עסקים וכלכלה

מושיק גלאמין, נבחר להוביל את הקמפיין של אולם האירועים פאלאסיו

עסקים וכלכלה10 בפברואר 2018    דקה אחת
0

הקמפיין מהווה את יריית הפתיחה בתחום העיצוב לאולם המפואר שהושקעו בו כ-25 מיליון שקלים

מושיק גלאמין, נבחר להוביל את הקמפיין של אולם האירועים פאלאסיו
מושיק גלמין | צילום: אביעוז קריספין

מושיק גלאמין, נבחר להוביל את הקמפיין הפרסומי של אולם האירועים  פאלאסיו. הקמפיין מהווה את יריית הפתיחה בתחום העיצוב לאולם המפואר בבעלות דורון סויסה ומאור סויסה אשר הושקעו בו כ- 25 מיליון שקלים.

מתחם האירועים פאלאסיו הממוקם באופקים משתרע על פני שטח של כ-7 דונמים של צמחיה מטופחת, מזרקות ומפלי מים. בליבו של הגן ניצב היכל מפואר הבנוי בקונספט עיצובי פורץ דרך ו-400 מ"ר של מסכי וידאו לד בין היחידים בארץ. המתחם המפואר כולל 2 אולמות: האולם הגדול מיועד לאירועים של עד 700 איש והאולם הקטן מיועד ל-300 איש, יחד עם זאת, הודות לעיצוב המודולרי של המקום ניתן לחבר בין שני החללים ולערוך אירוע של עד 1,200 איש. על התפריט הקולינארי החדש מנצח השף אבי לוי.

מאור סויסה, מבעלי מתחם פאלאסיו, מסר: "בחרנו במושיק גלאמין כפרזנטור שלנו בידיעה שמדובר בבחירה הטבעית ביותר שכן הערכים אותם הוא מסמל-מקצועיות, שיק ויוקרה מתכתבים עם ערכי המתחם שלנו ועל כן בחירה זו מתבקשת. אני סמוך ובטוח שהמסר-עיצוב בטאצ' של מושיק – יעבור בצורה המדויקת ביותר ויצעיד את המתחם קדימה".

 

פאלאסיו- הבנאים 23, אופקים.

אתר אינטרנט: www.palacio.co.il

טלפון להזמנות: *6723

כתבות נוספות בעסקים וכלכלה

0

"זכיתם בפיס"

אלו היו מילות הפתיחה של מנכ"ל המכללה הטכנולוגית באר שבע להנדסאים יעקב דור, לסטודנטים של "עתידאים" בטקס פתיחת הכיתה השנייה של חטיבת יבשה ותעש של חברת "אלביט". 27 הסטודנטים, שהחלו בימים אלה את לימודיהם, מצטרפים ליותר מ-800 בוגרי "עתידאים", המועסקים היום אצל למעלה מ-40 מעסיקים

עסקים וכלכלה15 באפריל 2024    3 דקות
0

בום של מוצרי מזון כשרים לפסח ב-!BOOOM...

פסח זה לא רק מצות, זה גם שפע של עוגות ועוגיות שעושות כיף לחיך. וביחד עם הגשמים האחרונים צצים בגדי קיץ לילדים. כדאי לקפוץ

עסקים וכלכלה10 באפריל 2024    דקה אחת

כתיבת תגובה