עסקים וכלכלה

הכיוון: רומניה

עסקים וכלכלה6 באוגוסט 2023    דקה אחת
0

לשכת המסחר והתעשייה באר שבע והנגב תשתף פעולה עם גורמים כלכליים בעיר יאשי הרומנית

הכיוון: רומניה
מתוכנית למציאות. מימין, עו"ד גיל וד"ר כהן | צילום: יח"צ לשכת המסחר

כיוון חדש בפעילות של לשכת המסחר והתעשייה באר שבע והנגב: שיתוף פעולה עם גורמים כלכליים מהעיר יאשי שברומניה.

בפגישה שנערכה בסוף השבוע במשרדי הלשכה, הציג סגן יו"ר התאחדות עולי רומניה בישראל ויו"ר ההתאחדות בבאר שבע ובנגב ד"ר נתן כהן, רעיונות ראשוניים למיזמים משותפים, כפי שהציגו בפניו מנהיגי האזור הגדול שבסביבת יאשי, והדגיש: "ראש עיריית יאשי, מיכאיי קיריקה, נתן את ברכת הדרך לשיתוף הפעולה המתהווה".

נשיא לשכת המסחר והתעשייה יורם אוחיון, המעודד את שיתופי הפעולה עם גורמים עסקיים בארץ ובחו"ל, ציין ש"בקרוב, נפרסם 'קול קורא' לבעלי העסקים הדרומיים המעוניינים להשתתף בפרויקט החדש".

מנכ"ל הלשכה, עו"ד רפי גיל, המניע את המהלך, סיכם בישיבה, שהוא יפנה לאגף לקשרים בינלאומיים בלשכת המסחר בתל אביב כדי לרתום את איגוד לשכות המסחר בישראל למיזם ההולך והופך מתוכנית למציאות חשובה לאזור הנגב.

כתבות נוספות בעסקים וכלכלה

0

כל מה שכחול-לבן ובזול תמצאו ב-!BOOOM

בואו נקשט את המרפסות והמכוניות, הגינות והחצרות בדגלי ישראל, ונציין את יום עצמאותנו ה-76 עם רעשנים, פטישי פלסטיק, משקפיים ושרשראות, בתקווה שעד החג, יחזרו כל חטופינו הביתה

עסקים וכלכלה1 במאי 2024    דקה אחת
0

"זכיתם בפיס"

אלו היו מילות הפתיחה של מנכ"ל המכללה הטכנולוגית באר שבע להנדסאים יעקב דור, לסטודנטים של "עתידאים" בטקס פתיחת הכיתה השנייה של חטיבת יבשה ותעש של חברת "אלביט". 27 הסטודנטים, שהחלו בימים אלה את לימודיהם, מצטרפים ליותר מ-800 בוגרי "עתידאים", המועסקים היום אצל למעלה מ-40 מעסיקים

עסקים וכלכלה15 באפריל 2024    3 דקות

כתיבת תגובה