עסקים וכלכלה

140 מצטיינים ומצטיינות במכללה הטכנולוגית ב"ש

עסקים וכלכלה20 בפברואר 2024    3 דקות
0

בשני טקסים מרגשים, הוקירה המכללה, המציינת בימים אלה את שנת ה-70 להקמתה, את 140 הסטודנטים והסטודנטיות המצטיינים שלה לשנת הלימודים ה'תשפ"ג

140 מצטיינים ומצטיינות במכללה הטכנולוגית ב"ש
תעודה לסטוגנטית מצטיינת. אנסטסיה פלישצ'נקו | צילומים: יח"צ המכללה

כ-36 אחוז ממקבלי תעודות ההצטיינות במכללה (51) היו סטודנטיות, המהוות כ-29 אחוז מכלל הסטודנטיות הלומדות בשנתון. 44 מהסטודנטים (כ-31 אחוז מהמצטיינים) קיבלו תעודת הצטיינות יתרה, כ-30 אחוז מהם (13) היו סטודנטיות. 46 הסטודנטים והסטודנטיות שזכו בהצטיינות יתרה, קיבלו פרסים כספיים.

בטקסים שהתקיימו בימים רביעי וחמישי שעבר באודיטוריום של המכללה הטכנולוגית, השתתפו מלבד מנכ"ל המכללה יעקב דור, קודמו בתפקיד דב תמיר המכהן כיו"ר האסיפה הכללית של המכללה הטכנולוגית, בנוסף לפרופ' ג'ורג' (אוצו) מרקוביץ', סגן יו"ר הוועד המנהל והמנכ"ל לשעבר של המכללה, כמו גם נציגי ארגונים, מפעלים ותעשיות שונות. כל אחד מהם קיבל מדליה מיוחדת בסימן 70 שנה למכללה הטכנולוגית: מיכל טימור – מנהלת התוכנית הלאומית להכשרת הנדסאים וטכנאים מוסמכים, נעמי ראם תרשיש – מנהלת תוכנית "עתידים לתעשייה ולהייטק", סא"ל אוריה שמעון – ראש מינהלת "עתידים" בצה"ל, לילך ברוקס שלום – סמנכ"לית משאבי אנוש בחברת "אלביט", ומוסא אלקריני – מנהל מרכזי "ריאן לתעסוקה" לשילוב קידום והעצמת החברה הערבית בעולם העבודה וההכשרה באזור הדרום.

 

מצטייני תשפ"ג על הבמה | צילום: יח"צ המכללה

 

מנכ"ל המכללה יעקב דור, התייחס בדבריו בטקסים גם למצב הביטחוני הלא פשוט במדינה זה יותר מארבעה חודשים: "אנחנו נמצאים בימים לא פשוטים, כאשר המדינה במלחמה. כולנו זוכרים את הנופלים עבור תקומת ישראל, מייחלים לשובם הביתה בשלום של כל חיילי ישראל בכל הגזרות, מתפללים להחלמתם המהירה של כל הפצועים ולשובם במהרה הביתה של כלל החטופים. זה אכן לא הזמן לחגיגות ופסטיבלים, אבל זה בהחלט כן הזמן לעצור לרגע ולהעלות על נס את ההצטיינות שלכם בלימודים. תעודות ההצטיינות שתקבלו כאן הערב הן לא אירוע ברור מאליו, הן מגיעות כתוצאה מהשקעה, התמדה ומאמץ שיטתי של כל אחת ואחד מכם. במכללה הטכנולוגית באר שבע לומד פסיפס של כלל החברה הישראלית, ביניהם 1,700 סטודנטים הלומדים ב-15 מגמות לימוד שונות ובתוכן 23 התמחויות. רק השנה, פתחנו מגמה נוספת של הנדסאי עיצוב תעשייתי שמצטרפת לשלל מגמות בתחום העיצוב. אין הרבה מוסדות שיכולים להתגאות בגיוון כה משמעותי, ואתם זכיתם בכך".

 

קטן מלהכיל. המצטיינים באודיטוריום של המכללה | צילום: יח"צ המכללה

 

יו"ר האסיפה הכללית של המכללה, דב תמיר: "ב-70 שנות קיומה, שמה המכללה הטכנולוגית דגש על הביחד. היום כולם מדברים על הביחד, אבל אנחנו מיישמים את הביחד כבר עשרות בשנים. עולים וותיקים, דתיים וחילוניים, נשים וגברים, יהודים וערבים, בלימודי יום ובלימודי ערב. תעודת הסטודנט מאחדת את כולם. במכללה פעילים בית כנסת וחדר תפילה לבני דת האסלאם. המכללה הטכנולוגית באר שבע, הוותיקה והמעוטרת במדינת ישראל, משמשת דוגמה ללומדיה ולחברה כולה. מקומות העבודה מאירים לכם את הדרך לתעסוקה איכותית. בקיצור, מחכים לכם".

דיקאנית הסטודנטים וראש המכינות במכללה הטכנולוגית, לירון זינו, שהנחתה את הטקסים: "אנחנו נמצאים בתקופה מאתגרת ורבת תהפוכות, ובהחלט לא בימים רגילים. סטודנטים ובוגרים רבים של המכללה גויסו למילואים, והיו לצערנו הרב, גם פגיעות בנפש. לא מעט מהסטודנטים והבוגרים, גם מבני העדה הבדואית, התמודדו ומתמודדים עם קשיים בלתי מבוטלים. למרות ואולי בגלל זה, אנחנו סבורים שיש לשמור על שגרה מבורכת כלשהי, הן בלימודים היומיומיים והן בהוקרה השנתית לסטודנטים ולסטודנטיות המצטיינים והמצטיינות. השנה, זכיתם אתם להוביל את המגמות השונות במכללה, ועל כך גאוותנו".

כתבות נוספות בעסקים וכלכלה

0

"זכיתם בפיס"

אלו היו מילות הפתיחה של מנכ"ל המכללה הטכנולוגית באר שבע להנדסאים יעקב דור, לסטודנטים של "עתידאים" בטקס פתיחת הכיתה השנייה של חטיבת יבשה ותעש של חברת "אלביט". 27 הסטודנטים, שהחלו בימים אלה את לימודיהם, מצטרפים ליותר מ-800 בוגרי "עתידאים", המועסקים היום אצל למעלה מ-40 מעסיקים

עסקים וכלכלה15 באפריל 2024    3 דקות
0

בום של מוצרי מזון כשרים לפסח ב-!BOOOM...

פסח זה לא רק מצות, זה גם שפע של עוגות ועוגיות שעושות כיף לחיך. וביחד עם הגשמים האחרונים צצים בגדי קיץ לילדים. כדאי לקפוץ

עסקים וכלכלה10 באפריל 2024    דקה אחת

כתיבת תגובה