עסקים וכלכלה

העלאת מחירים? הפוך!

עסקים וכלכלה14 בפברואר 2024    דקה אחת
0

רשת "סאלח דבאח ובניו" יוצאת במהלך חסר תקדים ואסטרטגי בכל סניפי הרשת ומודיעה על קמפיין מחירים תחת הכותרת "מחירים של פעם"

העלאת מחירים? הפוך!
במחיר של פעם. "סאלח דבאח ובניו" | צילומים: יח"צ

רשת הקמעונאות הגדולה המפעילה סניפים באזור הצפון והדרום מודיעה על מאות מוצרים מהפופולריים ביותר בסל הקניות של הצרכנים הישראלים ב"מחירים של פעם", דוגמת נייר טואלט של מולט ב-19.90 שקלים, קוקה קולה/קולה זירו 1 ליטר ב-4.90 שקלים ליחידה, שישיית נייר מגבת ניקול ב-7.90 שקלים, בשר אסאדו טרי 3 ק"ג ב-100 שקל, וגבינה לבנה תנובה 250 גרם ב-3.90 שקלים ליחידה.

בניגוד לגל העלאות המחירים – רשת "סאלח דבאח ובניו" משיקה את קמפיין "מחירים של פעם". במסגרת המבצע מוזילה הרשת את מחירם של מאות מוצרים למחירים של פעם.

בזמן שכל רשתות הקמעונאות מעלות מחירים, רשת "סלאח דבאח ובניו" נלחמת ביוקר המחייה שרק עולה ומחריף, סופגת את עליית המחירים הקיצונית וממשיכה עם ה"שחייה נגד הזרם".  בין המוצרים המשתתפים במבצע ניתן למצוא: ניקול נייר מגבת שישייה ב-7.90 שקלים ליחידה, דאודורנט אקס ספריי 150 מיליליטר ב-8.90 שקלים ליחידה, חומוס גלילי אחלה 600 גר' ב-7.90 שקלים ליחידה, קוטג' טרה 250 גר' ב-3.90 שקלים ליחידה, כרעיים עוף טרי 3 ק"ג ב-50 שקל, חזה עוף שלם טרי 4 ק"ג ב-100 שקלים, מגוון חטיפים מלוחים של אוסם עד 80 גרם ב-3.00 שקל ליחידה, אסאדו עגל טרי 3 ק"ג ב-100 שקל ועוד.

גל ההתייקרויות מורגש בענפים רבים במשק הישראלי ועליות המחירים פוגשות את האזרחים בכל תחום. לכן, החליטו ברשת הקמעונאות "סאלח דבאח ובניו" לבוא לקראת הלקוחות ולהקל עליהם בתקופה הכלכלית המורכבת במדינה, ולהוזיל עבורם באופן משמעותי מאוד את סל המזון באמצעות המבצעים.

מהרשת נמסר: "במיוחד בתקופה זו, של עליית מחירים כללית בכל המשק, חשוב לנו לדאוג ללקוחות שלנו. אנחנו לא מנותקים ממה שקורה במדינה ועושים כל מה שאנחנו יכולים כדי שלקוחותינו לא יספגו את עליית המחירים, לכן יצאנו במבצע נרחב וחסר תקדים בעת הזו".

 

כתבות נוספות בעסקים וכלכלה

0

"זכיתם בפיס"

אלו היו מילות הפתיחה של מנכ"ל המכללה הטכנולוגית באר שבע להנדסאים יעקב דור, לסטודנטים של "עתידאים" בטקס פתיחת הכיתה השנייה של חטיבת יבשה ותעש של חברת "אלביט". 27 הסטודנטים, שהחלו בימים אלה את לימודיהם, מצטרפים ליותר מ-800 בוגרי "עתידאים", המועסקים היום אצל למעלה מ-40 מעסיקים

עסקים וכלכלה15 באפריל 2024    3 דקות
0

בום של מוצרי מזון כשרים לפסח ב-!BOOOM...

פסח זה לא רק מצות, זה גם שפע של עוגות ועוגיות שעושות כיף לחיך. וביחד עם הגשמים האחרונים צצים בגדי קיץ לילדים. כדאי לקפוץ

עסקים וכלכלה10 באפריל 2024    דקה אחת

כתיבת תגובה