עסקים וכלכלה

הוועידה לבנייה פרטית לתושבי הדרום

עסקים וכלכלה11 בפברואר 2018    2 דקות
0

מרכז הבנייה הישראלי יקיים בדיזיין פלוס, מתחם החנויות לעיצוב הבית הגדול בדרום, ועידה מיוחדת עבור משפחות דרומיות שבונות ומשפצות את ביתן. באירוע יתקיימו הרצאות מקצועיות ופאנלים בנושאים הבוערים בתחום הבנייה הפרטית

הוועידה לבנייה פרטית לתושבי הדרום
בית שעצבו האדריכלים שילמן&ברנד (מבאר שבע) | צילום: יח"צ

ביום שלישי הקרוב (13.2), בין השעות 14:00 – 23:00, יקיים מרכז הבנייה הישראלי את האירוע החם של החורף בתחום הבנייה הפרטית: הוועידה לבנייה פרטית לתושבי הדרום.

מדובר באירוע פתוח ומיוחד למשפחות שבונות את ביתן בכל רחבי הדרום, בדיזיין פלוס באר שבע (דרך חברון 48, כניסה וחנייה חופשי), מתחם המשלב מגוון פתרונות לבנייה, שיפוץ, עיצוב והלבשת בתים, חנויות ומותגים מובילים בתחום העיצוב לבית.

הוועידה תתקיים בהנחייתה של מנהלת מרחב הדרום בתחום הבנייה הפרטית מטעם מרכז הבנייה הישראלי, נטע שרעבי. במסגרת האירוע ניתן יהיה להירשם לקורס "בנה ביתך בתבונה", קורס שמיועד למשפחות אשר בונות את ביתן ושבמסגרתו יינתן ידע ומידע אודות הנושאים העיקריים והחשובים בתהליך התכנון והבנייה.

באירוע ייקחו בו חלק טובי האדריכלים, המפקחים, המהנדסים והקבלנים וחברי נבחרת המומחים של מרכז הבנייה הישראלי באזור הדרום וביניהם: האדריכלית ומעצבת הפנים אורית אקרמן, האדריכליות אינקה אולבסקי, דבי אקרמן, ויקטוריה גוטמן, רויטל ביתן, האדריכלים ומעצבי הפנים עדי שילמן ועמרי ברנד, רוית טנא, רינת כהן ונטלי שפירא, שירה סינגולדה, שריתה ורון פלד אקודיזיין, נועה אביטן ואודי עשור, לירון שושן, המהנדס אסף שושן, האדריכל ומעצב הפנים שמעון ברק, מהנדס המבנים גיל עזריה, המפקח דורון טאוב, הקבלן ומנהל הפרויקטים אסף סרויה, מנהל הפרויקטים והמפקח יוסף חיים חגורה, המפקח ניר אילוז, מנהל הפרויקטים והמפקח עמית מהרבני, הקבלן אורן עובדיה, הקבלן יוסי כהן, האדריכל מתי קונס, מנהל הפרויקטים והמפקח רונן משילקר, הקבלנים יעקב ודור נגר, הקבלן עופר מזוז, הקבלן אורן עמר, הקבלן לבנייה מתקדמת אפיק סרויה והקבלן עידן כהן מחברת דקור הנגב.

יו"ר מרכז הבנייה הישראלי, המוסד המוביל את מגמות ענף הבניה, ערן רולס: "20% מצמודי הקרקע הנבנים בישראל נבנים במחוז הדרום. אין סיבה שקהל הבונים יצטרכו לשאת בעלויות רבות ומיותרות כאשר הם ניגשים לפרויקט חייהם. אנו במרכז הבנייה הישראלי גאים להוביל את שינוי התפיסה והשיח בענף. אני מזמין את תושבי האזור להשתתף בוועידה שנקיים עבור תושבי הדרום מאשקלון ועד ירוחם. בואו לפגוש את אנשי המקצוע המובילים בתחום הבנייה, לשמוע הרצאות חשובות במגוון רחב של נושאים מעולם הבנייה הפרטית וללמוד כיצד לבנות את ביתכם בתבונה תוך חיסכון בכסף ובמשאבים".

מנכ"לית מתחם דיזיין פלוס, אודליה חונן: "אנו שמחים לארח את וועידת הבנייה של מרכז הבנייה הישראלי במתחם העיצוב דיזיין פלוס בבאר שבע. הוועידה תביא לתושבי הדרום תוכן רלוונטי וחשוב לבנייה יעילה ולתמיכה מקצועית בשלבי התכנון והבנייה, אנשי מקצוע מובילים של נבחרת מרכז הבנייה, ואת פתרונות הבנייה, השיפוץ ועיצוב הבית הן באמצעות מותגי העיצוב המובילים הנמצאים בדיזיין פלוס. אנו מברכים על כך ומזמינים את כל הבונים בדרום להגיע ולהשתתף בוועידה".

כתבות נוספות בעסקים וכלכלה

0

"זכיתם בפיס"

אלו היו מילות הפתיחה של מנכ"ל המכללה הטכנולוגית באר שבע להנדסאים יעקב דור, לסטודנטים של "עתידאים" בטקס פתיחת הכיתה השנייה של חטיבת יבשה ותעש של חברת "אלביט". 27 הסטודנטים, שהחלו בימים אלה את לימודיהם, מצטרפים ליותר מ-800 בוגרי "עתידאים", המועסקים היום אצל למעלה מ-40 מעסיקים

עסקים וכלכלה15 באפריל 2024    3 דקות
0

בום של מוצרי מזון כשרים לפסח ב-!BOOOM...

פסח זה לא רק מצות, זה גם שפע של עוגות ועוגיות שעושות כיף לחיך. וביחד עם הגשמים האחרונים צצים בגדי קיץ לילדים. כדאי לקפוץ

עסקים וכלכלה10 באפריל 2024    דקה אחת

כתיבת תגובה