מגזין

"בסוף, אני ילדה בת 14 מבאר שבע"

מגזין29 במרץ 2018    7 דקות
0

בראיון חגיגי ל"שבע" הכוכבת אגם בוחבוט מדברת על הקריירה המצליחה, ההשקעה בלימודים וההשוואות הבלתי פוסקות בינה לבין נועה קירל ועדי ביטי. "אני עושה את מה שאני אוהבת", היא אומרת

"בסוף, אני ילדה בת 14 מבאר שבע"
אגם בוחבוט | צילום: רותם לבל

השבוע האחרון לפני חג הפסח היה אחד השבועות האינטנסיביים של הזמרת אגם בוחבוט השנה, ולא, לא בגלל הניקיונות לפסח.

בעוד ששאר בני הנוער בגילה כבר יצאו לחופשת הפסח, ישנו עד מאוחר ומילאו את הקניונים, בוחבוט קמה בכל יום כבר בארבע לפנות בוקר. ככה זה כשאת המנחה החדשה של התכנית "הבנים והבנות", יחד עם טום באום, עודד פז ולירון רביבו. בכלל, נראה שהילדות של הזמרת הצעירה היא לא מה שאתם מצפים לראות מטינייג'רית טיפוסית. יש לזכור שבוחבוט עדיין "רק" בת 14 ולמרות הבגרות והניסיון שצברה, היא עדיין אוהבת את מה שהחברות שלה לספסל הלימודים אוהבות.

הרבה מים זרמו בנהר מאז אותו היום בו בוחבוט, אותה ילדה מתוקה מבאר שבע בת ה-8 שריגשה את כולנו, פרצה לחיינו בתכנית "בית ספר למוזיקה" בערוץ 2. הילדה גדלה, הפכה לנערה, אבל הרגש נשאר.

השיר "כמו בריו" הפך אותה לאחת הזמרות המבוקשות בישראל ומאז כמעט ואין לה רגע לנשום. בין הופעה, להקלטות ולבית הספר, לבוחבוט כמעט ואין זמן. את השבוע האחרון לדוגמא, היא מעבירה בתל אביב בגלל הלוז הצפוף.

"השבוע יש לי שבוע מטורף", היא מספרת בראיון ל"שבע" ומסבירה: "זה שבוע שבו אנחנו מצלמים עונה חדשה של 'הבנים והבנות', אליה הצטרפתי בתור מנחה. קמים בארבע בבוקר ומתחילים לצלם עד הערב. קשה לנו לחזור לבאר שבע ולקום שוב למחרת בשתיים לפנות בוקר, אז אנחנו פשוט נשארים לישון בתל אביב. יש לנו משפחה שאנחנו מכירים פה ואנחנו מסתדרים. אבא ואמא שלי מלווים אותי לכל מקום", היא אומרת.

אולי אלה ההורים שמצליחים להשאיר אותה שפויה בכל הלחץ הזה, אבל בוחבוט נשמעת מפוכחת ויודעת בדיוק מה היא רוצה. "בהתחלה היה לי מאוד קשה לשלב בין כל ההופעות, הצילומים והחברים, לעשות הכל מהכל", היא מודה. "זה קשה לשלב את הכל ביחד, אבל לומדים לאט-לאט איך לעשות את זה. בסוף, אני עושה את מה שאני אוהבת, כי זה מה שאני באמת רוצה".

בוחבוט מדגישה כי אורח החיים שלה מאלץ את הסובבים אותה להכיל ובעיקר לתמוך כשצריך. "היום אני בחטיבה, אז זה עוד יותר קשה כי לומדים יותר מקצועות ויש יותר חומר", היא אומרת. "אבל למזלי זכיתי בצוות מדהים בבית הספר שעוזר לי בהכל ואם יש לי הופעה או יום צילום שבו אני מפספסת חומר, אז המורה שלי תשב איתי לשעות פרטניות להשלים וזה מאוד חשוב. אם לא הייתה לי תמיכה מבית הספר, מהבית ומהחברות, היה לי מאוד קשה. למזלי כולם עומדים מאחוריי וזה מאוד עוזר".

