הלא היא גל גדות. "זה מדהים, זה היה מאוד מרגש אז. היא מדהימה, בנאדם ממש נחמד".

ממן נראה כמו אחד שעולם היופי והזוהר עובר לידו. הוא לוקח את הדברים קצת בנונשלנטיות, קצת באדישות. בכל זאת, מדובר בבחור צעיר שמצטלם לקמפיינים נחשבים וסביבו דוגמניות יפיפיות. אבל הוא מסתבר, הוא מה שאמהות אוהבת להגיד – "עם ראש על הכתפיים". הוא ידע בדיוק לאן הוא נכנס ויודע גם עכשיו בדיוק באיזה עולם הוא חי. כמו אחותו בעבר, הוא מחבק את ההווה, שמח בחלקו, אבל גם יודע להישיר מבט אל העתיד ולדעת שזה לא מה שיעשה כל חייו.

צילום: טל עבודי

"בהתחלה כשנכנסתי לעולם הזה הגעתי עם המון סטראוטיפים, עם המון סטיגמות. חשבתי שזה עולם אחר ממה שרואים בפנים, שזה עולם רע. הייתי בטוח שאתה מגיע למקום שמסתכל עלייך כמו אל קולב, שאתה מגיע למקום ולאנשים לא אכפת מי אתה, שאתה משרת אותם ואת הרצונות שלהם. באתי טעון מאוד", הוא אומר ומוסיף: "היום אני יכול להגיד שהדברים לא כמו שחשבתי. עדיין יש כמה דברים שליליים בעולם הזה; התחלופה מאוד מהירה ואתה יכול יום אחד להיות למעלה ולמחרת תהיה למטה. זה קשה. אבל לקחתי את זה בתור חוויה וכשאתה מבין את הדברים ויודע לאן אתה הולך, אתה עף על זה".

"השינוי שמור עברה עשה לה טוב"

הבדל הגילאים בין אביב ומור הוא לא גדול, ואם חשבתם שמדובר בשני אחים שרבים כל היום, תחשבו שוב. "אני ומור אחים מאוד טובים ויותר מזה, חברים מאוד טובים", הוא אומר. "אנחנו אנשי הסוד אחד של השנייה. אני מרים אותה כשהיא צריכה והיא מרימה אותי כשאני צריך. תמיד היינו בקשר טוב. בגלל שההורים שלנו התחתנו פעמיים ומור היא למעשה 'האחות האמיתית' משני ההורים, אז תמיד היה לנו קשר טוב. תמיד היינו ביחד וגם עברנו דברים ביחד".

האמנת שהיא תהיה מלכת היופי?

"ברור שהאמנתי. אבל אני מודה שלפני התחרות צחקתי ואמרתי שהיא לא תיקח. שהיא לא תהיה מלכת יופי. גם אחותי לא ממש רצתה להיות בתחרות. אמא שלי רשמה אותה. אבל יש לה כוחות נפשיים אדירים. היא הייתה ילדה שמנה ואני בטוח שכל מי שהכיר אותה אז לא חשב שהיא תהיה מלכת יופי בחיים. אבל היא הפתיעה את כולם והתחילה לעבוד כמו מטורפת. כל יום היא הייתה רצה מתכנית אחת לשנייה., מראיון, לעיתון לצילומי שער. בתקופה הזו היא הייתה בפינה שלה ואני בפינה שלי. אבל בסוף היום היא הייתה מחייגת אליי, משתפת אותי במה שעבר עליה, ותמיד מקשיבה גם למה שעבר עליי. היום אני כבר דוד וזה מאוד מרגש. בחתונה מאוד התרגשתי ואפילו בכיתי. אני נותן לתינוק לאכול, מרים לגרעפס. אני דוד מפנק".

מור ממן | צילום: אלבום אישי

מור ממן | צילום: אלבום אישי

היום כאמור, ממן כבר מככב בקמפיינים לחברות אופנה כמו רנואר, והוא גם מודה שדוגמנות הוא עסק לא רע כלכלית. ועדיין, הוא רואה את ההבדלים בין הגברים לנשים גם בעבודה וגם בכושר ההשתכרות. "אין ספק שיש הבדל בין דוגמן לדוגמנית", הוא אומר. "קודם כל לאישה משלמים יותר, הרבה יותר. כשאתה מגיע לסט, אתה רואה את ההבדל ביחס לדוגמן ולדוגמנית. בת'כלס, מה גבר צריך ביום צילומים? קצת טאץ' אפים לפני צילומים, להחליף בגדים וזהו. אישה זה פרויקט שלם. זה איפור, זה שיער, עובדים עליה הרבה יותר".

צילום: טל עבודי

כמו רבים אחרים בדור הנוכחי, ממן גם יודע בדיוק איפה הכוח הגדול נמצא, ברשתות החברתיות והוא כבר מתפעל עמוד אינסטגרם עם למעלה מ-20 אלף עוקבים ומקפיד להעלות תמונות שלו מקמפיינים ותמונות נוספות. "היום האינסטגרם זה עסק לכל דבר ואני גם מתייחס אליו גם ככה. זה כלי שיווקי גדול מאוד. שם אני למעשה מציג את עצמי ואת העבודות שלי. זה חלק בלתי נפרד מחייו של כל דוגמן היום".

וכן, אם אתם שואלים, ממן מקבל גם המון פניות מנשים באינסטגרם: "מתחילות איתי המון, יש המון פניות. אבל אני בזוגיות כבר שמונה חודשים. אני לא אוהב לדבר על החיים הפרטיים שלי, אבל היא מחולון וגם אנחנו הכרנו דרך האינסטגרם. אם לומר את האמת אני התחלתי איתה וככה זה התגלגל. אולי בהתחלה הייתה קצת קנאה, בכל זאת אני כל הזמן בסביבה של דוגמניות, אבל היא התרגלה והיא יודעת שהיא יכולה לסמוך עליי גם בסביבה של בנות".

הראיון המלא בגיליון סוף השבוע של עיתון "שבע"

כתבות נוספות במגזין

0

מסעדה עם ערכים

במסעדת כרמים היו רגילים בשנים האחרונות לסגור את המסעדה בגלל המצב הבטחוני, אבל לאירועי השבעה באוקטובר אף אחד לא ציפה. בחודשים האחרונים בישלו ותרמו לחיילים, לכוחות הביטחון ולפונים ועכשיו חזרו לשגרה עם סדרת ההרצאות כרמים של ידע שהפכה לשם דבר בעיr

מגזין13 בפברואר 2024    10 דקות
0

גיבורה על מדים

רפ"ק מורן טדגי התעוררה בשבת השחורה לקול האזעקות באופקים שם היא גרה. כשהבינה שמדובר ביותר מירי רקטי היא נישקה את משפחתה לשלום ויצאה לחזית הלחימה בעיר. כך, במשך 48 שעות פיקדה על הלוחמים ונלחמה לצד שוטרי משטרת ישראל שהגנו על הבית

מגזין11 בינואר 2024    7 דקות

כתיבת תגובה

  • דייזי
    לא מצאתי את העיתון בחנויות

    תוכלו לפרס את הריאיון המלא?