עסקים וכלכלה

בתי הקולנוע חוזרים לקניונים?

עסקים וכלכלה17 בפברואר 2019    דקה אחת
0

נחתם שיתוף פעולה אסטרטגי בין קניון עזריאלי הנגב לאלקו מדיה, שבמסגרתו יפתח בית קולנוע חדש בקניון

בתי הקולנוע חוזרים לקניונים?
הוט סינמה | הדמיה: יח"צ

קניון עזריאלי הנגב חתם על הסכם שכירות לתקופה של 10 שנים עם חברת "אלקו מדיה", להקמת מתחם בית קולנוע ייחודי בקניון. בית הקולנוע יתפרס על פני שטח של כ-3,000 מ"ר וצפוי להיות מושקע בעשרות מיליוני שקלים.

במסגרת המתחם ייבנו 12 אולמות קולנוע, תוך שימוש בטכנולוגיית הקרנה ומסכים מתקדמים לצד כורסאות נוחות עם מרווחי רגליים לאיכות צפייה הטובה ביותר.

בנוסף להקרנות הסרטים, יופעל בבית הקולנוע מתחם לאירועים עסקיים: אירוע חברה, כנסים, אירועי בוטיק וגם אירועים פרטיים וימי הולדת.

אייל מור, ארנון תורן ושחר טביב | צילום: חן קוגל

קבוצת אלקו מדיה, הינה אחת מהחברות הגדולות בארץ העוסקות בהקמה, ניהול ותפעול של בתי הקולנוע. כמו כן, החברה מפעילה כיום 11 מתחמי בתי קולנוע פעילים בכל רחבי הארץ.

שחר טביב מנכ"ל קניון עזריאלי הנגב: "קניון עזריאלי הנגב זיהה את המגמה העולמית של החזרת בתי הקולנוע למרכזי הקניון ובנוסף פועל בכל עת להרחבת פעילויות נוספות לבילוי מגוון ועכשווי, אשר יביא משב רוח רענן ללקוחותינו".

כתבות נוספות בעסקים וכלכלה

0

"זכיתם בפיס"

אלו היו מילות הפתיחה של מנכ"ל המכללה הטכנולוגית באר שבע להנדסאים יעקב דור, לסטודנטים של "עתידאים" בטקס פתיחת הכיתה השנייה של חטיבת יבשה ותעש של חברת "אלביט". 27 הסטודנטים, שהחלו בימים אלה את לימודיהם, מצטרפים ליותר מ-800 בוגרי "עתידאים", המועסקים היום אצל למעלה מ-40 מעסיקים

עסקים וכלכלה15 באפריל 2024    3 דקות
0

בום של מוצרי מזון כשרים לפסח ב-!BOOOM...

פסח זה לא רק מצות, זה גם שפע של עוגות ועוגיות שעושות כיף לחיך. וביחד עם הגשמים האחרונים צצים בגדי קיץ לילדים. כדאי לקפוץ

עסקים וכלכלה10 באפריל 2024    דקה אחת

כתיבת תגובה