"שום דבר הוא לא לנצח ואני לא יודעת מה יכול להיות בעתיד" | צילום: עדי אורני

לדבריה, גם הוריה וגם היא עצמה לא מוותרים על הלימודים ולא עושים לה חיים קלים: "ההורים שלי לוחצים עליי כל הזמן לא להזניח את הלימודים. שום דבר הוא לא לנצח ואני לא יודעת מה יכול להיות בעתיד. זה ברור לי שאני אעסוק במוזיקה, אבל תמיד אפשר להתפתח לעוד כיוונים ולעשות עוד דברים. אני לא מוותרת לעצמי".

אמרת בראיונות שיש עדיין ילדים שחושבים שאת מתנשאת, שמפחדים להתקרב?

"זה נכון. יש תלמידים שלפעמים אוהבים לדבר עליי מאחורי הגב. בלי שמכירים אותי. נורא קל להגיד עלי שאני מתנשאת או סנובית. אבל כשמכירים אותי מבינים כמה אני לא כזו. קרה לי הרבה פעמים שדיברו עליי מאחורי הגב. אני לא רוצה להיות חשופה לזה, לא להיות חשופה לקנאה. אני מעדיפה להיות עם מי שאני סומכת עליו".

שגרירה של באר שבע

בשנים האחרונות בוחבוט הצטרפה לגל שמביא גאווה לעיר באר שבע. אם בעבר היו אלה דני קושמרו, יהודית רביץ וצביקה הדר, הצטרפו אליהם לאחרונה בת חן סבג, מאור זגורי ובוחבוט, שלעומת האחרים גם עדיין גרה בבירת הנגב.

"יש סטריאוטיפים על העיר, אבל אני לא נתקלת בזה. אני כל כך גאה שאני מביאה גאווה לעיר הזו, שאני עוברת ברחוב ואומרים לי שאני הגאווה של העיר. העיר הזו היא הבית שלי, המשפחה שלי. פה אני מקבלת חום ואהבה. אם הייתי עוברת לדוגמא לתל אביב, היום כשאני בת 14, הייתי מתחילה להתבלבל. אבל כשאני חוזרת לבית הספר ולחברים שלי, זה נותן לי באלאנס בחיים".

אין ספק שזוהי נקודת מבט מפוכחת של מישהי שעברה דבר או שניים בחיים, לא בדיוק מה שהייתם מצפים לשמוע מבת 14 טיפוסית. אבל זה כל העניין עם בוחבוט, היא לא בת 14 טיפוסית. כשאמרו שהיא משתייכת לז'אנר הים תיכוני, היא הוציאה את החידוש לשיר "אצל הדודה והדוד", עם נועה קירל שהפך להמנון פופי. כשאמרו שהיא רק זמרת, היא החלה להנחות תכנית ריאליטי לנוער. עכשיו אומרים שהיא "מתוקה מדי", לעומת בנות גילה נועה קירל ועדי ביטי. "אומרים כל הזמן שאגם היא ילדה מתוקה וחמודה וזה בסדר. אני נמצאת היום במקום שהוא הכי טוב לי. אנשים מסתכלים עליי בתור זמרת, בתור מוזיקאית וזה הכי טוב לאמן. אז מצד אחד אומרים שאני מתוקה מידי, אבל מצד שני מעריכים אותי כזמרת".

"אנשים לא יודעים כמה אנחנו עובדות קשה" | צילום: רותם לבל

מה את חושבת על ההשוואות הבלתי פוסקות בינך לבין נועה קירל ועדי ביטי?

