עסקים וכלכלה

מהר לפני שייגמר: הזדמנות אחרונה למחירי פריסייל בפרויקט החדש והמעוצב של ב"ש

עסקים וכלכלה18 בפברואר 2019    4 דקות
0

האגם המלאכותי הענק החל להתמלא, הדחפורים עלו על הקרקע - ובאר שבע טאצ' יוצאת לדרך. פרויקט הדגל של שכונת הפארק, עם העיצוב הייחודי של מושיק גלאמין, מציע דירות אחרונות במחיר מציאה   

מהר לפני שייגמר: הזדמנות אחרונה למחירי פריסייל בפרויקט החדש והמעוצב של ב"ש
שכונת הפארק | הדמייה: אולאין

בעולם הנדל"ן, לא חסרים סיפורי הצלחה – כאלה אפשר למצוא בלי סוף במדורי הכלכלה. אבל שכונה חדשה שקמה מאפס למאה – מ"רק חול וחול" לכמעט-עיר שלמה, המתפקדת בזכות עצמה – זה כבר אירוע. ואם כל זה קורה מחוץ לגוש דן, ובכל זאת יחידות הדיור נחטפות – מדובר באירוע נדיר.

כשפרנסי העיר באר שבע חזו את שכונת הפארק הירוקה, בצד האגם המלאכותי הגדול הארץ, הם ודאי לא שיערו שההצלחה תהיה כבירה כל כך ומהירה כל כך. באר שבע טאצ' – פרויקט הדגל של השכונה, והראשון שקיבל בה היתר בנייה והעלה את הדחפורים על הקרקע – הוא כבר הצלחה מסחררת: בתוך שמונה שבועות נמכרו לא פחות מ-350 דירות. מתוך ההיצע שהוקצה לשלב הפריסייל, נותרו רק יחידות דיור אחדות.

מי שיזדרז לרכוש בשלב המכירה המוקדמת, ירוויח בגדול: דירת 3 חדרים מוצעת כעת בהחל ממיליון שקלים, דירת 4 חדרים ניתן להשיג ב-1,180,000 שקל, ואילו 5 חדרים תמורת החל מ-1,280,000. מיני פנטהאוז עולה כעת החל מ-1.3 מיליון, וב-1,450,000 ניתן לרכוש דופלקס דו-מפלסי בבניין בוטיק של 3 קומות עם מרפסת גן, מרפסת נוספת בקומה העליונה, כניסה נפרדת ושתי חניות.

יתרון נוסף למשקיעים ולמשפרי הדיור בשלב הפריסייל הוא תנאי מימון חלומיים של 80-20: 20% מהעלות בעת חתימת העסקה ו-80% לפני המסירה. לרוכשים מוצעים גם שירות של יועץ השקעות וליווי בנקאי. כדי שיוכלו להתרשם מהדירות מבעוד מועד, הוקם במתחם משרד מכירות עם מודל ענק – מוזיאון ממש – ביחס של 1:150.

 

הכי מעוצב במרחב

פרויקט באר שבע טאצ' אכן מציע טאצ' – את זה הייחודי של מעצב ההום סטיילינג מושיק גלאמין. על פי התוכניות והשרטוטים, האחרון הצליח להפוך אותו למתחם המגורים המעוצב באזור, עם היצע של יותר ממאה טיפוסי דירה המותאמים לכל סוגי האוכלוסייה. הדירות מרווחות במיוחד, עם שניים-שלושה כיווני אוויר ונוף פתוח. המפרט כולל תריסים חשמליים, אסלות סמויות תלויות, ריצוף אריחים 80X80 ועוד הפתעות. החללים המשותפים בבניינים, שיהיו בעצמם מעוצבים לעילא, יכללו ג'ימבורי מלא לרווחת הילדים.

לצורך הקמת הפרויקט התאגדו שלוש חברות גדולות ומובילות בתחום הבנייה והמגורים: קבוצת שובל, מהמובילות בישראל בתחום, בעלת ניסיון רב בבנייה וביזמות; חברת סלעית נדל"ן, בעלת מוניטין עשיר ביזמות למגורים ומתמחה בייזום, שיווק ואכלוס; וקבוצת טובולסקי, חברת אחזקות המשקיעה בפרויקטים למגורים בנדל"ן. יחד הפכו השלוש לקבוצה עתירת ניסיון בפרויקטים ייחודיים ברחבי הארץ.

