רכילות ולילה

הדור הבא

רכילות ולילה11 במאי 2018    2 דקות
0

על אחד שחלם לשחק ב'טרנר', על אחר שחולם לחזור לשחק, ועל קבוצה שלמה שהגשימה חלום לפגוש את הנשיא בגמר גביע המדינה

הדור הבא
אלמנתו ובנו של צ'סוואה אנסופוואה נחתו אתמול בארץ | צילום: מאיר אבן חיים

משפחתו של חלוץ העבר שהלך לעולמו במהלך משחק הקבוצה, הגיעו לישראל לטקס הוקרה המתוכנן לכבודו במשחק מול מכבי תל אביב. החלום של צ'סוואה ג'וניור אגב, זה לשחק בהפועל באר שבע, כמו שאבא שלו שיחק פעם…

בין כל החוגגים בטדי בשבת האחרונה היה גם מיכאל אוחנה, שאמנם גמר את העונה אבל גם לו יש חלק מהאליפות הממשמשת ובאה. מכולם, תפס אוחנה דווקא תמונה עם הקפטן אליניב ברדה, עוד אחד שלא משחק כבר תקופה, אבל יש לו חלק מאוד גדולה בהיסטוריה.

צילום: עצמי

גם האוהד המשובע ומגיש החדשות, דני קושמרו, היה בין 8,000 אוהדי הפועל באר שבע שחגגו "כמעט אליפות" בטדי. קושמרו היה עטוף באדום מכף רגל ועד ראש, כשמאחוריו ישב דין הררי ולא מישהו כמו הררי יפספס תמונה שכזו.

רק למה בצעיף של הררי יש צהוב? | צילום: אלבום אישי

הקשר וובה בראון חגג יום הולדת השבוע. בראון כידוע, הושאל למ.ס אשדוד ואפילו השאיר אותם בליגה עם שער נהדר. וובה גם שומר על קשר קרוב עם שחקני האלופה ואת יום ההולדת ה-29 חגג בין היתר גם עם החבר הטוב בן שהר.

צילום: פרטי

צוות ההפקה הישראלי של מרוץ האופניים ג'ירו ד'איטליה הגיע ללון בבית העותמאני שבעיר העתיקה באר שבע, לקראת הזנקת המקטע השלישי במרוץ שיצא מבאר שבע לכיוון אילת. למרות שאנשי ההפקה נאלצו לקום מוקדם כדי להכין את קו הזינוק, מיקי הווארד, מנכ"ל ומנהל הבית העותמאני, דאג להם אישית לאירוח מפנק.

צילום: MH GROUP

אסי אביב, מנהל השיווק בקניון עזריאלי הנגב, נפגש תוך כדי עבודה עם יעקב טרנר, ראש עיריית באר שבע לשעבר, אשר מזוהה עם העיר לא פחות מקניון הנגב.

השניים דאגו גם להצטלם כדי לתעד את העניין. ולכל אוהדי הפועל באר שבע שמגיעים לאצטדיון הביתי שקרוי על שמו של ראש העיר המיתולוגי, רק נסיים במשפט- This Is Terner.

יעקב טרנר בקניון הנגב | צילום: יח"צ

ביום רביעי האחרון, שחקני וצוות מועדון הכדורגל מכבי באר שבע, הוזמנו לסיור בבית הנשיא, כולל מפגש עם נשיא המדינה, רובי ריבלין. את הביקור בירושלים סיימו כולם בצפייה בגמר גביע המדינה בכדורגל, תוך ליווי השחקנים בעלייתם למגרש. הנשיא סיפר שהוא נהנה לראות את המועדון צומח ומתפתח.

שחקני מכבי באר שבע הוזמנו בעקבות ​זכיית המועדון באות 'מגן הכבוד- הדור הבא', במיזם 'תקווה ישראלית בספורט' מטעם נשיא המדינה. האות הוענק למועדון על הפעילות הקהילתית והחינוכית הענפה.

צילום: פרטי

נציג השחקנים, ברנדו גרסיה: "עליתי מפרו לפני תשעה חודשים. בזכות הכדורגל, החברים ומכבי באר שבע, אני מרגיש ישראלי".

צילום: פרטי

כתבות נוספות ברכילות ולילה

0

הספיישלים של כרמים חוזרים

רכילות ולילה20 במרץ 2024    דקה אחת
0

שיחות על הבר

הכירו את ניב לוי, הברמן של הויקטוריה

רכילות ולילה21 בפברואר 2024    2 דקות

כתיבת תגובה