"זו השוואה מתבקשת כי אנחנו הדור החדש במוזיקה. שלוש בנות צעירות, מצליחות שעוסקות במוזיקה ומצליחות כל אחת עם המוזיקה והסגנון שלה. אני מפרגנת לעדי ולנועה שהיא גם חברה טובה מאוד. תמיד משווים ותמיד ישוו בינינו, ואני לא רואה בזה משהו מיוחד. לכל אחת יש את הסגנון המוזיקלי והחומרים שהיא יוצרת לעצמה".

להיט ביציעים ב"טרנר"

"כשאני חוזרת מהופעה או טיול אני מאוד אוהבת לשמוע את משה פרץ כמובן", אומרת בוחבוט. "גם את עומר אדם וקרן פלס ואני גם מאוד אוהבת את אריאנה גרנדה, ג'סטין ביבר וכמובן שאת אד שירן", היא מצהירה.

"בסוף אני ילדה בת 14 מבאר שבע. אני רוצה לסיים את בית הספר, לבלות עם החברות שלי ועם המשפחה שלי. בגלל זה אני לא עוזבת את באר שבע. כשאני אסיים את בית הספר, אולי זה יקרה, אבל כרגע אני נשארת פה ולא הולכת לשום מקום".

בוחבוט היא אחת החלוצות שהפכו את התעשייה לצעירה יותר ויותר, אך היא מצהירה, שלא תמיד כולם אוהבים את עניין "ההשתלטות" של הדור הצעיר בסצנה: "לפעמים יש תגובות שהן פחות נעימות. אנשים אוהבים להגיד שאנחנו לא עובדות קשה כמו אמנים אחרים, או לא משקיעות כמו אחרים. אוהבים לזלזל בעבודה שלנו בגלל שאנחנו נערות. אנשים לא יודעים כמה אנחנו עובדות קשה וכמה אנחנו לא מוותרות. כמה אנחנו עושות הכל כדי להישאר בתודעה ולחדש לקהל שלנו, זו עבודה קשה. כמובן שיש גם המון שמפרגנים ואוהבים דווקא בגלל שאנחנו צעירות והגענו למקומות רחוקים. אני הגעתי בגיל 9 להיכל יד אליהו להופעה מול 12 אלף איש, הופעתי בקיסריה, בהיכל התרבות. דברים שכל זמר יחלום עליו".

רגע לפני פסח בוחבוט מכניסה אותנו לדבר הכי חשוב, סדר הפסח בבית משפחת בוחבוט: "שולחן הפסח זה שולחן ענק בבית של סבתא שלי. כמו כל סבתא מרוקאית, השולחן מלא בכל טוב, שפע עצום שזה הכי כיף. אנחנו משפחה גדולה. כל הדודים והאחיינים, כולם באים – כמעט 30 אנשים. נשארים עד מאוחר, לפעמים אפילו ישנים שם. אני לא קוראת בהגדה, אבל אני כמובן שרה את השירים וזה כיף להיות עם כל המשפחה המורחבת".

הראיון המלא בגיליון סוף השבוע המודפס של "שבע" (גיליון 2379)

כתבות נוספות במגזין

0

מסעדה עם ערכים

במסעדת כרמים היו רגילים בשנים האחרונות לסגור את המסעדה בגלל המצב הבטחוני, אבל לאירועי השבעה באוקטובר אף אחד לא ציפה. בחודשים האחרונים בישלו ותרמו לחיילים, לכוחות הביטחון ולפונים ועכשיו חזרו לשגרה עם סדרת ההרצאות כרמים של ידע שהפכה לשם דבר בעיr

מגזין13 בפברואר 2024    10 דקות
0

גיבורה על מדים

רפ"ק מורן טדגי התעוררה בשבת השחורה לקול האזעקות באופקים שם היא גרה. כשהבינה שמדובר ביותר מירי רקטי היא נישקה את משפחתה לשלום ויצאה לחזית הלחימה בעיר. כך, במשך 48 שעות פיקדה על הלוחמים ונלחמה לצד שוטרי משטרת ישראל שהגנו על הבית

מגזין11 בינואר 2024    7 דקות

כתיבת תגובה