את הצלחת הפרויקט כבר במכירה המוקדמת ניתן לייחס לשילוב בין כמה אלמנטים: הנגישות לעיר ולמרכז, הזדמנויות החינוך והתעסוקה, סטנדרט הבנייה והמפרט האיכותי של הדירות, וכמובן – המחיר נטול התחרות. "מול כל אלה הרוכשים מבינים שאין להם מה לחפש בפרויקט נדל"ן אחר בבאר שבע, ואולי לא רק בה", אומר יהורם בר-שי, מנכ"ל משגב שיווק מתחמי מגורים, המנצחת על מבצע הפריסייל.

איכות חיים אחרת לגמרי

האגם המלאכותי הגדול בישראל, המשתרע על פני 90 דונם – תענוג לסירות משוטים ופדלים, לטיול או ג'וגינג סביב – כבר החל להתמלא. שכונת הפארק הנבנית בסמוך לו תכיל כ-5,000 יחידות דיור. כמתחייב מהסכם הגג שבמסגרתו היא מוקמת, בתוך שנתיים – קרי, עוד לפני האכלוס – יעמדו בה בתי ספר וגני ילדים מוכנים לקליטה. יתרה מכך: לפחות 70% מהשכונה חייבים להימסר לדיירים החדשים כמקשה אחת, מה שיחסוך להם שנים של מגורים באתרי בנייה ועם תשתיות אפויות למחצה.

שכונת הפארק, כשמה כן היא – עם כדונם שטח ירוק בממוצע לכל בית אב. התב"ע לשכונה מכתיבה סטנדרטים מחמירים של בנייה ירוקה, כולל ניצול גז טבעי המנותב אליה ישירות. כל אלה מבטיחים סטנדרט אחר לגמרי של איכות חיים.

החלה הבנייה | צילום: באר שבע טאצ'

השכונה נועדה לתפקד כעיר לכל דבר ועניין, עם מרכז מסחרי גדול, מתנ"ס, מרכז לגיל הרך, בתי כנסת, מעונות ומארג חיים שלם. התושבים ייהנו, נוסף על האגם הגדול, גם מהספורטק הגדול בארץ, מאמפיתיאטרון וממערכת חינוך מתקדמת. בין היתר יוקמו בשכונה בית ספר לנוער ציוני אמריקאי בהשקעה של 150 מיליון דולר, קאנטרי עירוני רחב היקף ועוד. נחל באר שבע, החוצץ בין השכונה לשאר חלקי העיר, יהפוך בעצמו לפארק, וגשר מעליו יחבר את השכונה למתחם Big. כדי לחסוך את הפקק העירוני, כניסה נפרדת מובילה לשכונה הישר מכביש 40.

למעשה, השכונה תספק לתושביה את כל השירותים שרק צריך. היא נועדה לתת מענה לאוכלוסייה הבאר-שבעית והדרומית שרוצה להישאר, או לחזור, כמו גם לזו החדשה שמגיעה בעקבות הזדמנויות התעסוקה שנפתחו באזור. אם לשפוט על פי שלב הפריסייל, בירת הנגב עומדת להתחדש באוכלוסייה מגוונת וצעירה. למי שרוצה להצטרף אליה, וגם ליהנות ממחיר מציאה, לא מומלץ לקחת את הזמן.

כתבות נוספות בעסקים וכלכלה

0

"זכיתם בפיס"

אלו היו מילות הפתיחה של מנכ"ל המכללה הטכנולוגית באר שבע להנדסאים יעקב דור, לסטודנטים של "עתידאים" בטקס פתיחת הכיתה השנייה של חטיבת יבשה ותעש של חברת "אלביט". 27 הסטודנטים, שהחלו בימים אלה את לימודיהם, מצטרפים ליותר מ-800 בוגרי "עתידאים", המועסקים היום אצל למעלה מ-40 מעסיקים

עסקים וכלכלה15 באפריל 2024    3 דקות
0

בום של מוצרי מזון כשרים לפסח ב-!BOOOM...

פסח זה לא רק מצות, זה גם שפע של עוגות ועוגיות שעושות כיף לחיך. וביחד עם הגשמים האחרונים צצים בגדי קיץ לילדים. כדאי לקפוץ

עסקים וכלכלה10 באפריל 2024    דקה אחת

כתיבת תגובה