בריאות

שותפים בטיפול

בריאות22 בינואר 2019    דקה אחת
0

יום עיון בנושא "שותפות בטיפול בנפגעי פעולות איבה בשעת חירום ובשגרה" התקיים באחרונה ב"סורוקה"

שותפים בטיפול
ה"עוטף הבוער". צוות השירות לעבודה סוציאלית ב"סורוקה" עם אלמוג בוקר | צילום: רחל דוד, "סורוקה"

יום עיון בנושא "שותפות בטיפול בנפגעי פעולות איבה בשעת חירום ובשגרה", על היבטים טיפוליים באוכלוסייה, הצורכת שירותים מגורמים שונים, נערך באחרונה, בבית החולים "סורוקה", ביוזמה משותפת של יחידת השירות לעבודה סוציאלית ב"סורוקה", מחלקת שיקום והמחלקה לנפגעי איבה במוסד לביטוח לאומי ואגף הרווחה בעיריית באר שבע, ובהשתתפות עשרות אנשי מקצוע.

במהלך היום, שנועד לקדם שיתופי פעולה בין הגורמים השונים בקהילה, הורחבה היריעה, והוצגו העבודה והטיפול של השירות לעבודה סוציאלית בבית החולים והגופים השונים. נאמו בו רכזת שעת חירום בשירות הסוציאלי ב"סורוקה", איריס ליבנה, שסקרה את פעילות מרכז המידע באירוע רב נפגעים; מנהלת אגף הרווחה בעירייה אתי כהן, שהציגה את סוגיית הטיפול באוכלוסייה ומבנה המכלול; מנהלות המחלקות לנפגעי איבה ולשיקום בביטוח הלאומי תמר נחמיה ומיכל מויאל, שתיארו את הטיפול בנפגעי איבה במוסד ושלבי ההכרה בנכות והזכאויות השונות של נפגעים; ראש המועצה האזורית אשכול גדי ירקוני, שסיפר על פציעה ותהליך שיקום דרך סיפורו האישי על היפגעותו במבצע "צוק איתן", תקופת האשפוז הממושכת בבית החולים והטיפול המסור שקיבל; אחראי תחום חירום במחוז דרום במשרד הבריאות גל הורביץ, שסקר את המענים לנפגעי חרדה ודחק בשעת חירום וכתב "חדשות 13" בדרום אלמוג בוקר, תושב קיבוץ זיקים, שהרצה על ה"עוטף הבוער" מנקודת מבט אישית ומקצועית.

מנהלת השירות לעבודה סוציאלית ב"סורוקה", אליה עוזיאל: "ליום העיון יש חשיבות רבה, שכן מטרתו העיקרית היא לחזק את הקשר שבין הצוותים בבית החולים והגורמים השונים בקהילה, למען האזרחים ולשיפור השירות עבורם. ימי עיון מסוג זה מאפשרים שיח עם נציגים מטפלים וקידום הטיפול. עקב הצלחת יום העיון וההיענות הרבה, נהפוך אותו למסורת שנתית".

כתבות נוספות בבריאות

0

דנילוביץ' סייר באתר הבנייה של בית החולים...

הנהלת אסותא אירחה את ראש עיריית ב"ש כשנה לפני פתיחתו הצפויה של המרכז הרפואי החדש

בריאות29 באוגוסט 2023    3 דקות
0

אירוע מיוחד לשמירה על בריאות הקהילה האתיופית...

יחד עם קופת החולים 'כללית' התקיים ערב הסברה בנושא מניעת מחלות כליה בקרב חולי סכרת ויתר לחץ דם בשפה האמהרית

בריאות13 באוגוסט 2023    דקה אחת

כתיבת תגובה